Bu içerik Onedio üyesi kullanıcı tarafından üretilmiş, Onedio editör ekibi tarafından müdahale edilmemiştir. Siz de Onedio’da dilediğiniz şekilde içerik üretebilirsiniz.

Hangi Ufak Tefek Cinayetler Karakteri Olduğunu Söylüyoruz

10bPAYLAŞIM

Ufak Tefek Cinayetler televizyon dünyasına bomba gibi bir giriş yaptı. Ana karakterlerinin her biri ise ayrı olay. Şimdi gelin bakalım siz dizimizin hangi karakteriyle tıpatıp benziyorsunuz :)

1. İlk sorumuz geliyor. Arkadaşların seni tek kelimeyle nasıl tanımlardı?

Uyumlu
Prenses
Lider
Korkusuz

2. İntikam senin için ne anlama gelir?

Soğuk yendiğinde tadı bir başkadır
Ay ne bileyim şimdi, çok önemli bi anlamı yok
Yok öyle soğuk falan sıcak sıcak olsun ki tadı çıksın
Bilmem aldıklarıma sorun ;)

3. Birine kötü bir şey yapıldığını görüp sessiz kalmak seni de suçlu yapar mı?

Ne münasebet, ben mi yaptım sanki
Tabii ki yapar, ne olursa olsun yardım etmek zorundayız
Ben de soruyorum bunu kendime ama cevabını bulamıyorum…

4. Diyelim ki arkadaşların senin onaylamayacağın bir şey yaptılar. Tepkin ne olurdu?

Öyle bir ihtimal yok canım. Onlar bana sormadan hiç bişey yapamaz…
Tepkimi sert bir şekilde gösteririm. Arkadaşız diye görmezden gelcek halim yok
Benim derdim başımdan aşkın, banane canım!
Yani şimdi ne kadar kötü bişey olabilir ki???

5. “Ne kadar iyi olursan ol, aşk insanı yoldan çıkarır” ne dersin sence de öyle mi?

Amaan ne aşkı ya, boş işler bunlar şekerim
Ne kadar kabullenmek istemesem de doğru…
Doğru valla, hem zafere giden her yol mübahtır

6. İstediğini elde etmek denince aklına ilk ne geliyor?

Offf boş mücadele
En iyi yaptığım iş

7. Söz konusu sevdiklerin olduğunda, kıskançlık seviyeni söyle bakalım

Canım yalnız ben kıskanmam, kıskanılırım
Delirme seviyesine gelebilirim, ama sevdiğimden yani…
Kıskançlık falan boş şeyler bir de buna mı takıcam kafamı
Benim orta seviye sanırım, ne çok ne az

8. Şimdi de bu şarkılardan birini seç

MFÖ Psikopatım
Tarkan Yolla
Sezen Aksu Perişanım Şimdi
Tarkan Şımarık

9. Boş vaktinde en çok ne yapmayı seversin?

Sürekli etrafımdakileri çekip çevirmekten boş vakit mi kalır?
Evde olurum ben genelde, dinlenmekten güzel ne olabilir
Hemen en yakın arkadaşımla alışverişe giderim tabii ki
Spor yaparım, kitaplarımı okurum

10. Geldik son soruya söyle bakalım üzüldüğünde ne yaparsın?

Kimseye çaktırmam, insanlar zayıf yönlerimi bilememeli
Valla hüngür hüngür ağlar en yakınıma koşarım
Ben üzülmem, sinirli olurum!
Kendi içimde yaşarım, kimseyi üzmek istemem kendi dertlerimle

Oya!

Sen kesinlikle Oya'nın kardeşi falan olmalısın. Bir insan bu kadar mı benzer? Tıpkı onun gibi dik duruşlu, asla kendinden ödün vermeyen mükemmel bir karakterin var. Çoğu zaman sert görünsen de aslında bu kendini korumak için senin oluşturduğun bir kalkan. Eğer birine güvenmeye başlarsan kalkanın gidiyor ve o yufka yüreğin hemen çıkıveriyor ortaya. Yufka yürek dediysek saf falan asla değilsin. Aksine gözün açık ve çok korkusuz bir insansın. Aman bazen kandığın insanlar da olmuyor değil. Boşver, acılar insanı güçlendirir. Sen de çok güçlü ve iyi kalpli birisin :)

Pelin!

Senin için tam bir prenses diyebiliriz. Pelin'le de asıl ortak noktanız bu zaten. Güzelliğinle herkesin dilindesin. Bu durumda özgüvenini haklı çıkarıyor tabii. Ayrıca sevdiğin insanları da aşırı sahipleniyorsun. Biraz kıskançlık var sanki sen de...

