Hangi Netflix Dizisi Karakteriyle Evlenmen Gerektiğini Söylüyoruz!

-

Çöz ve öğren!

1. Cinsiyetini seçer misin?

2. Yaşını da seç.

3. Nasıl bir çocukmuşsun sen?

Yaramazlıkta sınır tanımıyormuşum...
Varlığımla yokluğum birmiş, sürekli uyuyormuşum...
Komik bir bebek olduğum söyleniyor ama...
Çok tatlı bir bebekmişim, yolda gören durdurup seviyormuş.

4. Senin için bunlardan hangisi daha önce gelir?

5. Peki dizilerle aran nasıl?

Haftada en az bir dizi bitiriyorum.
Fırsat buldukça izliyorum.
Dizi izlemesem de olur!
Çok fazla izlediğim söylenemez.
Haftada 3-4 bölüm anca izleyebiliyorum.
Ben bir dizi bağımlısıyım.

6. Kendini 5 yıl içerisinde nerede görüyorsun?

Kesin zengin olacağım.
Pek bir şey değişeceğini düşünmüyorum.
Geleceğe dair plan yapmıyorum, doğaçlama yaşarım ben.
Hiçbir fikrim yok!
Kariyerimin zirvesinde!
Evli, mutlu, çocuklu!

7. Son olarak, evlilik aşkı öldürür mü?

Tokyo!

Ortalama diyeceğimiz bir eğitim seviyesiyle, bilim adamlarının bile kendisinden şüphe etmesine sebep olabilecek kadar sosyal zekası yüksek birisi Tokyo ve senin de tam olarak ihtiyacın olan bulunduğu ortamlara ayak uydurabilen biri olmalı. Arkadaşlarınla rahat geçinebilmeli mesela, bu çok önemli. Öyle soğuk nevale gibi oturup, ''hadi kalkalım sıkıldım ben'' triplerine giren biriyle yapamazsın sen. İşte şartlar varken seni en huzurlu, rahat hissetirecek karakterimiz Tokyo!

Maeve!

Sen kendini güvenen ve bağımsız kadınlardan hoşlanıyorsun! Karşılaştığı olaylar karşısında gerçekten güçlü fikirleri olabilen, mantıklı bir insan olmalı, her ne kadar beraber zombi avına çıkmayacak olsanız da hayatın kendisi zaten başlı başına bir mücadele! O yüzden bu mücadeleyi, savaşın gözünün içine bakmış biriyle daha kolay atlatırsın diye düşünüyoruz!

Polly Gray!

Senin evleneceğin kadının bir kere en başta bi onuru olmalı, asla kendinden en ufak bir ödün vermemeli! Ayrıca hem senin hem de inandığı şeyler için öyle oturduğu yerden değil, herkesin içinde mücadele edebilmeli. Savaş gibi aşk da kolay kazanılan bir şey değil çünkü asında! Dürüst, dobra bir kadın olmalı senin eşin. Böyle çıt kırıldım kadınlardan biri olmaz yani senin eşin. O yüzden senin için biçilmiş kaftan Polly Gray! Bak o kadar şeyin yanında güzelliğini unutmuşuz, o da bonusu!

Thomas Shelby!

ia.tmgrup.com.tr

Senin evleneceğin erkek cesur olmalı en başta!  Gözü kara olmalı, gerekirse ortalığı yakıp yıkabilmeli.. Bir de sadakat tabii ki senin için önemli olan. Tüm bunlar tek bir kişiyi, yani Thomas Shelby'i işaret ediyor. Kendi doğruları olan ve bunların peşinden gidebilen, karakterli adamlar istiyorsun hayatında ve de en önemlisi dürüst. Öyle bi adam ki bu, senin için yeminini bozar!

Pablo Escobar!

Helal olsun sana, resmen adamlığın son kalesiyle evli olmaya layıksın! Yeri geldi mi herkesin arkasını toplayacak, doğru kararların ardından koşacak, yeri gelince racon değil kafa kesecek, biraz böyle asi ruhlu birisi olmalı senin hayatında! Açıkçası senin biraz serseri tiplerden hoşlandığını söylemeliyiz, ama şöyle de bir şey var, tanıdıkça derinlerde bir yerde çok vicdanlı, dürüst ve duyarlı olmasını da istiyorsun. Sana Escobar kadar uygun biri daha yok!

Profesör!

Senin zoru sevdiğini söylemeliyiz! Profesör'un ''evlilik radarına'' girebilmek kolay değil ama sen ondan daha zeki, ayrıntıcı ve özel olduğunun farkında olan birisin, yani hayattaki önceliğin yalnızca sensin! O yüzden kendine denk birini bulman kolay değil ve senin Profesör gibi belki de tehlikeli oyunlar oynayıp sana kafa tutabilecek birine ihtiyacın var! Şunun farkındasın ki artık seksi dediğimiz  şey six pack değil, beyin!

BU İÇERİĞE EMOJİYLE TEPKİ VER!
Helal olsun!
Hoş değil!
Yerim!
Çok acı...
Yok artık!
Çok iyi!
Kızgın!

ONEDİO ÜYELERİ NE DİYOR?

Yorum Yazın
hasreteslem

Profesör! Profesör! Senin zoru sevdiğini söylemeliyiz! Profesör'un ''evlilik radarına'' girebilmek kolay değil ama sen ondan daha zeki, ayrıntıcı ve özel olduğunun farkında olan birisin, yani hayattaki önceliğin yalnızca sensin! O yüzden kendine denk birini bulman kolay değil ve senin Profesör gibi belki de tehlikeli oyunlar oynayıp sana kafa tutabilecek birine ihtiyacın var! Şunun farkındasın ki artık seksi dediğimiz şey six pack değil, beyin!

tubi.or.not.tubi

Thomas Shelby! Sigara içişine gurban <3 Evet evet evet, evlenirim <3

pepela

Thomas Shelby!

ergin-askin

ulan bütün erkeklere tokyo yu dayamışlar sanki başka kadın yok

chuck-berry

TOKYO tam istediğim....:D

Görüş Bildir