Haydi Kızlar Burayaa! Hayatınızı Kolaylaştıracak 9 Makyaj Videosu Sizlerle!

-

Kızlar, artık makyaj konusunda herhangi bir sıkıntı çektiğinizde bu sayfayı açabilirsiniz. Makyaj yaparken ne tür sıkıntı çekiyorsunuz veya hangi makyajı yapmak istiyorsanız buradan bakabilirsiniz. Kısacası makyaj konusunda merak ettiğiniz bütün detayları sizler için 9 videoda derledik. 

Buyurun bakalım!

Doğal Görünen, Yok Gibi Makyaj

Makyaj yaptığım belli olmasın diyorsan, bu video kesinlikle işine yarayacaktır. Duygu Özaslan'ın çektiği bu videoyu izlediğinde o doğal görünümü yakaladığını göreceksin. Ve dayanamayacak sen de deneyeceksin. Durman hata! Kendi ürünlerin ile bu tüyoları uygularsan aynı görünümü sen de yakalayacaksın. Şimdiden o güzel görünümü elde ettiğine inanıyoruz 😇

Doğal ve sade göz makyajı nasıl yapılır?

Bu videoyu sadece gözlerini belirginleştirmek isteyen kızlarımız için gelsin.Eğer gözlerim sade ama belirgin olsun diyorsan, kesinlikle bu makyaj tüyolarını uygulaman gerek. Burada sadece gözünün daha belirgin hale gelmesi sağlanıyor. Fakat koyu makyajlarla değil, daha doğal bir görünüm elde etmek için hafif makyajlarla uyguluyor. Sen de gözlerini bu şekilde belirginleştirmek istiyorsan doğru yerdesin. Haydi şimdi bu makyaj tüyolarını öğrendiğine göre uygulayabilirsin. 😉

Doğal Yöntemlerle Dudak Dolgunlaştırma

İnce dudaklara sahip kızlarımız buraya! Eğer dudaklarım çok ince diye yakınıyorsan doğru adrestesin. Burada tamamen doğal yöntemleri kullanarak dudaklar kalınlaşıyor. Hem pratik hem de doğal olduğu için bu videoyu sizler için buraya yerleştirdik. Videonun sonunda zaten dudaklarının nasıl kalınlaştığını fark edeceksiniz. O zaman seninde böyle bir şikayetin varsa dene ve gör! Artık daha kalın dudaklara sahip olabilirsin😉

Islak Görünümlü Makyaj | Cansu Yegin

Yüzüne canlılık katmak ve ışıl ışıl parlamak istiyorsan kesinlikle bu videoyu izlemelisin. Islak görünümlü göz ve ten makyajını, gün içerisinde veya özel günlerde de uygulayabilirsin. Hem kolay hem de güzel görünüme sahip olmak isteyenler için bu videoyu buraya yerleştirdik. E ne duruyorsun artık bu makyajı yapmaya başlayabilirsin! 😉

Kolay Buğulu Göz Makyajı Yapımı

Daha çekici görünmek isteyenlerin adresi bu videoda açıkcası. Çünkü hem aşırıya kaçmadan hem de çekici görünmeni sağlayacak buğulu göz makyajını sizler için buraya yerleştirdik. Ayrıca çok pratik olan bu göz makyajını kendi ürünlerin ile güzelce uygulayabilirsin. E ne duruyorsun? 5 dakikada bu gözlere sahip olmaya ne dersin? 😉

Kontür ve Aydınlatma Nasıl Yapılır? - Yeni Başlayanlar İçin

Son zamanlarda hepimizin merak sardığı ama bir türlü doğru uygulayamadığı bir konuya açıklık getirmek istedik. Yüzümüzün hatlarını doğru bir şekilde ortaya çıkarmayı ve ışıl ışıl parlamayı kim istemez ki? İşte bu video tam da kontürü ve aydınlatmayı doğru şekilde uygulamak isteyenler için. O zaman ne duruyorsun? Haydi başla ve sonucunu gör!

