Görev Tamam Paşam! Beşiktaş'ın Olympiakos'u Elemesinin Ardından Yaşananlar ve Gelen Tepkiler

-
3 dakikada okuyabilirsiniz

Beşiktaş, Avrupa Ligi son 16 turu ikinci maçında Olympiakos'u 4-1 yendi, çeyrek finale yükseldi. Müthiş zaferin ardından taraftarlar sosyal medyadan galibiyetin tadını çıkardı;

1. 

2. 

3. 

4. 

5. 

6. 

7. 

8. 

9. 

10. 

11. 

12. 

13. 

@AytacYeni

14. 

15. 

16. 

17. 😍👏👏

BU İÇERİĞE EMOJİYLE TEPKİ VER!
Helal olsun!
Hoş değil!
Yerim!
Çok acı...
Yok artık!
Çok iyi!
Kızgın!

FACEBOOK YORUMLARI

ONEDİO ÜYELERİ NE DİYOR?

Yorum Yazın
coldeki-kutup-ayisi

#3 İZLERKEN GÖZLERİM DOLDULAN , BU DAKİKADAN İTİBAREN BEŞİKTAŞLIYIM ŞU SEYİRCİNİN GÜZELLİĞİNE BAK..

silacil97

Bir taraftar daha kazandık :) Canım kardeşim en doğru tercih :)

pezz

#12 o gif'in oraya öyle bir mesajla Yunan bayrağına saygısızlıktır. Savaş sebebi bile olabilir. Unutmayın sizin atanız Yunan bayrağı yere serildiğinde basmadı saygıdan.

silacil97

1. bayrak yere serilmemiş. 2. Gif Vatanım Sensin dizisinden. 3. Bu saygısızlık değildir! KENDİ MEMLEKETİMİZDE YUNAN BAYRAĞININ NE İŞİ OLACAKTI? TABİİ Kİ ASIL OLMASI GEREKEN TÜRK BAYRAĞINI AÇTILAR!!! (Kısacası saçmalamışsın...)

pezz

1. o bir örnek 2. gif zaten olduğunu biliyoruz bi kelimeyi yanlış yerde kullandığın zaman olmadımı mı hiç 3. dizi hakkında konuşmuyorum. Yunanları fethetmişiz gibi bi anlamı var onun

silacil97

sadjasşdjmasldjıa YUNANLARI FETHETMEK Mİ? ULAN O PUŞTLAR BİZİM VATANIMIZI FETHETMİŞTİ(Daha doğrusu işgal etmişti) FARKINDA MISIN? Tarih bilgin var mı acaba???? Sen gel ülkemi işgal et, bayrak çek. Sonra biz kendi bayrağımızı indirince suçlu mu oluyoruz??? KARDEŞ SENİN KAFAN MI GÜZEL? Adamlar bu kadar sorun etmedi (çünkü ne bok yediklerinin farkındaydı). Biz bunu bir TARİH dizisinde gösterince mi sorun olacak?

silacil97

O zaman çok ayıp oldu ya. Keşke bizi işgal ettiklerinde müdahale etmeseydik, bıraksaydık kalsalardı. Buraları fethetmiş gibi olduk bak şimdi üzüldüm savaş çıkacak.... asdömasldja

pezz

sen halen dizi olayında kalmışsın ne olursa olsun aşağılayıcı bir şey ve halen bize aynı haltı anlatıyorsun

silacil97

Sen belli ki Yunan falansın, bu kadar içine oturduğuna göre bu olay. Halt sensin lan salak.. Gayet normal ve gurur verici bir şey bu TÜRKLER için! Ha Yunanlar da maçtan sonra yayınladığımız bu gifi savaş nedeni sayacaktı. Düşünsene; "AMAN TANRIM TÜRKLER MAÇTAN SONRA BÖYLE BİR GİF YAYINLAMIŞ... HEMEN GİDİP SAVAŞ AÇMALIYIM!!!11!1!!!" Gerçekten çok saçmalamışsın canım ya. Kaç yaşındasın sen? Hayal gücün çok güzel, hayran kaldım...

silacil97

Olympiakos'un twitter sayfasında bizimkiler adamlar ağzına s.çmış resmen. Yunan'ın biri de "Tebrik ederim hak ederek kazandınız, çok iyiydiniz." yazmış. Adamlar bile böyleyken bir Türk(!)ün bunu halt olarak görmesi.... He amk he dedirttiriyor insana...

nightowl53

Sirtaki çalmaları efsaneydi evde haykırdımm golden sonraa:))

om.mani.padme.humm

galatasaraylıyım ama beşiktaş ve taraftarlarının ruhu bambaşka :)tebrikler

ozzggee

Adamın dibisin Beşiktaş!!!!

Başlıklar

Beşiktaş Jimnastik Kulübü
Görüş Bildir