Bu içerik Onedio üyesi kullanıcı tarafından üretilmiş, Onedio editör ekibi tarafından müdahale edilmemiştir. Siz de Onedio’da dilediğiniz şekilde içerik üretebilirsiniz.

Kızlar Gecesi Eğlencesi: En Yakın Arkadaşınla Sarhoş Olduğunda İllaki Gerçekleşen 28 Durum

 > -

Not: Bu yazı bütüüün gerçek dostlara ve dostuma ithaf edilmiştir 👭

1. Her şey o sihirli cümleyle başlar: "Bir 'Kızlar Gecesi' yapsak mı?"

s1253.photobucket.com

Alkolün su, eğlencenin ise gırla olacağı gece, tüm hızıyla başlar!

2. Canın gibi sevdiğin arkadaşına olan minnetin, alkolün de etkisiyle aniden kabarır.

Onu ne kadar çok sevdiğini ve birbirinizi bulduğunuz için ne kadar şanslı olduğunuzu söyleyip durursun.

3. Son zamanlarda hayatında olup biten, ama bir türlü söyleyemediğin şeyleri de hazır yeri gelmişken söylersin.

tinypic.com

Duydukları bu şey, büyüüük olasılıkla onları şaşırtacaktır. Ama olsun en yakın arkadaşlar zaten bu günler için vardır, dök dökebildiğin kadar içini! :)

4. Alkollüyken araba kullanmak gibi, öğüt vermek de yasaklansa hiç fena olmaz aslında!

Ancak bu da alkollü günün olmazsa olmazlarındandır. İntikam planları yapılır, yeniden doğuş listeleri hazırlanır. En saçma tavsiyeler verilir.

Ve şükür ki bunların hiçbirisi hayata geçirilmez.

5. Ardından öyle bir an gelir ki, birbirinize ne kadar güzel olduğunuzu söyleyip durmaya başlarsınız.

Bir de eklersiniz:

"Erkek olsaydım senin sevgilin olurdum ve o piç gibi seni asla üzmezdim!"

Keşke...

6. Alkol miktarı arttıkça, konuşmalar da sertleşmeye başlar. Bir bakmışsınız ki daha önce hiç etmediğiniz küfürleri ediyorsunuz.

Edin, hatta ağız dolusu edin! En iyi detokslardan birisi de küfür etmek değil mi zaten?

7. Sinirler gerildikçe, konular derinleştikçe daha çok alkol alırsınız!

8. Nasıl olur bilinmez ama, konu döner dolaşır ilk tanıştığınız günlere bir şekilde gelir.

O günleri hatırlayıp ne kadar komik giyindiğinizden tutun da, ne kadar salak olduğunuza kadar konuşursunuz.

"Zaman nasıl da hızı  geçiyor!" dedikten sonraysa, içiniz hafif bir burulur.

9. Ortamın buruk havasını ise bir kaç dakika sonra açacağınız yeni konu dağıtacaktır: Geleceğiniz!

rumorsontheinternets.files.wordpress.com

Çocuklarınızın da, tıpkı sizin gibi en yakın arkadaşlar olacağı bölüm, sizin de çok hoşunuza gitmiyor muu?😍

10. Bu defa konu gerçekten ama gerçekten derinleşir. Dünya, ülke veya çevre meselelerini konuşurken bulursunuz kendinizi...

11. Birlikte en güzel şarkıları, en detone sesinizle söyler,

12. En aptal, ama en keyif aldığınız dansları yaparsınız.

13. Etrafınızda olan insanlarla ilgili dedikodu yapmaya başladığınız aşama ise, en keyiflisidir.

"Hayır anlamıyorum, şu taş gibi çocuk, bu leşte ne bulmuş ki?"

"Ay çirkin şansı işte hayatım, bize gelmez ki..."

Egolar bir kez daha okşanarak bir sonraki aşamaya geçilir.

14. Eskileri stalklamak!!!

Lisedeki sevgilinizden tutun da, yaz aşkınıza kadar aklınıza gelen herkes, sosyal medyada "şööyle" bir araştırılır ve bilgiler güncellenir.

Onlardan daha iyi bir hayata sahipseniz, mutlu olur içersiniz.

