Görüş Bildir

Gördüğünüz Andan İtibaren Gençliğinizden 15 Yılı Çalıp Götürecek Birbirinden Acayip Görseller

Anasayfa > Goygoy

Sunumcu yeni gelinler coşmaya devam ederken diğer tuhaf insanlar da onlarla yarışıyor. Serimizin bu bölümünde doğum kontrol çubuğuna dondurma yapandan, intikam almak için kocasının dayısıyla birlikte olana kadar her şey var. Şimdi derin bir nefes alın ve sinirlerinizi serbest bırakın; birazdan hepsine ihtiyacınız olacak.

1. Direkt köle arıyoruz yazsaydınız keşke!

1. Direkt köle arıyoruz yazsaydınız keşke!

2. Hastalığın ne zaman geleceği belli olmaz. O yüzden altınlarımızı her gün takalım arkadaşlar!

2. Hastalığın ne zaman geleceği belli olmaz. O yüzden altınlarımızı her gün takalım arkadaşlar!

3. Dümdüz bir şey yiyemiyorsunuz di mi?

3. Dümdüz bir şey yiyemiyorsunuz di mi?

4. Şöyle bi bebeksi olamadık ha!

4. Şöyle bi bebeksi olamadık ha!

5. Dondurma yapıp doğum kontrol çubuğuyla sunup yapmış, adam dondurmayı bitirdikten sonra durumu fark etmiş!

5. Dondurma yapıp doğum kontrol çubuğuyla sunup yapmış, adam dondurmayı bitirdikten sonra durumu fark etmiş!

6. Şu ayaklarınızı atmayın artık yeter valla!

6. Şu ayaklarınızı atmayın artık yeter valla!

7. Kitap en büyük hazinedir dedikleri böyle değildi herhalde!

7. Kitap en büyük hazinedir dedikleri böyle değildi herhalde!

8. Kardeşim bizim hayatımızla senin yüzüğünün ne ilgisi olabilir ya?

8. Kardeşim bizim hayatımızla senin yüzüğünün ne ilgisi olabilir ya?

9. Gün geçtikçe daha çok şaşırtıyorsunuz yemin olsun!

9. Gün geçtikçe daha çok şaşırtıyorsunuz yemin olsun!

10. Bu işler gerçekten böyle mi ilerliyor ya?

10. Bu işler gerçekten böyle mi ilerliyor ya?

Bu içerikler de ilginizi çekebilir 👇

BU İÇERİĞE EMOJİYLE TEPKİ VER!
221
134
67
40
25
23
16
ONEDİO ÜYELERİ NE DİYOR?
smyrna mystery

Dünyaya 1 telefon için çocuk getiriryorsunuz vay be yazık o çocuklara

KısmenGüneşli

Hepsini doğum kontrol çubuğuna bakan arkadaşın yüz ifadesiyle okudum.

Muhalif Kürşad Zafer

#8 Züccâciyeciden 20 liraya alınan teneke yüzük bile olsan öyle kırılmazsın yâ..