İlk Buluşmada Kaç Para Hesap Ödeyeceksin?

-

İlk buluşmalar oldukça önemli. Bu testimizi çözerek ilk buluşmada ne kadar hesap ödeyeceğini öğrenebilir ona göre hazırlığını yapabilirsin.

1. İlk olarak cinsiyetini öğrenelim.

Kadın
Erkek

2. Bize sevgilinde tahammül edemeyeceğin özelliği söyle.

3. Peki sevgilinle ilk öpüşme için ne kadar beklersin?

4. Tatile gittin diyelim. Hangisini tercih ederdin?

Bana bir hamak verin başka bir şey istemez
Tekne olmadan tatil olmaz
Tabii ki lüks bir otel
Karavan olsun da kafama göre gezeyim
Sakin bir kasabada tatlı bir pansiyon yeter
Ben çadırcıyım ya

5. İlk buluşmayı bir renkle tarif edecek olsan hangisi olurdu?

6. Şimdi de bize aşağıdaki ülkelerden hangisinde yaşamak isteyeceğini söyle.

Amerika
Arjantin
İskoçya
İtalya
Japonya
Fransa

7. Dizilerle aran nasıl?

Genellikle yerli dizileri izliyorum
Genellikle yabancı dizileri izliyorum
Genellikle dizi izlemiyorum

8. Son olarak ilk buluşma günün hangi vaktinde gerçekleşmeli sence?

Gündüz
Gece

18 TL!

Gelecek hesap 18 TL. İlk buluşmada tavuk döner yemeye mi gideceksin acaba? Zaten aza kanaat etmeyen çoğu hiç bulamaz. İki gönül bir olsun da tavuk döner de yenir kuru ekmek peynir de. O yüzden böyle şeylere takılmanın manası yok.

76 TL!

Gelecek hesap 76 TL. Orta halli bir lokantada orta halli iki kişilik bir yemek için tatlısı ve içeceğiyle birlikte ideal bir meblağ gibi duruyor. Sonuçta çoğumuz belli başlı bütçeleri olan insanlarız. Ama elinden gelenin en iyisini yaptığına da eminiz.

124 TL!

Gelecek hesap 124 TL. İyi sayılabilecek bir mekanda iki kişi için ortalama bir hesap denilebilir. Belki bu hesap sana hiç koymayacak belki de bütçeni biraz zorlayacaksın ama ilk buluşma için bir takım şeyleri feda etmeye değer.

183 TL!

Gelecek hesap 183 TL. Fena bir hesap olmadığını kabul etmemiz gerekiyor. Anlaşıldığı kadarıyla masa donatılacak. Karınların yanında gözler ve gönüller de doyacak. Bütçesi uygun olmayanların hazırlanıp gitmesinde fayda var. Uygun bütçeliler zaten dert etmez.

249 TL!

Gelecek hesap 249 TL. Bu da bize gösteriyor ki epey yenilip içilecek. Masada bir kuş sütü eksik olacak. Yalnız hemen belirtelim ki ilk buluşmanın iyi geçmesi için tek kriter masanın donatılması değil. Hatta kriter bile değil. Sadece küçük bir artı puan olabilir. O yüzden hoş sohbete muhabbete devam.

629 TL!

Gelecek hesap 629 TL. Gerçekten yüksek bir meblağ olduğunu söylememiz gerekli. Sizin ilk buluşmanız biraz pahalıya patlayacak. Tamam belki paran vardır sana koymuyor olabilir ama israf denen de bir şey var. Eğer bütçen bu meblağı kaldırmaya yeterli değilse bulaşıkları yıkamaya hazır olmalısın.

Onedio Testlerini Facebook'tan takip etmeyi unutmayın!

BU İÇERİĞE EMOJİYLE TEPKİ VER!
Helal olsun!
Hoş değil!
Yerim!
Çok acı...
Yok artık!
Çok iyi!
Kızgın!

FACEBOOK YORUMLARI

ONEDİO ÜYELERİ NE DİYOR?

Yorum Yazın
zubuk

183 ne ya ? 183/2=91.5 tlik ne yiyebilirim ki ben ? hadi ben yedik, kız ne yiyecek ? 100 liradan fazla vermem 2 kişilik yemeğe.

psikopat-psikolok

Karşımda oturacak bir beyefendi yok ki hesaba laf ediyorum...

ugurerenn

Tavuk döner nedir ama :( Ulan ben kanka dediğim adamla yemeğe gittiğimde 70 80 tl hesap ödüyorum. Sevgilimde ilk buluşmada tavuk döner ney lan! İlişkime ketçap mayonez sıktılar :(

tuhaf-adam

183 değil de 3 lira yapalım onu. ödeme de Alman olsun. benim şartlarım bunlar yani

begumdebegum

18tl mi ödiycem?! onu da bi zahmet adam ödesin yahu...

gunay-bilit

aynen ya kızlara hesapmı ödenir yahu

Başlıklar

FacebookTercihonedio
Görüş Bildir