Gidilen Her Yerde 'Mekan Sahibi Tanıdık' Diyen İnsanlar Hakkında Bilmeniz Gereken 18 Şey

Komik-
3 dakikada okuyabilirsiniz

Bir yere mi gidilecek, yoksa zaten bir yere gidildi mi? Arkadaşlarınızdan biri nereye gidilirse gidilsin sürekli mekan sahibini tanıdığını mı söylüyor? “davulcusu arkadaşım” insanının kankası “mekan sahibi tanıdık” insanlarını tanımaya hazır mısınız?

1. Bir kere “aşırı sosyal” ile muhatap olduğunuzun farkına varın, bu insanlar sadece mekan sahibini değil, muhtemelen mekandaki insanların en az yarısını da tanıyordur.

2. Mekan sahibi ile tanışma hikayesini anlatmaya doyamaz, yüz kere sorun yüz kere anlatır, ama yüz birincide… Yine anlatır dert etmeyin.

3. Mekan sahibini tanıdığını belli etmek için mekana girer girmez ilk işi garsona “Arif abi yok mu?” sorusunu yöneltmek olacaktır şaşırmayın.

4. Eğer Arif Abi’yi zaten görmüşse, oturmadan direkt yanına gidecek, ayak üstü 35 saniye konuşacak, sonra yanınıza dönüp, “Arif abi kral adam ya” diyecektir.

5. Eğer bu arkadaşınız kadınsa, Arif Abi bizzat masaya gelecek, hal hatır soracak, sonra zaten herkese verdikleri mezeleri, aperitifleri sanki size özelmiş gibi kakalayacaktır.

6. Bu insanlar doğuştan organizatördür, bir toplantı mı var, gezi mi düzenlenecek, pikniğe mi gidilecek, merak etmeyin sahibini tanıdığı, uygun fiyatlı bir yer mutlaka ayarlayacaktır.

7. Bu insanların özel hayatlarına girmeniz pek olası değildir, sadece yaşadıkları semte kadar bilebilirsiniz, gerisi bir muammadır.

8. Sizi her daim şaşırtmaya adaydır, hiç ummadığınız şeyleri yapmış, acayip yerlere gitmiş, değişik insanlarla tanışmıştır.

9. Telefonundan gözünü ayırdığı tek an, telefonla konuştuğu andır ki sürekli telefonla konuşur, mesaj yazar, tweet atar, ileti günceller, maillerini cevaplar.

10. Bu insanların işi konusunda da tam bilgi sahibi olmanız mümkün değildir, bir iş yapıyordur ama ne?

11. Sırt çantası, bere, fular, otantik takı, vb. değişmez aksesuarları vardır.

12. Kesinlikle bir bira sevdalısı olurlar, ancak zaman zaman rakı ve şarap tercihleri de olur.

13. Bilmedikleri hiçbir şey yoktur, hiç bilmediği bir şeyi tanımlama şekli: “Bir dönem ilgilenmiştim” şeklindedir.

Sörf mü... Eh işte şöyle böyle.

14. Dostum, arkadaşım, güzel insan, vb. en çok kullandığı hitap şekilleridir.

15. Kesinlikle çok düzgün bir Türkçeleri vardır, Bülent Arınç gibi konuşurlar, laflarını bölmenize izin vermezler, tok ve tatmin edici bir ses tonları vardır.

s614.photobucket.com

16. Mutlak suretle bir dövmesi bulunmak zorundadır, eğer dövmesi olmayan biri mekan sahibi tanıyorsa bu sadece tesadüftür.

17. Sizin kesinlikle kabul edemeyeceğiniz durumları bizzat yaşamış ve kabul etmiştir, örneğin yaklaşık %87’si sevgilisini evde başka kadınla/erkekle basmıştır ama arkadaş kalabilmeyi başarmıştır.

18. Hiçbir zaman ortamdan usulünce ayrılmazlar, ya birini görüp peşinden koşarlar, ya biri gelip bunları alır gider, ya da telefonlar konuşa konuşa uzaklaşır… Ta ötelerden bir el sallar o kadar.

Bonus - Bu kişilerin masadayken sigaralarının bitmesi bir klasiktir, kendi sigaralarından son 3 adeti içip masadakilerden otlanması elzemdir.

BU İÇERİĞE EMOJİYLE TEPKİ VER!
Helal olsun!
Hoş değil!
Yerim!
Çok acı...
Yok artık!
Çok iyi!
Kızgın!

FACEBOOK YORUMLARI

ONEDİO ÜYELERİ NE DİYOR?

Yorum Yazın
erkan-akkus3

Editörün canı yanmış, gelişine sallamış

umutcan-akbas

sörf mü? eh işte şöyle böyle ahahaha :D içerikteki en güzel şey bu cümleydi. gerisi saçma tespit

klaypex

Editorun cani yanmis bu konudan. Hemen konusunu acmis buraya. Durust ol editor ne kadar takti sana :)

gulizaydin

hiç öyle bi arkadaşım olmadı :(

berreen-sierra-akbajaer

benim de . Olsun da istemem

gulizaydin

niçin ?

donnie-darko

biz zamanında böyle birine sağlam bir hesap kitlemiştik ( tanıyorum filan demişti masaya Chivas söylemiştik ıvır zıvırlarla şişmişti sonrada grupça sen mekanın sahıbını tanıosun sen hallet biz dışarıda bekliyoruz demiştik ), bir daha da kimseyi tanımıyorum demişti -.-

Başlıklar

Bülent ArınçŞarap
Görüş Bildir