Kolay Eyeliner Nasıl Çekilir?

Ahh bu eyeliner çekmek kadar zor bir şey yok! diyenleri buraya alalım. Bu videoda eyeliner çekiminin ne kadar basit olduğunu göreceksiniz. Ve hemen uygulamak isteyeceksiniz. Hem düzgün bir görünüm sağlamak hem de pratik bir şekilde eyeliner çekmek istiyorsanız, kesinlikle bu yöntemi uygulamalısınız. E o zaman başlayabilirsin!😉

Uygun Fiyatlı Ürünlerle Okula Dönüş Makyajı

Okula giden kızlarımızın en büyük problemi bu olsa gerek. Tabi öğrenci için makyaj malzemelerinin fiyatının da önemli olduğunu biliyoruz. Bu yüzden uygun fiyatlı bir makyaj videosu bulmaya çalıştık. Ve sizin için en uygunun buraya koyalım dedik. Bu makyaj videosu gerçekten okula giderken yapılabilir. Hem fazlaya kaçmadan hem de güzel görüneyim diyorsan bu videoyu izlemelisin. Zaten izlediğinde yapmaya başlayacaksın. Hadi o zaman dene gör! 😉

Pratik Akşam Makyajı

Ve son olarak, akşam dışarı çıkarken yapılacak bir makyaj videosu olmalı dedik. Ve basitçe uygulayacağınız bu videoyu bulduk. Eminiz çok seveceksiniz. Çünkü hem kolay uygulanabilen hem de akşam dışarı çıktığınızda tüm gözlerin üzerinizde olmasını sağlayacak bir makyaj olmuş. Siz de çok seveceksiniz. Eğer akşam dışarı çıkacağım ama nasıl makyaj yapmalıyım diye düşünüyorsan, bu videoyu kesinlikle izlemelisin. Hadi bakalım, makyaj tüyolarını öğrendiğine göre sen de yapmaya başlayabilirsin!😉

BU İÇERİĞE EMOJİYLE TEPKİ VER!
Helal olsun!
Hoş değil!
Yerim!
Çok acı...
Yok artık!
Çok iyi!
Kızgın!

ONEDİO ÜYELERİ NE DİYOR?

Yorum Yazın
depresifon

bıktım bu makyaj videolarından mk.her yeri sardınız.dün dışarıda gezerken kadının biri kızına makyaj yapmış.kız 6-7 yaşlarında falan.manyadınız mı lan siz.gratisin önünden geçiyorum içeride en az 150 kişi var.kapıdan içeri adımını atamazsın.hepsi ergen.firmaları zengin ediyorsunuz.suratınızın ağzına sıçıyorsunuz.okula dönüş makyajı ne mk.okula giderken makyaj ne alaka ya? etekler poponun altında makyaj o biçim,saçlar boya.skeyim sizin okuyacağınız okulu.

cookielyon

ay ayneeen. millet içini güzelleştireceğine dışını güzelleştiriyor.

depresifon

bu memleketin kızları yemin ediyorum tam bi mal.ulan o paraları harcayacak başka bişey bulsanıza kendinize.bi fondotene 200 tl veriyorsunuz.bi ruja 100 tl.aylık makyaj masrafınız 400-500 tl.gidin bi kursa yazılın bi spora yazılın dil öğrenin,kitap okuyun,eğitime harcayın,derneklere katılın.hayırlı bişeyler yapın kendiniz için.kendinizi begendirmek için götüme benzemenin ne alemi var.ne için bütün bunlar? size ne katıyor? erkek için mi? ne için? neyin yarışındasınız.özentilik olsun diye paylaşıyorsunuz birde bu gereksiz konuları.bunlara tav olacak ergen dolu zaten.aferin size.

FACEBOOK YORUMLARI

Görüş Bildir