Dün Gerçekleşen Güneş Tutulmasını Fotoğraflayan İnsanların İnternette Paylaştığı Muazzam Görüntüler

22PAYLAŞIM

2 Temmuz'da Güney Amerika'da gerçekleşen Güneş tutulması fotoğraflarına gelin birlikte bakalım...

1. "Tutulma başladı!"

"Harvard ve Smithsonian'daki bilim insanlarının araştırma uçaklarından edindikleri görüntüyü görüyoruz! #GüneşTutulması2019 #güneştutulması"

"Ve artık tam Güneş tutulması var!

NSF/NCAR GV ayın gölgesini takip ederken, tutulmayı görüntüleme amacıyla üretilen AIR-Spec aracı, Güneş'in halesinden önümüzdeki 8 dakika boyunca veri topluyor olacak. #Tamgüneştutulması #güneştutulması2019 #güneştutulması"

2. Ekvador'un başkenti Kito'da Güneş tutulması...

3. Şili'den bir görüntü...

"Başladı!"

4. Şili'nin Vicuña şehrinden...

"iPhone'umdaki fotoğraflar bile şu an parçalı Güneş tutulmasını gösteriyor!"

5. La Serena, Şili.

6. "Sahilde birkaç insan tam Güneş tutulmasını bekliyor. 28 dakika kaldı..."

"Cesur bir adam Pasifik'te yüzmeye gidiyor - 10 dakika kaldı..."

7. Guayaquil, Ekvador.

8. "5 dakika kaldı!"

"Vay be, cidden çok güzel!"

9. Şili'den bir görüntü...

10. #GüneşTutulması

11. #GüneşTutulması2019

12. Şili.

13. Buenos Aires, Arjantin.

View this post on Instagram

Por un momento vivimos un sueño #Eclipse

A post shared by Lautaro Mendez (@lautaromendez) on

14. Şili.

15. "Latin Amerika'nın güney konisindeki insanlar, Salı günü gerçekleşen Güneş tutulmasını gözlemlediler."

BONUS 1: "Dev bir kasırga. Tam güneş tutulması. Dünya nefes kesici."

BONUS 2: "Aynı uydu döngüsünde meydana gelen Kategori 4'ten bir kasırgayı ve bir güneş tutulmasını pek de sıklıkla göremezsiniz."

Bu Haber ile İlgili Linkler

BU İÇERİĞE EMOJİYLE TEPKİ VER!
Helal olsun!
Hoş değil!
Yerim!
Çok acı...
Yok artık!
Çok iyi!
Kızgın!

ONEDİO ÜYELERİ NE DİYOR?

Yorum Yazın
yasiyahyabeyaz

bana komik geliyor, bu kadar önemli olan ne? bir şey başka bir şeyin önüne geçiyor, gölge oluyor, bunun için bu kadar heyecanlı olunmaz.

yasiyahyabeyaz

ben öyleyim, ölüme bile tepkisizim çünkü hep aklımdan şu geçiyor "eee sonra" her şey görsel değil mi zaten. heyecansız.

yasiyahyabeyaz

ben biliyor muyum ki?

yasiyahyabeyaz

rol de yapamıyorum işin kötüsü, çok karamsarsın lafını çok duyuyorum ama biliyorum ki karamsarlık değil bu, bence aşırı gerçekçilik.

yasiyahyabeyaz

bir şey diyeceğim, bunalımda falan değilim, ne yapıyorsun? intihara sürüklüyorsun resmen, neyin peşindesin? :)

yasiyahyabeyaz

dünyanın varoluşu, doğal kaynaklar, yapay kaynakların tükenişi, benim varoluşum, senin varoluşun da umurumda değil, zaman geçiriyorum sadece ayrıca son noktayı koymamam için iyi bir nedenim var, şu dünyada bana kıymet veren tek kişi, annem, çok üzülür, yoksa denemedim mi sanıyorsun? ayrıca kimsenin hakkını ziyan ettiğim falan yok zararım varsa bir tek kendime var, 2 yorum attım diye beni tanıdığını mı iddaa ediyorsun? ben kendimi tam olarak tanımlayamadım, sen kim oluyorsun?

yasiyahyabeyaz

açıklar mısın tam olarak nasıl hak yiyorum? sinirlendiğim nokta hakla ilgili itham edişin? dünyaya da isteyerek geldiğimi nereden biliyorsun?

yasiyahyabeyaz

normal değil, dünyanın koruyucusu falan mısın? nerede fazladan oksijen alıp karbondioksit veren insan varsa bulup itham mı ediyorsun? işin bu mu?

yasiyahyabeyaz

zevk kısmı benim problemim, dünyada bana uygun bir şey yoksa ben ne yapıyım? denemediğimi nereden biliyorsun?

yasiyahyabeyaz

sorun seni ne ilgilendiriyor, tanrı mısın? eğer tanrıysan sana bir sorum var, nasıl bir merhametin var senin? kim olduğunu sanıyorsun? bunca yıkım bunca acıya ve bunca gözyaşına nasıl tepkisiz kalabildin?

yasiyahyabeyaz

duygularımın olmadığını nereden çıkardın? ben sana duygusuzum demedim? heyecan yok dedim, öfke var, istediğin bu gibi?

yasiyahyabeyaz

insanı kim yarattı, sen kimsin? sorun sadece ben değilim, işine geldiği gibi anlayanlardansın sana laf anlatılmaz, en sinir olduğum insan tipisin, sorun seni ne ilgilendiriyor sorusunu es geçip işine gelen kısımlara cevap yazıyorsun, bu sohbet burada bitmiştir, sabaha kadar konuşsak sen yanar döner davranıp sadece beni sinirlendirmiş olacaksın. bence yeterli nokta

yasiyahyabeyaz

git işine kardeşim. yeter dedim, saçma sapan insanlarla uğraşamam.

yasiyahyabeyaz

sen haklısın tamam, en büyük sensin, hadi şimdi nasıl geldiysen öyle git.

yasiyahyabeyaz

salak falan mısın sen? hayır öyle isen söyle, inan yadırgamam.

unfathomable

6. Madde... Umarım bu bir çeviri değildir içeriği hazırlayan dostum...

psyhedelichead

Bu muhteşem an, bizim ülkede de izlenseydi şaşırırdım! Anca paylaşılan görüntülere bakıyoruğz :/ o üzülen emojiye ilk ben dokundum..

denizzcavuss

Çünkü ülkemizden tutulma gözlemlenemiyordu. Net olarak Şili'den görüntü alınabildi.

Görüş Bildir