Görüş Bildir
Bu içerik Onedio üyesi kullanıcı tarafından üretilmiş, Onedio editör ekibi tarafından müdahale edilmemiştir. Siz de Onedio'da dilediğiniz şekilde içerik üretebilirsiniz.

7. Sezonu Heyecanla Beklerken Game of Thrones İle İlgili Ortaya Atılmış En Çılgın 14 Teori

Anasayfa
 > TV

Biliyoruz, henüz çıkmasına çok var. Bu heyecanlı bekleyişte BuzzFeed en çılgın teorileri sormuş soruşturmuş. Biz de en ilginç sonuçları sizler için derledik.

Kaynak: https://www.buzzfeed.com/annakopsky/g...

1. Cersei 'Deli Kraliçe' olacak ve bu yüzden Jaime onu öldürecek.

1. Cersei 'Deli Kraliçe' olacak ve bu yüzden Jaime onu öldürecek.

Cersei'in kehanetine göre 'valonqar' (küçük kardeş anlamına geliyor) onu öldürecek. Yani Cersei'in ölümü ya Tyrion ya da Jaime'nin elinden olacak. Ama şunu duyun: 3. sezondaki jakuzi sahnesinde Jaime, Brienne'e Deli Kral'ı neden öldürdüğünü açıklarken Aerys'in, Kral Toprakları'nı haritadan silmek için çılgınateş kullanacağını söylemişti. Tanıdık geliyor mu?? Jaime, Cersei'nin taç giyme töreninde ne kadar sinirliydi hatırlıyor musunuz? Kulağa fazlasıyla mantıklı geliyor arkadaşlar, bir düşünün derim.

2. Daenerys'in biricik arkadaşı Missandei aslında Yüzsüz Adamlar'ın "ölüm tanrısı".

2. Daenerys'in biricik arkadaşı Missandei aslında Yüzsüz Adamlar'ın "ölüm tanrısı".

19 dil konuşuyor, dünyadaki herkesle konuşmak zorunda olmasaydı buna neden ihtiyaç duyardı ki? Ayrıca duygularını anlamak çok zor, aynı Yüzsüz Adamlar gibi. Bir de Daenerys'in yanına gelmeden önce yalnızca köle olan birine göre çok fazla istihbarata sahip değil mi sizce de? 'Valar Morghulis' (Tüm insanlar ölmeli.) sözünü kendisinden sık sık duymamızdan bahsetmiyorum bile. Belki de yaygın bir söz ancak Jaqen tarafından Arya'ya öğretilen ilk şey sonuçta.

3. Meera Reed ve Jon Snow ikizler.

3. Meera Reed ve Jon Snow ikizler.

Jon'un annesi Lyanna'nın doğum yapma riski ikizleri oluyorsa çok daha fazla. Reed ve Snow aynı yaştalar, bunu da unutmamak lazım. Ancak en önemlisi, Howland Reed, Meera'nın 'baba'sı, Lyanna'nın onu yıllar önce saldırgan toprak ağalarından kurtarmasından ötürü Lyanna'ya borçluydu. Yani, Lyanna'nın ölümünden sonra Meera'yı himayesi altına almış olması gayet muhtemel.

4. Euron Greyjoy ve Cersei bu sezon kesinlikle sevişecek.

4. Euron Greyjoy ve Cersei bu sezon kesinlikle sevişecek.

Euron hayatımıza girdiğinde, Daenerys'le evlenip Demir Taht üzerinde hak iddia etme planını açıklamıştı. Ancak Yara ve Theon Dany'e daha önce ulaştı, otomatik olarak Dany ve Euron düşman oldular tabii. Dany ve Cersei de aynı zamanda düşmanlar, yani Euron'ın bir sonraki hamlesi çoktan tahta geçmiş olan kadına yanaşmak olacaktır. Game of Thrones'da müttefiklik genellikle evlilikle kuvvetlendiriliyor.

5. Tyrion Lannister aslında bir Targaryen...

5. Tyrion Lannister aslında bir Targaryen...

Kitaplarda, Tyrion'ın saçı 'beyaz olabilecek kadar sarı' olarak nitelendiriliyor. Gözleri de iki farklı renk olarak. Bu tanımların tamamı Targaryen soyuna ait. Ayrıca, Tyrion babasını öldürdüğünde Tywin: 'Sen...benim...oğlum değilsin.' diyor. Şimdi diyeceksiniz ki Tywin'in Tyrion'a olan nefreti son anlarına kadar devam ediyor, ancak biz de diyoruz ki belki de George R. R. Martin tilkilik yapıyor. Hazır Tyrion dizide Dany ile güçlerini birleştirmişken geçmişiyle ilgili büyük bir sırrı ortaya çıkarabilir mi?

6. ...ve eğer değilse Daenerys ile evlenecekler.

6. ...ve eğer değilse Daenerys ile evlenecekler.

Hatırlarsanız, 6. sezonun sonunda Tyrion, Daenerys ile Daario hakkında konuşurken 'Seni seven ilk insan değildi ve son da olmayacak.' dedi. Krallık yönetimi hakkında engin bilgisi ve genel çapkınlığını düşünürsek neden olmasın?

7. Jon, Tyrion ve Daenerys üç başlı ejderha olacak.

7. Jon, Tyrion ve Daenerys üç başlı ejderha olacak.

Başlardan birinin Daenerys olduğu zaten ortada, ejderhaların annesi kendisi. Tyrion da bu hikayeyi bağlayan öge çünkü hem Jon ile arası iyi - Stark hanesiyle her zaman iyi geçinmiştir zaten, Sansa'yla evlenip onu rahat ettirmek için neler yaptığını hatırlamıyor musunuz? - yani diyeceğimiz o ki Dany'i Jon ile müttefik olmaya ikna edecek. Buzu temsil eden Jon ile ateşi temsil eden Dany arasında köprü olacak. Çok iyi.