Onlar mutlu, siz değilseniz; daha çok mutsuz olur ve yine içersiniz.

15. Ardından konu bir şekilde cinselliğe gelir.

En edepsiz ayrıntılar bile paylaşılır, gülünür, dalgası da bir güzel geçilir 🙊🙊

16. Hazır sınırları bu kadar kaldırmışken, kendinizle ilgili saçma sapan şeyleri de anlatıverirsiniz!

Ve çoğunlukla en yakın arkadaşınız da o saçmalığın farklı bir versiyonunun kendisinde olduğunu söyler. O konuda bile yalnız olmadığınızı fark edip mutlu olursunuz. 👯

17. Artık sarhoşluk tavan noktasına yaklaşmaya başlar; her şeye gülersiniz. Her şeye!

"Sonra ben de dedim ki sasdfghjklşisssdf"

18. Gülmek mi çişinizi getirir, yoksa çişiniz geldiği için mi bu kadar gülüyorsunuzdur, emin olamazsınız.

Çişinizi yaparken sohbet etmek de, sarhoş olmanın en güzel taraflarından birisi değil mi gerçekten?🙊

19. Kendi sırlarınızdan sonra, bu defa da başkalarından duyduğunuz dedikoduları vermeye başlarsınız.

Anlattıklarınızla arkadaşınızı şaşırttıkça bu çok daha hoşunuza gider ve daha çoğunu anlatmaya başlarsınız.

20. En saçma fikirler, planlar bile çok mantıklı gelmeye başlar.

shechive.files.wordpress.com

Detaylıca bu saçmalıkları planlasanız bile, ertesi gün hiçbiri hatırlanmaz 😄

21. Gecenin sonuna doğru aşırı mutluluk, yerini büyük hüzünlere bırakır.

Saçma sapan şeyler için ağlarsınız. 

"Yalnız ölmek istemiyoruum.."

22. Bu durum sizi daha çok içmeye sevk eder.

23. Aniden modunuz değişir ve otursanız dünyaları yiyebilecek kadar acıktığınızı fark edersiniz.

24. Gerçekten de oturup, dünyaları yerseniz 😅

Üstelik gecenin bir saati yediğiniz onca şeyden dolayı, hiiç ama hiç suçluluk hissetmezsiniz.

25. Şanslıysanız geceyi kusmadan, sağ salim bitirirsiniz.

26. Şanssızsanız da hiç ama hiç korkmazsınız.

En yakın arkadaşınız düşseniz de, kussanız da hep yanınızda olacaktır.

27. Aniden ertesi güne uyanırsınız.

Hayatınızın en korkunç baş ağrısıyla elbette!

28. Bir daha asla ama asla bu kadar içmeyeceğinize dair birbirinize söz verirsiniz.

Ve ne yazık ki bu söz, hiç bir zaman tutulmaz.

Ama her şeye rağmen bilirsiniz ki, en yakın arkadaşınızla içmek gibisi yoktur!

YAŞASIN KIZLAR GECESİ!!!❤🙆

Bu içerik Onedio üyesi kullanıcı tarafından üretilmiş, Onedio editör ekibi tarafından müdahale edilmemiştir. Siz de Onedio’da dilediğiniz şekilde içerik üretebilirsiniz.

Bu içerik tamamen eğlence amaçlı üretilmiş olduğundan kullanılan görsel ve metinler haber değeri taşımamaktadır.


BU İÇERİĞE EMOJİYLE TEPKİ VER!
Helal olsun!
Hoş değil!
Yerim!
Çok acı...
Yok artık!
Çok iyi!
Kızgın!

ONEDİO ÜYELERİ NE DİYOR?

Yorum Yazın
Gizli Kullanıcı

Tuhafmış.

ultrasoner

Sadece #1 ve #28 'i okuyunca neler olmuş olabileceğini az çok tahmin edebiliyorsun :D

hiseme

Erkeklerin ki daha basit, 1- bu gece içelim mi kanki ile başlar herşey 2- içersin, içersin, içersin 3- birde bakmışsın sabah olmuş. :D

ohyes

what a ridicilous topic!

hazal.beduk

Ve sonra Hazal sızar :))

Görüş Bildir