Görüş Bildir
Bu içerik Onedio üyesi kullanıcı tarafından üretilmiş, Onedio editör ekibi tarafından müdahale edilmemiştir. Siz de Onedio'da dilediğiniz şekilde içerik üretebilirsiniz.

etiket Sahip Olduğu Kıskançlık Seviyesiyle Everest'e Rahatça Tur Bindiren 19 Manyak

Anasayfa > Goygoy

Bu kıskanç arkadaşlar sayesinde girdiğiniz kıskançlık nöbetleri için 'iyi bari benimki normalmiş' diyeceksiniz.

1. Hiç itiraz istemiyorum durduk yere katil etme beni ❤️

1. Hiç itiraz istemiyorum durduk yere katil etme beni ❤️

2. Abi biraz sakin olmayı denesen?

2. Abi biraz sakin olmayı denesen?

3. Kalp emojisi atsan dert atmasan dert

3. Kalp emojisi atsan dert atmasan dert

4. Bu kızı aldatacak adamın aklına şaşarım ben

4. Bu kızı aldatacak adamın aklına şaşarım ben

5. Abla kocasını yakmaya bahane arıyormuş bence

5. Abla kocasını yakmaya bahane arıyormuş bence

6. "Aşkım imama laf anlatamadım hep beş dakika erken okuyor ezanları ondan"

6. "Aşkım imama laf anlatamadım hep beş dakika erken okuyor ezanları ondan"

7. Sevgilinize fotoğraf atacağınız zaman çok dikkatli olun...

7. Sevgilinize fotoğraf atacağınız zaman çok dikkatli olun...

8. Ya da vazgeçtim dikkat etmeyin.

8. Ya da vazgeçtim dikkat etmeyin.

9. Yeterince net

9. Yeterince net

10. Kız büyük resmi görmüş...

10. Kız büyük resmi görmüş...

11. Yağmur'un birisi olduğunu düşününce soru da acayipleşiyor 😁

11. Yağmur'un birisi olduğunu düşününce soru da acayipleşiyor 😁

12. Hacı kusura bakma ama geçicez sorry not sorry

12. Hacı kusura bakma ama geçicez sorry not sorry

13. Gece bakma, nolur nolmaz

13. Gece bakma, nolur nolmaz

14. Yıldız Tilbe de fenaymış bu konuda he

14. Yıldız Tilbe de fenaymış bu konuda he

15. Typo yine can aldı...

15. Typo yine can aldı...

16. Liste de ne uzunmuş be, ablacım kolay gelsin şimdiden

16. Liste de ne uzunmuş be, ablacım kolay gelsin şimdiden

17. Zuhal Teyze the Thug Life

17. Zuhal Teyze the Thug Life

18. Adele bu dram üstüne bi şarkı daha yazar

18. Adele bu dram üstüne bi şarkı daha yazar

19. Ceren kendine gel 😁

19. Ceren kendine gel 😁

Onedio Yaşam'ı Facebook'tan takip etmeyi unutmayın!

BU İÇERİĞE EMOJİYLE TEPKİ VER!
3571
737
263
201
148
125
57
ONEDİO ÜYELERİ NE DİYOR?