İstediğin her şeyi elde etmek senin için çok da zor değil. Bu uğurda yapamayacağın şey yok. Bu yönünü takdir ediyoruz aslında. Biraz da takıntıları olan birisin. Eğer sinirini bozan, seni rahatsız eden bir durum varsa onun sonuçlarını her ihtimaliyle düşünürsün kafanda. Bu durum seni biraz sinirli de yapıyor tıpkı Pelin gibi...

Arzu!

Arzu'yla o kadar çok ortak noktanız var ki. Sen onun gibi merhametli, yeri geldiğinde dominant ve her işin altından kalkabilecek birisin. Aynı zamanda çok uyumlu ve herkesle iyi geçinebilen arkadaş gruplarının en sevilenlerindensin. Ama biraz fazla sessizsin sanki. Nasıl desek, bana dokunmayan yılan bin yaşasın modundasın diyebiliriz. Aslında kötü niyetli olduğun için değil. Sadece tepki vermekten yanlış bir duruma düşmekten korktuğun için çoğu zaman geride duruyorsun. Ama bizden bir tavsiye, bu huyunu değiştirmeye çalış. Olaylara seyirci kalmak bir gün senin başına kötü bir şey geldiğinde insanların da senin durumuna seyirci kalmasına neden olabilir...

Merve!

Bu kontrol deliliğin, her girdiğin ortamda bir lider edasında insanları peşinden sürükleyebilmen seni kesinlikle Merve'nin ikizi yapıyor. Sen çok zeki, her şeyi enine boyuna düşünen, güçlü birisin. Bunlar bir yere kadar çok iyi özellikler ama aşırıya kaçtığında seni çok yorabilir. Seni yorduğu gibi çevrendeki insanları da bıktırabilir. Bir organizasyon olduğunda plan her zaman sana aittir. İnsanlar da bunu yadırgamaz ve senin her dediğine uyarlar. Bu konuda oldukça iyisin...

Manipüle etme konusunda da ustasın diyebiliriz. Bunun hayatın boyunca epey faydasını da görüyorsun. Ama biraz daha insanları olduğu gibi sevmeyi mi denesen? Ayrıca bu kadar hırs herkese zarar unutma.

Bu içerik Onedio üyesi kullanıcı tarafından üretilmiş, Onedio editör ekibi tarafından müdahale edilmemiştir. Siz de Onedio’da dilediğiniz şekilde içerik üretebilirsiniz.

BU İÇERİĞE EMOJİYLE TEPKİ VER!
Helal olsun!
Hoş değil!
Yerim!
Çok acı...
Yok artık!
Çok iyi!
Kızgın!

ONEDİO ÜYELERİ NE DİYOR?

Yorum Yazın
tc-ecrin-duru-dagli

Merve! Bu kontrol deliliğin, her girdiğin ortamda bir lider edasında insanları peşinden sürükleyebilmen seni kesinlikle Merve'nin ikizi yapıyor. Sen çok zeki, her şeyi enine boyuna düşünen, güçlü birisin. Bunlar bir yere kadar çok iyi özellikler ama aşırıya kaçtığında seni çok yorabilir. Seni yorduğu gibi çevrendeki insanları da bıktırabilir. Bir organizasyon olduğunda plan her zaman sana aittir. İnsanlar da bunu yadırgamaz ve senin her dediğine uyarlar. Bu konuda oldukça iyisin... Manipüle etme konusunda da ustasın diyebiliriz. Bunun hayatın boyunca epey faydasını da görüyorsun. Ama biraz daha insanları olduğu gibi sevmeyi mi denesen? Ayrıca bu kadar hırs herkese zarar unutma.

ecesu-ates

merve

berfin-kizilirmak

oyanın kardeşi olmayabilirim ama onun gibi iyi kalpli biriyim...

turksair

yhaaaaaaa oya çıktııııııııııııııııııııııııı <3

sueda-cetin

Oya! Sen kesinlikle Oya'nın kardeşi falan olmalısın. Bir insan bu kadar mı benzer? Tıpkı onun gibi dik duruşlu, asla kendinden ödün vermeyen mükemmel bir karakterin var. Çoğu zaman sert görünsen de aslında bu kendini korumak için senin oluşturduğun bir kalkan. Eğer birine güvenmeye başlarsan kalkanın gidiyor ve o yufka yüreğin hemen çıkıveriyor ortaya. Yufka yürek dediysek saf falan asla değilsin. Aksine gözün açık ve çok korkusuz bir insansın. Aman bazen kandığın insanlar da olmuyor değil. Boşver, acılar insanı güçlendirir. Sen de çok güçlü ve iyi kalpli birisin :)

Görüş Bildir