Bu içerik Onedio üyesi kullanıcı tarafından üretilmiş, Onedio editör ekibi tarafından müdahale edilmemiştir. Siz de Onedio’da dilediğiniz şekilde içerik üretebilirsiniz.

Balina İştahını Bile Kapatacak 18 Tiskindirici Durum

 > -
3 dakikada okuyabilirsiniz

İçim gıcıklandı, vallahi açıklayamicam.....

1. Yemeğinizden saç çıkması

Tam heyecanla önce nohutu sonra pilavı kaşıklarsınız ki O DA NE? 

Iyyyyy benim saçım bu kadar kısa diil yalnızzzzz (bknz: aşçının kol kılı mı, garsonun saç teli mi)

2. Mutfaktaki böceğin yemeğinizi teğet geçmesi

Siz uzaktan zeytin sanırsınız, oysaki o tam çıtırından bir hamamböceğidir.

3. Bağırsakları bozan bir arkadaşın çevrede olması

Ne sesi?

Ne kokusu ya?

İçi çıkmıştır böyle blöf atanların, ölü balık yanında Chanel No:5 gibi kokar.

4. Son kullanma tarihini son lokmadan sonra okumak

M.Ö 2003 mü yazıyo?

Yok ya bişey olmaz dimi vakumlu poşetteydi?

5. Dün geceden kalma olmak

Zaten imkanlar doğrultusunda öğlen yemeği ile akşam yemeği arasında uyanırsınız, ancak o an "normal" insanlar normal yemekler yerken, siz sadece böğürerek yatağın yolunu bulmaya çalışırsınız.

6. Yemeğinizin yere düştüğünü öğrenmek

Siz de o son patates kızartmasını niye kimse yemiyo yieeaa diye düşünmeden mideye indirengillerden misiniz?

7. TV'de hiç beklemediğiniz anda hiç beklemediğiniz şeyler görmek

Kumanda uzakta kalmış, siz tepsiyi donatmış, koltuğunuza oturmuşsunuzdur . Tam hamburgerinizden ilk ısırığı alacakkeeen TV'de bir ameliyat programına denk gelirsiniz mesela.

8. Yağlanan bölgelerinizi fark etmek

"Nasılsa öğlen yemekhanede ikinci turu yapmadım bugün bence az yedim" ya da "ayyy kaç saattir alışveriş yapıyoruz ayaktayız" diye kendinimizi kandırız. Sonra da o yemeğin sonunda(!) pantolonun düğmesi fena sıkar ve elimizdeki tombik dönerle anında nefret-aşk ilişkisi yaşarız.

9. Uğur Dündar'ın restoran baskınlarını izlemek

O muzla beraber Güney Afrika'dan gelen böceğe de sevgilerimizi iletiyoruz. Seni de unutmadık sosyete böcek.

10. Size yemeğinizi veren insanın durumu

Hani bazen hevesle büfeden bir şeyler yemeye gidersiniz, tam menünüzü beklerken gözünüz arkada hazırlayan adama takılır. O terlemiş eller? O pis tırnaklar? O burun karıştırış?

11. Umduğunuzu değil, bulduğunuzu yemek

Kaç zamandır hayalini kurduğunuz damla çikolatalı kurabiyeler annenizin fırınından yavaşça çıkar. Siz tazmanya canavarımsı hareketlerle beş tanesini ağzınıza tıkarsınız veeee.... Aslında onlar KURU ÜZÜMLÜ kurabiyelerdir.

12. Kustuktan sonra birinin size bir şeyler yedirmeye çalışması

Bırakın bir şeyler yemeyi, yemek dahi görecek haliniz olmuyoken bir teyze vardır ki illa size yağsız makarna ya da haşlanmış patates yedirmeyi kovalar.

13. Sarhoşken birinin size bir şeyler yedirmeye çalışması

Dünya dönüyor, siz dönüyorsunuz ve arkadan şu ses mutlaka yükselecektir " bir şeyler at ağzına abi hadi kendine gelirsin, ye biraz bak şundan ye".

14. Ağzını şapırdatan insanlar

Cak cak cak cak cuk cuk cuk diye sinir bozmaları yetmezmiş gibi, bazı türleri ağzını aça aça göstererek yemek yerken, bazıları çiğnediği partikülleri tükürmeye kadar götürür.

15. Umumi tuvalet kokusu/görüntüsü

Aaaaaııııııyyyyy anlatamicam bile fenalardayım.

16. Sabah bulantısını aratmayan minik detaylı kokular

Yumurta kokan bardak, buzdolabında kalmış et kokusu, çöpü tam bağlayıp atmadan önceki koku... Say say bitmez bunlar.

17. Karasinek ile ilgili her şey

Yazın peynirin üstüne konmasıyla başlar herşey... Hele ki sizin peynirden önce neye konduğunu düşünürsek...

18. Yanınızdaki çiftlerin fazla mıçmıçlığı

Hele bir de bebek konuşması yapanlar?

Hele hele "aşkıııaaam  mmmyaaaaa" diye iletişime geçen canlılar?

Onedio Gündem'i Facebook'tan takip etmeyi unutmayın!

ONEDİO YEMEK SUNAR!

Bu içerik Onedio üyesi kullanıcı tarafından üretilmiş, Onedio editör ekibi tarafından müdahale edilmemiştir. Siz de Onedio’da dilediğiniz şekilde içerik üretebilirsiniz.

BU İÇERİĞE EMOJİYLE TEPKİ VER!
Helal olsun!
Hoş değil!
Yerim!
Çok acı...
Yok artık!
Çok iyi!
Yummy

FACEBOOK YORUMLARI

ONEDİO ÜYELERİ NE DİYOR?

Yorum Yazın
cakma-trakyali

10 ! offf ya bunu çok düşündünüz mü

Gizli Kullanıcı

Afilli laf bulamadım, Aynen.

sirs

aldatan karaktersiz, midesiz insanlar. Bunu da ben eklemiş olayım ^^

cakma-trakyali

benden bahsetmediğini söyle bari yani beni linç etmesinler şimdi

sirs

ahaha seninle ne alakası var şimdi bunun :D

Başlıklar

MakarnaUğur Dündaraşketyumurta
Görüş Bildir