8. Sur'un içinde veya altında bir buz ejderhası var. Yani boru üflenince ve Sur yıkılınca bu ejderha serbest kalacak.

8. Sur'un içinde veya altında bir buz ejderhası var. Yani boru üflenince ve Sur yıkılınca bu ejderha serbest kalacak.

Sur'un sihir kullanılarak kurulduğunu biliyoruz, ancak içinde ne var biliyor muyuz? Hayır dostlar. Bildiğimiz tek şey ejderhaların sihir anlamına geldiği. O 8000 yıllık devasa duvarın içinde neden bir tane olmasın? Ayrıca Gece Nöbetçileri Sur'un kuzeyindeyken gözümüze boruya benzer bir şey takıldı. Acaba gelecek sezonlarda her şeyi değiştirecek boru bu mu?

9. Jon Snow ve Sansa Stark evlenecek.

9. Jon Snow ve Sansa Stark evlenecek.

Serinin öncesini anlatan 'A Knight of the Seven Kingdoms' kitabına göre Sansa'nın taliplerinin bulunduğu haneler Ashford turnuvasının galiplerine sırayla karşılık veriyor. Jon da Rhaegar'ın gerçek oğlu olduğuna göre Sansa'nın taliplerinden biri olabilir, sonuçta o bir Targaryen, Ashford turnuvasının son şampiyonu.

10. Ya da Daenerys ve Jon tanıştıklarında aşık olacaklar.

10. Ya da Daenerys ve Jon tanıştıklarında aşık olacaklar.

İkisinin de Azor Ahai'nin yeniden doğmuş hali olduğu iddia edilirken, efsaneye göre savaşçı kılıca tam güç kazandırabilmek için karısını bıçaklamak zorunda kalmış. Yani eğer evlenirlerse, kaderlerinde yazanı gerçekleştirmek için birinin diğerini bıçaklaması gerekecek. Evet, Game of Thrones böyle bir şey.

11. Aslında tüm hikayeyi Samwell Tarly aktarıyor.

Sam'i canlandıran aktör aslında bu teoriyi kendi ortaya attı. Jon'u bir kahraman olarak görmesi, Starkların bize yansıtılma şeklinin hep olumlu olmasının sebebi olabilir. Ancak eğer bu doğruysa hikaye bize taraflı anlatılıyor demektir.

12. Bran bir şekilde zamanı kırmanın bir yolunu buldu ve Deli Kral ile konuşarak onu delirtti.

12. Bran bir şekilde zamanı kırmanın bir yolunu buldu ve Deli Kral ile konuşarak onu delirtti.

6. sezonda, hatırlarsanız, Bran geçmişte insanların onu duyabildiğini fark ediyor, ancak insanlar onun ne dediğini tam olarak anlayamıyor. Bir görüşte Deli Kral'la mantıklı konuşmaya çalışıyor, ancak kral sadece fısıltılar duyduğu için deliriyor. Aslında gayet mantıklı bir teori...

13. Jaqen H'ghar aynı zamanda Arya'nın eski eskrim hocası Syrio Forel.

13. Jaqen H'ghar aynı zamanda Arya'nın eski eskrim hocası Syrio Forel.

İkisinin de neden hep gizemli bir dille konuştuğunu açıklıyor ve tabii Jaqen'in Arya'ya olan özel ilgisini - sürekli kurallarını çiğnemesine rağmen. H'ghar'ı canlandıran aktör Jaqen'in kim olduğunu ve hikayeye neden girdiğini hala bilmediklerini söyledi. Bizce tesadüf değil, her şey daha büyük bir planın parçası.

14. Son olarak, Jorah hikayenin kahramanı olacak. Hani 'Söz Verilen Prens' filan...

14. Son olarak, Jorah hikayenin kahramanı olacak. Hani 'Söz Verilen Prens' filan...

Bu prens (diğer adıyla Azor Ahai'nin yeniden hayat bulmuş hali) olmak için ejderhaları taştan uyandırabilmek, tuz ve duman arasında tekrar doğmak gibi şeyler gerekiyor. Bu tarife bakılırsa Jon ya da Dany'nin kahraman olması gerekiyor. Ancak Jorah da adaylardan biri olabilir. Çünkü tarife uyan birkaç özelliği var. Mesela Daenerys ejderhaları uyandırdığında oradaydı, hayatını Dany'e adaması da bir bakıma 'yeniden doğuş' olarak değerlendirilebilir. Belki de reddedilen bir aşık olmaktan daha fazlasına dönüşecek.

Yoksa deliriyor muyuz?! 😱😱

BU İÇERİĞE EMOJİYLE TEPKİ VER!
465
301
155
63
37
13
9
ONEDİO ÜYELERİ NE DİYOR?
Yorumunu paylaşırken iyi kalpli ol Simple kalp
Kaya M. Demirtaş

Teorilerin hepsini önceden okudum. Bu konularla ilgili oturup günlerce hatta haftalarca konuşabilirim. Öyle bir piskopatım şuan ...

metojen

Bran'ın Kral Aerys'in delirmesine sebep olmuş olabileceği çok mantıklı bir teori. Hatırlarsanız Arthur Dayne ile Ned Stark'ın dövüşünden sonra Stark kuleye ç... Devamını Gör

Mert Ercan

birçoğu çok mantıklı