Bu içerik Onedio üyesi kullanıcı tarafından üretilmiş, Onedio editör ekibi tarafından müdahale edilmemiştir. Siz de Onedio’da dilediğiniz şekilde içerik üretebilirsiniz.

Alışveriş Yaparken Trajikomik Olaylar Yaşayan 18 Bahtsız Bedevi

-
Abone ol

Üretici firmalar bazen o kadar güzel ambalajlar ve reklamlar yapıyorlar ki beklentiyi yükseltmemek gerçekten imkansız, haliyle sonuçları görünce şoka giriyoruz!

Sizin için hayaller/hayatlar durumunu çok acı bir şekilde deneyimlemiş 18 talihsiz arkadaşı derledik. Detaylar için... 👇

1. Hayatımda gördüğüm en tatlı Winnie the Pooh...😂

2. Burada birkaç tane daha şekerleme olması gerekiyordu!

3. Kimin “L” harfi dışında bir şeye ihtiyacı var?

4. Bu yazıyı okuyabileni gerçekten tebrik ediyoruz.

5. “Bir daha asla online sipariş vermeyeceğim...”

6. "Anneler günü için annemi şaşırtmayı denedim ama sipariş notumu kutunun üzerine ekledikleri için çok başarılı olamadım."

"Annem için sürpriz bir parti yapıyorum ve birlikte yaşıyoruz. Bu yüzden lütfen kutunun bir parti için olduğu belli olmasın."

7. Hayatımızda gördüğümüz en ferah balkon gerçekten...

8. Çiçekler ile bunu yapmak ne kadar zor olabilir ki?

9. "Kız kardeşim cadılar bayramı kostümü için internetten sipariş verdi ve kargo ile bu geldi!"😂

10. Aradaki 7 benzerliği bulun! 😂

11. "İlanda yatak odasından kilise manzarası görünüyor diyordu. Teknik olarak yalan değil ama bu sadece kilisenin duvarı!"

12. "Hayır bu gerçekten Winnie değil."

13. "Havaalanı yiyecekleri artık sadece fiyatları ile değil, boyutları ile de sizi şaşırtabilir."

14. "Zaten gerçek olamayacak kadar güzel görünüyordu."

15. "Evet. Kesinlikle reklamı yapılan ürün.”

16. Bizden size ufak bir tavsiye, her zaman sipariş ettiğiniz eşyaların büyüklüğünü sorun. 😂

17. "Ambalaj gerçekten iştah açıcı görünüyor."

18. Bunu yapan kişinin kuaför olduğuna emin miyiz?

Bu içerik Onedio üyesi kullanıcı tarafından üretilmiş, Onedio editör ekibi tarafından müdahale edilmemiştir. Siz de Onedio’da dilediğiniz şekilde içerik üretebilirsiniz.

Bu içerik tamamen eğlence amaçlı üretilmiş olduğundan kullanılan görsel ve metinler haber değeri taşımamaktadır.


BU İÇERİĞE EMOJİYLE TEPKİ VER!
Helal olsun!
Hoş değil!
Yerim!
Çok acı...
Yok artık!
Çok iyi!
Kızgın!

ONEDİO ÜYELERİ NE DİYOR?

Yorum Yazın
Dio Banner
babaavoss

En azından ellerine bişey geçmiş gearbestle aliexpressteki siparişlerim nerde Allah bilir.

babaavoss

Siparişler geldi arkadaşlar panik yok.

carpe-noctem

asker botunu satanlar eminim çok eğleniyordur :)

gizemakay

7 de sanırım balkon sipariş edilmiş

eugenemulberry

muhtemelen internetteki emlak ilanı üzerine karşılaştıkları manzara. belki de photoshopla oraya manzara eklemişlerdi ve gerçeği gidince gördüler

canbaz67

neden ?

Gizli Kullanıcı

Buraya ilk gelen ben miyim yaa kimse yok mu?

matusai

Kusura bakma biraz geciktim...

ordekkac

Kusura bakma,trafik vardı anca gelebildim.

hakan-toremis

geeeldim geldim

ercy

Geç kalmışım, pardon :D

ordekkac

iyi valla sen ne yapıyorsun?

ordekkac

iyi valla,sen ne yapıyorsun?

devemavisi

Sizdeki kafadan ben de istiyorum.

ordekkac

Valla zor.

Gizli Kullanıcı

Ben alkol kullanmam ama benim kafam doğal güzeldir.Herkese benim kafadan ısmarlıyorum

kamburbalina

Guzelce delirttiniz adamlari :/

Gizli Kullanıcı

Bence burdakiler zaten deli

ercy

en güzeli delirmek... yeter dünyanın kahrını çektiğimiz :D

zorla-acti

Gecerken beni almanı istemistim! Haber vermedin. 😒😒 Bende anca gelebildim. 🚣‍♀️🛶🛴

zorla-acti

Bence Allah hepimizi zaten hatırlamadığımız bir seçme sınavına alıyor ve sonra bu ülke sınırları içinde topluyor. Yoksa mumkun degil yani bu kadar, boyle çesitli kafalardaki insanların bir arada olması yani. 😎

Görüş Bildir