Bu içerik Onedio üyesi kullanıcı tarafından üretilmiş, Onedio editör ekibi tarafından müdahale edilmemiştir. Siz de Onedio’da dilediğiniz şekilde içerik üretebilirsiniz.

Minnoş Test Ayaklarınıza Geldi 😻 Cevaplarına Göre Sana En İyi Kanki Olacak Hayvanı Söylüyoruz

-

Herkesin acısıyla tatlısıyla hayatını paylaştığı bir dostu vardır ama hiçbir şey bir hayvan dostun yerini tutamaz. Bakalım sana en uygun yoldaş kim olacak...

1. Her zamanki gibi cinsiyetini öğrenmekle başlayalım

2. Yaşını da öğrenelim.

3. Günün en çok nerede geçiyor?

İşimde geçiriyorum, çalışıyorum.
Okulumda geçiriyorum.
Evdeyim :)
Dışarıda geziyorummm :))

4. Öncelikle kişiliğini bir tespit edelim. Öyle çok da yakın olmadığın bir arkadaşınla yolda yürüyorsun. Birileri ona sataştı, vereceğin ilk tepki ne olurdu?

Durumu anlamaya çalışırım, sessiz kalırım önce
Kimse arkadaşımla ileri geri konuşamaz, veririm ağzının payını
Banane ya herkesin derdi kendine, öylece dururum
Ortamı sakinleştirmeye çalışırım
Ne uğraşıcam, direkt giderim ordan

5. Biraz da hobilerinden bahsedelim. Zaman bulduğunda neyle uğraşırsın?

Ben zamanımın çoğunu spor salonunda geçiriyorum.
Yaratıcı biriyimdir, resim yaparım
Müzikle uğraşırım
Öyle gezinirim, dışarda olmak hoşuma gidiyor
Hiçbir şey yapmam evde boş boş televizyon izlerim

6. Kötü alışkanlıklarına gelelim bir de. Hangilerini kullanıyorsun?

Sigara içiyoruz ya
Ben alkol çok tüketiyorum
Valla hiç kötü alışkanlığım yoktur
Diğer şeyler diyelim...

7. Bunlar tamam iyi hoş da evin bu hayvanı beslemeye müsait mi onu öğrenelim.

Tabi ki kendi evim zaten rahatça bakabilirim
Kalabalığız biz çoluk çocuk, hep beraber takılırız
Bakmaya hazırım ama bir şeyler kırılmasın malum kiradayız

8. Peki onu hep yanında götürmen gerekiyor. Arabanın boyutu nasıl, rahatlıkla eşyalarını da yanında götürebilir misin?

Arabam yok ki :(
Arabam çok da büyük değil ama ben her türlü eşyaları sıkıştırırım.
Arabamda yeteri kadar yer var hiç sorun etmiyorum :)

9. Asıl en önemli soruyu unuttuk... Çocuğun var mı? Malum çocuk olunca evdeki düzen farklı oluyor.

Evli değilim ki ben daha ooo :)
Hayır ama hayvanlar benim çocuğum :)
Evet çocuğum var :D

10. Tamam şimdi evini, arabanı, çocuğunu öğrendik. Sıra geldi tatillere... Genellikle yaz tatilinde nerelere gitmeyi tercih edersin?

Hiç bir yere gitmem
Yurt dışına çıkmak isterim
Denize kıyısı olan şehirlere giderim
Genellikle 5 yıldızlı otelleri tercih ederim

11. Peki tatile gitmeden rezervasyonunu nasıl yaparsın?

Aylar öncesinden yaparım, belirsizliği hiç sevmem
Son dakika yaparım, kafama göre yaa
Hiç yapmam, bir yere gidip kalacak bir yer bulurum. Hayatı plansız yaşamayı severim ben abi
Çocuklarım için uygun bir yer seçmem gerekiyor bu nedenle çok önceden araştırıp yer ayırtırım

12. Bilirsin bir canlıya bakmak o kadar kolay değil, ilk kendine bakman gerekiyor. Bu nedenle spor yapıp yapmadığını öğrenmemiz gerekiyor.

Düzenli bir şekilde spor salonuna gidiyorum.
Güzel havalarda koşuyorum.
Arada arkadaşlarla maç yapıyoruz.
Spor yapacak halim kalmıyor ki nasıl yapıyım :(

Tatlı mı talı bir kedi!

Senin yanına kesinlikle bir kedi yakışır çünkü sen de bir kedi kadar minnoş, tatlı ve sevecen birisin! Onunla birlikte güzelce vakit geçirirsiniz. Ne kadar da tatlı bir çift olursunuz siz öyle yeriz sizi :)

Coşkulu bir köpek!

Sen o kadar hareketlisin ki yanına sadece ve sadece köpek yakışır. Hem bir yoldaş hem de bir arkadaş... Onun gibi sadık bir hayvanla senden mutlusu yok. Eve her geldiğinde seninle oynayacak ve her anında sana destek verecek. Bulunmaz bir yoldaş...

Çok fena bir yılan!

Azıcık soğuk birisin sen, sana böyle gevşek bir hayvan yakışmaz. Sessiz sakin kendi halinde olacak aynı senin gibi. Yılan veya kertenkele senin için ideal bir hayvan bizce.

Şen şakrak bir kuş!

Sen çok cana yakın, sevecen ve konuşkan birisin. Sana da en iyi eşlik edecek olan hayvan kuş tabi ki. Özgür ruhlusun aynı zamanda kafana estiği gibi yaşarsın.Yürü bee!

Yumuşacık bir tavşan!

Kalbin kadar yumuşak bir tavşanla seni düşününce o kadar güzelsiniz ki. Hayatında böyle bir yoldaş olsa sırtın yere gelmez. Çok mutlu ve keyifli günler geçirirsin. Her gün onu sevdiğini düşün ve mutlu ol :)

Çılgın bir maymun!

Ne komiksin sen ya. Çevren seni çok marjinal ve eğlenceli biri olarak tanımlıyor. Ee sana en iyi yoldaş tabi ki çılgın bir maymun. Beraber insanlara şakalar yapıp durursunuz artık.

Bu içerik Onedio üyesi kullanıcı tarafından üretilmiş, Onedio editör ekibi tarafından müdahale edilmemiştir. Siz de Onedio’da dilediğiniz şekilde içerik üretebilirsiniz.

A post shared by @onediocomtest on
BU İÇERİĞE EMOJİYLE TEPKİ VER!
Helal olsun!
Hoş değil!
Yerim!
Çok acı...
Yok artık!
Çok iyi!
Kızgın!

ONEDİO ÜYELERİ NE DİYOR?

Yorum Yazın
uzayli.ogrenci

Sen o kadar hareketlisin ki yanına sadece ve sadece köpek yakışır. Hem bir yoldaş hem de bir arkadaş... Onun gibi sadık bir hayvanla senden mutlusu yok. Eve her geldiğinde seninle oynayacak ve her anında sana destek verecek. Bulunmaz bir yoldaş...

pelbug

Kedi yakışırmış. Venüs duydun mu annecim sana diyo^^

ozge-comak

kedi çıktı zaten evde kedi var yani test çalışır

linda-samuel

Çok fena bir yılan

bademlicikolatta

kedi yakışır evet :) 3 kedi anasıyım

Başlıklar

MaymunTercihminnoştatlı
Görüş Bildir