WhatsApp'ta Ex Aşkını Barışmaya İkna Edebilecek misin?

-
Abone ol

Ne yaparsan yap ex aşkını hala unutamadığını fark ettin. Bir akşam dayanamadın ve mesaj atmak istedin. Bakalım, WhatsApp'ta konuşarak onu barışmaya ikna edebilecek misin? 

Eğer hazırsan,

Başlayalım!

Konuşmaya nasıl başlayacaksın?

Sen istersen biraz daha düşün dostum...

Uzun zamandır konuşmadığın ex sevgilinle bu şekilde mi konuşacaksın?

Imm... Devam et bakalım.

Devam et bakalım...

Devam et bakalım...

Devam et bakalım...

Noldu ya foton gitti?

Daha konuşmaya yeni başlamıştınız, böyle yazılır mı?

Noldu ya foton gitti?

Sen biraz daha düşün dostum...

Noldu ya foto gitti?

Yani bunlara hala kanan var mı ki?

Devam et bakalım...

Biraz daha ılımlı mı yaklaşsan?

Çok sert oldu...

Hayda...

Konuya böyle çat diye girilir mi?

Sakin ol dostum!

Sadede mi gelsen acaba?

Devam et bakalım...

Noldu ya foton gitti?

Konuşmayı biraz daha ilerletip öyle teklif yapsaydın iyiydi...

Böyle de olmaz ki...

Sosyal medyadan bunu nasıl çıkarabilirsin ki?

Bu soru sorulur mu?

Ya ne yapacaksın sevgilisi var mı yok mu canım sadede gel...

Devam et bakalım...

Bi dur!

Önce bi ikna etmeye mi çalışsan?

Bupsss!

Biraz sakin ol, ılımlı yaklaş dostum...

Güvene ihtiyacı var, onu bu şekilde ikna edemezsin!

Belli ki o da seni seviyor, senin ikna etmeye çalışman lazım...

Devam et bakalım...

Hemen inandı zaten...

Biraz daha çaba lütfen...

Valla mı?

Karşındaki ne diyor sen ne diyorsun?

Çok etkileyiciydi gerçekten...

Böyle bir bahane sunulur mu yahu? Neden araya başkasını sokuyorsun?

Devam et bakalım...

İnandır o zaman!

Öyle kolay olmuyor bu işler :((

Öyle kolaya kaçmak yok!

Bu hamleyi senin düşünmen gerekiyor...

Foton gitti bile :)

Şurada derdini anlatıyor, ne naz yapması...

Devam et bakalım...

E başka kim olacak?

66.media.tumblr.com

Bu da soru mu yani?

Biraz daha çabala dostum...

Ona güveniyorsun onu anladık da ee?

Göster ona!

Biraz daha uğraşman gerekiyor...

Devam et bakalım...

Artık bu iş sende dostum!

Zaten seni görünce şaşkına dönecektir. O an birbirinize sarılarak bunca zamandır yaşadığınız hasreti giderebilirsiniz. TEBRİKLER!

Konuşma, harekete geç!

Çok az kalmıştı...

Tam da sona yaklaşmıştın!

Ah be...

Hayır, adım atman gerekiyor!

Tam da sona yaklaşmıştın...

Olmadı sanki, baştan dene istersen.

Biraz daha düşün bakalım.

BU İÇERİĞE EMOJİYLE TEPKİ VER!
Helal olsun!
Hoş değil!
Yerim!
Çok acı...
Yok artık!
Çok iyi!
Kızgın!

ONEDİO ÜYELERİ NE DİYOR?

Yorum Yazın
tufan-bey

nfsdkşjasdhfşkjsh evet bitmedi şimdi mutlu olabilirsin XD

safak-erdogan1

sayın editör ebru hanım lütfen siz ex aşkınız ile barışmayın zaten barışmanız da mümkün değil bu kafa ile barışan ex sevgiliye yazık kurtulmuş sende bırak kurtulmuş olarak kalsın bu ne lan

cicisunset

Bi iki gün daha takılır yine aynı şeyleri yaşatır zevk alırdım whatsaptan bukadar çabuk düşüyorsa Allah’ın sazanı. Herkese düşüyordur. Zaten beni sevseydi hatalarımna rağmen çekip gitmez git desem bile gitmezdi. Beni kontrol ederdi

homeless69

o beni ikna etsin ne münasebet 😏

erhan-kerem-cankaya

testi yaparken kendimden soğudum

Görüş Bildir