Attıkları Tweetlerle Burçları En İyi Şekilde Özetlemeyi Başarmış 19 Kişi

-
3 dakikada okuyabilirsiniz
Bu içerik tamamen eğlence amaçlı üretilmiş olduğundan kullanılan görsel ve metinler haber değeri taşımamaktadır.

Burçlarla ilgili genel olarak kabul ettiğimiz şeyler var ama bizim derdimiz farklı. 12 ayrı burç hakkında mizahlarıyla burçları nokta atışı şeklinde anlatan 19 kişiyle içeriğimizi oluşturduk.

İyi eğlenceler. 😂

1. Haklılık payı var gibi 😂

2. Akrepler tehlikelidir 🦂

3. O kadar mı yani? ♉️

4. Güzel bir özellik

5. Aslan burcu olmak bunu gerektirir

6. Ah bu aslan burçları 🦁

7. Ayrıntılar...

8. Başak burçlarına dikkat edelim 😃

9. Hassas balık burçlarının derdi de böyle işte

10. Bir yardımcı oslaydın keşke!

11. Doğru söze ne denir? 😅

12. Harika tespit 😃

13. Muhtemelen...

14. Gördük gördük ♒️

15. Ah koçlar ah...

16. Çok doğru bir sonuç

17. Yay burçlarına cevap hakkı doğdu!

18. 😂 😂 😂

19. İfşa oldunuz maalesef 😃

BU İÇERİĞE EMOJİYLE TEPKİ VER!
Helal olsun!
Hoş değil!
Yerim!
Çok acı...
Yok artık!
Çok iyi!
Kızgın!

ONEDİO ÜYELERİ NE DİYOR?

Yorum Yazın
yagmur-ucar7

Neden aslan burcuna hep egolu diyosunuz lan Aslan ve Başağı rahat bırakınnn D:

duygu-naz-basarir

BANA HEP DUYGUSALIM DİE AĞLAMAK İLE İLGİLİ LAFLAR SOKUYOLAR BİDE BENİ DÜŞÜNÜN YA BEN BİKERE HİÇ DUYGUSAL DEĞİLİM AYRICA BOŞ ZAMANLARIMDA AĞLAMIYORUM DİEBİLİRZ YANİ Bİ BAKIMA BIKTIM YA

berat-bal

neden benimle olmalısın gibi şeyler söylemem ben beni sevdiğini her türlü anlarım ben yükselen akrep

muharrem-etcibasi

koç burcu liderlik vasfını belli bir yaştan sonra bırakır. fazla sıkıntıya da gelemeyiz. genç yaşta kabaran liderlik baskısı ileriki yaşlarda "ne halin varsa gör. zaten yapamayınca gelip sorarsın" moduna geçer

huwomenist

başakların hijyen olayı iyiki var abarttınızda abarrttınız başka özelliklerimizde var bizim...

bbbbb

Zaten başakların hijyen takıntıları yok ki düzen takıntıları var.

huwomenist

katılıyorum..nerde başak varsa hemen hijyen diye yapıştırıyolar millet manyak sanıo başakları..

duygu-naz-basarir

SİZNKİ YİNE İYİMİŞ BANA HEP DUYGUSALIM DİE AĞLAMAK İLE İLGİLİ LAFLAR SOKUYOLAR BİDE BENİ DÜŞÜNÜN YA BEN BİKERE HİÇ DUYGUSAL DEĞİLİM AYRICA BOŞ ZAMANLARIMDA AĞLAMIYORUM DİEBİLİRZ YANİ Bİ BAKIMA

FACEBOOK YORUMLARI

Başlıklar

Burçastroloji
Görüş Bildir