Bir Bahis Programından Daha Fazlası: Efsane Program Bay Tahmin'den Unutulmayan 17 Kesit

-
Bu içerik tamamen eğlence amaçlı üretilmiş olduğundan kullanılan görsel ve metinler haber değeri taşımamaktadır.

Bahis severlere tüyo vermek amacıyla yola çıkıp Murat Özarı ve Fikret Engin'in futbol dışında her şeyi konuşmaları sonucu bambaşka bir formata evrilerek kendisine bir fan kitlesi yaratan Bay Tahmin programından unutulmayan anları sizin için derledik.

1. Sınıfın fotokopi parasını Arsenal'e basan genç ve Murat Özarı'nın tepkisi:

2. Murat Özarı'dan terk edilen gence: "Ben 30 tane kadından ayrıldım, şimdi evlendim kelepçeyi yedim"

3. Bay Tahmin'de spor ve sağlık muhabbeti: "Ben geceleri iyi çekerim!"

4. Murat Özarı'dan Teoman'a salvolar: "Onu var ya torpidoya sokarım!"

5. Murat Özarı'dan korkunç Budha fıkrası ve Fikret Engin'in tepkisi:

6. Fikret Engin: "O Wenger'i bir görsem var ya!" Murat Özarı: "O izliyordur buradan anlat sen!"

7. Bay Tahmin programına seyircilerden gelen en efsane mesajlar:

8. Fikret Engin ve Murat Özarı kahkaha krizine girip kontrolü kaybediyor.

9. Fikret Engin: "Buradan Brezilya Futbol Federasyonu'nu uyarıyorum!" Muraz Özarı: "Onlar da bizi izliyor şu an zaten"

10. Murat Özarı'dan ibretlerle dolu muhteşem bir anı: "Meğer gelen Kral Hasan'mış!"

11. Fikret Engin'den Murat Özarı'ya; "Bana Chelsea'dan 5 tane oyuncu sayar mısın?" (SAYAMADI):

12. Murat Özarı'dan en erotik sesiye, hamilelere düşük yaptıracak sucuklu yumurta tarifi:

13. Bay Tahmin ve Hayrettin aynı programda buluşunca neler olabilir izliyoruz:

14. Fikret Engin ve Murat Özarı'dan karpuzla ilgili hayati bilgiler:

15. Bay Tahmin'den tabuları yıkan soru: Havlayan köpek ısırır mı ısırmaz mı?

16. Murat Özarı'dan muhteşem fıkra, Uçaktaki Deliler:

17. Türk televizyonlarının en devrimci programı Bay Tahmin'de Murat Özarı'nın poposu elleniyor:

😎😎

A post shared by Onedio Goygoy (@goygoyonedio) on
BU İÇERİĞE EMOJİYLE TEPKİ VER!
Helal olsun!
Hoş değil!
Yerim!
Çok acı...
Yok artık!
Çok iyi!
Kızgın!

ONEDİO ÜYELERİ NE DİYOR?

Yorum Yazın
sevimsiz-kedi-yavrusu

abi çok iyi yaaaa :D tüm videoları izledim neredeyse yüz kaslarım ağrıyor. özellikle murat abinin konuşmalar efsane :D :D

zaferozerenn

iddaa falan bahane bay tahmin şahane :D acun abi geri istiyoruz bay tahmini :D D:

bi-acayip

iddia bahane gülmek,eğlenmek şahane :D

gercekuykucu

12.videoda acıktım valla.

gkhns

Programı hayatımda 1 defa izledim o da eğlenceli dedikleri için. İzlerken 5 maç verdiler, ertesi gün gittim 5 TL bastım, 9o TL aldım.

FACEBOOK YORUMLARI

Başlıklar

ArsenalBrezilyaChelseafutbolyumurta tarifi
Görüş Bildir