Görüş Bildir

etiket Her Şey Yalan Gerçek O: Alexandra Daddario'dan Ağızları Bir Karış Açık Bırakacak 19 An

Haberler
> Her Şey Yalan Gerçek O: Alexandra Daddario'dan Ağızları Bir Karış Açık Bırakacak 19 An

Karşınızda Alexandra Daddario! 30 yaşındaki Amerikalı güzel oyuncu belli ki bizleri kendine aşık etmek için yaratılmış.😍

1. Alexandra aslında İtalyan ve Çekoslovak asıllı hatta inanmayacaksınız ama 30 yaşında!

2. Yürüyünce zaman duruyor adeta.

3. Trip atmamayı Alexandra'dan öğrenebilirsiniz.

4. Zarafet ondan soruluyor.

5. Yoksa siz hala bisiklet kullanmıyor musunuz?

6. İçinde küçük kıskançlık tohumları atılmış olanları hemen başka bir içeriğe alalım.

7. Saçlarını savuruyor...

8. Rüzgarlara bırakıyor...

9. O sevmeye yakışıyor...

10. Onu sevmeyen ölsün.

11. Hatta şimdi fark ettik ki bu şarkı onun için yazılmış.

12. Her şey yalan gerçek o...

13. Dert ondan gelirse hiç sıkıntı olmaz.

14. Bizce aşkın kendisi bile sayılır.😍

15. Hatta son bölüm de ona gelsin!

16. Güzel diye sana denir...

17. Her kahrını çekmek için hazır olda bekleriz.💂🏽

18. Candan bile vazgeçilir!

19. Gerçek bu kızlar, kusura bakmayın.

BONUS: Beyler siz de kusura bakmayın!

BU İÇERİĞE EMOJİYLE TEPKİ VER!
677
497
136
96
96
69
36
ONEDİO ÜYELERİ NE DİYOR?
Batwoman

Kızlar bunun bir de kardeşi var Matthew Daddario...

uzunlafinkisasi

ahaha herkes kendi kulvarında koşuyor.

Buse Y.

Yahu bizim kızların kıvrımları da güzel ama açınca orospu oluyorlar.

Fatih K.

Yav he he.

Sena

Matthew Daddario Amanın :D

Nilsu Tüfekçi

AYNISINI YAZACAKTIM FJHGSKJHGKJHGDAKJGADJ