Herkesin Aklını Başından Alan Kadının Sadece Bir Animasyon Olduğu Ortaya Çıkınca Hiçbir Şey Değişmedi

162PAYLAŞIM

Yemin ediyorum tanıdığım birçok insandan daha çok gerçeğe benziyor, maşallah! 😍

Instagram'a takılanlar, bu hanımefendiye benzer birçok kişi görmüş olabilir. Kendisi ilk bakışta hiç yabancılık çekmeyeceğiniz bir prototip.

Allah ve, vücudu da güzel şimdi yani! Tek bir sorun var, kendisi aslında yok! Yani AyPera isimli bu kadın birey bir 3D animasyon kafası.

Tabii ki onun animasyon olduğunu bilmeyenler malum bölgelere baktılar bile. AyPera da Twitter hesabından böyle yorum yaptı. Evet, Twitter hesabı var...

Sadece kafası 3D animasyon olan AyPera'nın Twitter hesabında yazdıkları da yapay zeka mı yoksa yapay zeka taklidi yapan düz insan mı belli değil.

Yani biraz zorlayınca çoğu kişiden daha zeki olduğunu bile söylemek mümkün aslında.

Dikkatli bakan gözler photoshopları da yapaylığı da görür...

Laflara bak laflara!

Yani düşülmeyecek gibi değil açıkçası. İnsanı sarsan bir güzellik ama işte gel gör ki nefes almıyor...

AyPera'nın Instagram takipçilerin de kafası karışık tabii. Gerçek sanandan tutun, gerçek olmadığını bilip hayran olana kadar herkes orada!

Bu içerik tamamen eğlence amaçlı üretilmiş olduğundan kullanılan görsel ve metinler haber değeri taşımamaktadır.


BU İÇERİĞE EMOJİYLE TEPKİ VER!
Helal olsun!
Hoş değil!
Yerim!
Çok acı...
Yok artık!
Çok iyi!
Kızgın!

ONEDİO ÜYELERİ NE DİYOR?

Yorum Yazın
mehmet-emin-karakas2

Bunun gerçek olduğunu sanana da ne diyim yahu bundan daha gerçekçi 3d çizimler gördüm yani

agent-smith-official

Ulan bu da bir şey mi, bu ülke dükkandaki modele (cansız modeller var ya hah onlardan) arkadan sokmaya çalışan adam gördü. Suriyeliydi ama inanın böyle Türkler de vardır.

mehmet-emin-sahin

Alita Savaş Meleği diye bir film var, orada ki karaktere benzemiş.

avci-kiz

Kız güzel ama manyak,deli,sevdim

Gizli Kullanıcı

''Laflara bak laflara!'' asdfghjkl Türkiye'de yapay zeka olabileceğine ihtimal veren var mı sahiden de? Daha önce reddit'te takılan bi tanesi vardı kimse anlamamıştı bile. Fotoğrafları 3d diye acaba arkasındaki de mi yapay zeka diye düşünüyoruz. Değil.

Görüş Bildir