Yalnızca Birkaç Farklı Malzemeyle Yapabileceğiniz Birbirinden Güzel 30 Yılbaşı Ağacı Fikri

547PAYLAŞIM

Yeni yıla girerken evimde, ofisimde, cafemde bir ağaç olsun diyorsanız bütçenize, organizasyonunuza ve zamanınıza göre tercih edip kendi yapabileceğiniz Noel ağacı fikirlerini sizler için derledik.

1. Tek gerekli olan çift taraflı bant, yeşil şerit ve led ışık.

2. Yapay çim ve birkaç süsle de bu işi halledebilirsiniz.

3. Çok daha basit bir şey isterseniz:

4. 

5. İlle yeşil olacak diye bir şey yok!

6. Beyaz boya her işi görür.

7. 😍😍

8. Sadece süslemeler bile işe yarayabilir.

9. Tuvalet kağıdı ve kağıt havlu kartonlarıyla harikalar yaratabilirsiniz.

Boyutlarını kesip, daraltıp yapıştırarak ayarlayabilirsiniz.

10. Sevdiğinizle geçireceğiniz bir yılbaşında duvarınızı süsleyebilirsiniz:

11. Tüm gece bu yansa yeter.

12. 

13. 

14. Çeşitli ürünler kullanarak da ağacınızı oluşturabilirsiniz.

Yaratıcılığınızı konuşturun...

15. Yıl boyu biriktirdiğiniz anahtarlıkları,

Ya da küçük hediyelerinizi...

16. Veya anılarınızı kullanabilirsiniz.

17. Çekilişle dağıtacağınız hediyeleri de ağaç yapımında kullanabilirsiniz:

18. 

19. Hediye yerine yalnızca güzel dileklerde de bulunabilirsiniz.

20. Kullanmadığınız kağıtlar...

21. 

22. 

23. Küçük ve samimi...

24. Boynunuza doladığınız kolye bile olur desem?

25. Ayrıca kitaplarla,

26. Yumurta kaplarıyla,

27. Şişelerle,

28. Not kağıtlarıyla,

29. Merdivenle

30. Ve hediyelerle de bir yılbaşı ağacı yapabilirsiniz.

Ama bunların hiçbiri olmasa da olur...

İyi bir yıl dileriz...

BU İÇERİĞE EMOJİYLE TEPKİ VER!
Helal olsun!
Hoş değil!
Yerim!
Çok acı...
Yok artık!
Çok iyi!
Kızgın!

ONEDİO ÜYELERİ NE DİYOR?

Yorum Yazın
nazli-accarino

sakin o cift tarafli bantlari duvarlariniza yapistirmayin ben yapistirdim icine ettim duvarin kimse yapistirmasin cikmiyo duvardaki boyayida sokuyo cikarirken

queen_of_the_7_kingdoms

1,2,4,8,11,12,13,14,22,24,27 harika

stiletto

Hiristiyinlirin biyrimi... Christmas ile yılbaşı farkını ayırt edemeyenlerde toplaştı mı bu senede? Tamamdır. Ha bir de gavur adeti diyenler vardı. Kullandığın şu internet tepende yanan elektrik bile gavur icadı ibibik. Bil istedim. Kendi adetini yaşayacaksan kendi köşende yaşa ve kimseye maydonoz olma

grwitcheen

'Özentilik' diyenler arap kültüründe boğuluyor :D Dünyanın kötülük rezervlerinin çoğunluğunu Müslümanlar karşılıyor çok 'şükür'. Duyar kasan mı olmamış, alt tarafı ışıklı bir ağaca bok atan mı olmamış neler neler

Gizli Kullanıcı

Bizimki kadar özenti ve dejenere olmaya yatkın toplum sayısı azdır. Yılbaşında çakma Noel ağaçları, noel babalar falan, ben yabancı olsam bi tarafımla gülerdim bunları gördükçe. Şu an maalesef utanç duyabiliyorum sadece."Ama güzel bir şey, işte çocuklar istiyorlar ne yapalım?" iyi de arkadaş, noel agacı dediğin süslerden ve ışıklardan ibaret, evinin muhtelif köşelerini süsleyip ışıklandırırsın olur biter. Çocuklarınıza noelin ve ağacın bizimle alakalı olmadığını öğretmek yerine, özenti olmayı, asıllarını reddetmeyi öğretiyorsunuz. Yobazları arap kültürünü aşılamakla suçlayıp sonra bunları yapmanız, sizin de onlardan bir farkınız olmadığını gösteriyor, hiç kusura bakmayın.

Görüş Bildir