Görüş Bildir

Green Card Başvurusu Kabul Edilen Gençlerin Sevinç Naraları ve Klavye Başında Bekleyen Baltalı İlahlar

Haberler
> Green Card Başvurusu Kabul Edilen Gençlerin Sevinç Naraları ve Klavye Başında Bekleyen Baltalı İlahlar

Bu ülkede başka çaremiz mi var?

Amerika Birleşik Devletleri ülkelerinde nüfus çeşitliliğini sağlamak adına her yıl kalıcı göçmen vizesi yani Green Card kurasıyla ikamet hakkı tanıyor.

Amerika Birleşik Devletleri ülkelerinde nüfus çeşitliliğini sağlamak adına her yıl kalıcı göçmen vizesi yani Green Card kurasıyla ikamet hakkı tanıyor.

Daha üniversiteye başlamadan işsiz kalacağım telaşına düşen gençlerimiz, mezun olduktan sonra işsizlikle boğuşmaya devam ediyor. Pandemiyle birlikte iyice iki büklüm olan aileler, ne yapacağını bilemeyen gençler de çareyi kendini yurt dışına atmakta görüyor.

Daha üniversiteye başlamadan işsiz kalacağım telaşına düşen gençlerimiz, mezun olduktan sonra işsizlikle boğuşmaya devam ediyor. Pandemiyle birlikte iyice iki büklüm olan aileler, ne yapacağını bilemeyen gençler de çareyi kendini yurt dışına atmakta görüyor.

Ne fikir hürriyeti, ne özgürce yaşayabilme zaten hiçbir tutunacak dalı kalmadı gençlerimizin.

Twitter'dan '@eksiliikoftee' de böyle duyurdu arkadaşının Green Card kabulünü. Sevinç çığlıkları, darısı başımalar eşliğinde

Gelen tepkiler ise şu şekildeydi 👇

Gelen tepkiler ise şu şekildeydi 👇
twitter.com

👇

👇
twitter.com

👇

👇
twitter.com

👇

👇
twitter.com

Derken baltalı ilahlar heves bükmek için oturdu klavyenin başına 👇

Derken baltalı ilahlar heves bükmek için oturdu klavyenin başına 👇
twitter.com

👇

👇
twitter.com

Vatan haini bile ilan edildiler!

Vatan haini bile ilan edildiler!
twitter.com

👇

👇
twitter.com

Durum tam olarak böyle 👇 Siz ne düşünüyorsunuz?

Durum tam olarak böyle 👇 Siz ne düşünüyorsunuz?
twitter.com

Bu içerikler de ilginizi çekebilir:

BU İÇERİĞE EMOJİYLE TEPKİ VER!
227
62
37
15
10
10
4
ONEDİO ÜYELERİ NE DİYOR?
luffy op

Gayet haklı bir sevinç, beş para etmez vasıfsız adamların 30_40 bin maaş aldığı bir ülkede okumuş adamlar asgari ücret ya da bir tık üstünü alıp hayata dair ... Devamını Gör

Deneri

Haklı bir sevinç. İlber Ortaylı greedcard çıkınca sevinen var sefil misiniz falan diyordu tabi İlber ağa laik medeni TC'ye doğdu büyüdü bizim doğduğumuz TC'y... Devamını Gör

Beyza

Victor Hugo gelse görse halimizi sefillere 21. yüzyıl türkiye güncellemesi yapar o derece sefiliz

negerekvar

Ya aşşada red velvet gibiler bi de yorum yazıyo. Çok uzun süre avrupada yaşadım bir çok avrupa ülkesinde de bulundum. Amerika da da uzun süre kaldım. Neymiş ... Devamını Gör