Görüş Bildir

etiket 13 Gıcık Maddede Sanat ve Sanatçı Düşmanı Vandalların Sinir Eden Özellikleri

Haberler
> 13 Gıcık Maddede Sanat ve Sanatçı Düşmanı Vandalların Sinir Eden Özellikleri

Vandallar, vandallarımız...Onlar her yerdeler. Kimi zaman bir sanat galerisinde kimi zaman bir müzik dinletisinde. Ellerinde satırlar, palalar, baltalar heykel kırma peşinde!

1. Kendi ideolojilerine, düşüncelerine, anlayışlarına ters bir film karesi, tiyatro sahnesi, sanat eseri mi gördüler; gözleri yuvalarından çıkacak gibi olur.

2. Metaforları, sembolleri, imajları anlamadıkları, anlamaya çaba harcamadıkları için, sanatı boş, saçma ve gereksiz bir iş olarak görürler.

'Ay g.tüm' diyesin gelir.

3. Her sorunu kaba kuvvetle çözebileceklerini sanan, küfür ve şiddet olmadan kendini anlatma becerisi olmayan insanlardır.

4. Sanatın içine tükürüp durur, lamaya rahmet okuturlar bunlar. 😁

5. Sanata dair hiçbir bilgileri olmasa da maşallah fikirleri pek boldur ve pek mühimdir.

+ Ne var la bunda? Bunu ben de yaparım amk

- Hee la harbiden bunu ben bile yaparım amk (Yapamadı).

6. Yeri gelir "içki içiliyordu" bahanesiyle,

6. Yeri gelir "içki içiliyordu" bahanesiyle,

7. Yeri gelir "heykel çıplaktı" gibi absürtlüklerle sanata ve sanatçıya saldırmayı görev bilirler.

7. Yeri gelir "heykel çıplaktı" gibi absürtlüklerle sanata ve sanatçıya saldırmayı görev bilirler.

8. Kimi zaman "çirkin" kimi zaman "müstehcen" olduğu düşüncesiyle heykelleri parçalar ya da kaldırır bunlar.

8. Kimi zaman "çirkin" kimi zaman "müstehcen" olduğu düşüncesiyle heykelleri parçalar ya da kaldırır bunlar.

9. Sansürcülük, sabitfikirlilik alametifarikasıdır vandalların.

9. Sansürcülük, sabitfikirlilik alametifarikasıdır vandalların.

Mesela bir tiyatro oyununda 'fahişe' rolü var diye metni sansürleyip oyuncuyu işten atarlar...

10. Hayatın doğal akışının bir parçası olan cinsellikten, çıplaklıktan deli gibi korkarlar.

10. Hayatın doğal akışının bir parçası olan cinsellikten, çıplaklıktan deli gibi korkarlar.

Örneğin, oyunun ismi 'Vajina Monologları' diye oynanmasını yasaklarlar.

Kaymakam Bey 'Yassah hemşehrim' demiştir.

Yönetmen Hanım da cevabı yapıştırmıştır: 'Vajina tıbbi derim, sen kaymakama bak.' 👏😎😁

11. Bazı vandalların parası da vardır üstelik. Tarihi binaları, eserleri falan hiç umursamayıp onların yerine AVM dikerler.

11. Bazı vandalların parası da vardır üstelik. Tarihi binaları, eserleri falan hiç umursamayıp onların yerine AVM dikerler.

12. Restorasyon işinden de hiç anlamazlar: Ya eserleri yıkarlar ya da yapalım derken daha beter ederler.

12. Restorasyon işinden de hiç anlamazlar: Ya eserleri yıkarlar ya da yapalım derken daha beter ederler.

13. Tarihi M.Ö. olan eserlere isimlerini kazıyarak ölümsüzlüğe erişeceklerini sanmak da sık görülen bir nitelikleridir.

13. Tarihi M.Ö. olan eserlere isimlerini kazıyarak ölümsüzlüğe erişeceklerini sanmak da sık görülen bir nitelikleridir.

Tarihe adını yazdırmak bu değil birader 😎

Onların olmadığı bir ülke ve dünya diliyoruz 🙏

Vandal mısın?

BU İÇERİĞE EMOJİYLE TEPKİ VER!
210
53
35
24
20
11
6
ONEDİO ÜYELERİ NE DİYOR?
chicharito

Değinmeden edemeyecem lan Tarihi kaleyi nasıl sünger boba çevirdiniz kitapsızlar!

chicharito

sapına kadar vandal olan 200 küsür arkadaşımızın burdan ben geçmişlerini anıyorum .

Rıza Ecevit

sapına kadar vandal olan 142 arkadaş bence bu yazıyı okudu fakat anlamakta güçlük çekti yada aklı bel altına baya iyi çalışıyor.