Bu içerik Onedio üyesi kullanıcı tarafından üretilmiş, Onedio editör ekibi tarafından müdahale edilmemiştir. Siz de Onedio’da dilediğiniz şekilde içerik üretebilirsiniz.

Beyninin Çalışma Şekline Göre Eğitim Düzeyini Söylüyoruz

-

Bu sefer de verdiğin cevaplardan eğitim seviyeni ölçüyoruz. Hazırsan başlayalım :)

1. İlk soru çok basit. Hangi üçgen daha büyük?

Soldaki
Sağdaki
İkisi de aynı boyda

2. Hangi üçgen daha küçük?

Soldaki
Sağdaki
İkisi de aynı boyda

3. Hangi renk daha koyu?

Soldaki
Sağdaki

4. Peki hangi renk daha açık?

Soldaki
Sağdaki

5. Hangi şekil daha büyük bir alana sahip?

Soldaki
Sağdaki
Her ikisi de aynı alana sahip.

6. Hangi şeklin çevresi daha büyük?

Soldaki
Sağdaki
Her ikisi de aynı çevreye sahip.

7. 360 sayısının 1/3'inin 1/3'i kaçtır?

40
41
42
43

8. Aşağıdaki 4 harften hangisinin dizaynı diğerlerinden farklıdır?

9. Bu da biraz kazık! Ayak ve diz ilişkisi düşünüldüğünde 'el'in karşılığı nedir?

Parmak
Kol
Dirsek
Topuk

10. Geldik son soruya. Aşağıdakilerden hangisi diğerlerinden farklıdır?

İnç
Mil
Dönüm
Hektometre

Doktora!

Sen tam anlamıyla zirvedesin! Gerçekten üst düzey bir beyne sahipsin. Hem oldukça zekisin hem de iyi muhakeme yeteneğin var. Öğrendiğin bir bilgiyi edinmiş olduğun diğer bilgilerle karşılaştırıp ortaya kendi fikirlerini sunuyorsun. Üstelik bunu da çok hızlı bir şekilde yapıyorsun. Einstein görse kıskanır valla. Ne diyelim inşallah en kısa zamanda sana bir kürsü verirler de bu yetenek boşa gitmez. Tebrik ediyor saygılarımızı sunuyoruz…

Yüksek Lisans!

Sen master seviyesindesin! Ortalamanın oldukça üstünde bir beyne sahipsin. Analiz yeteneğin ve pratik zekan sayesinde her işin üstesinden gelirsin. Fakat senin en önemli yeteneğin ne biliyor musun? Dikkat. O kadar dikkatlisin ki sana ‘külyutmaz’ desek yeridir. Senin gözünden hiçbir şey kaçmaz. Üstelik biraz inatçısın da. İstediğin şeyi elde edene kadar uğraşırsın. İşte seni başarıya götüren asıl şey de bu. Hedefe kilitlenir ve istediğin şeye ulaşırsın. Harikasın!

Üniversite!

Verdiğin cevaplara göre üniversitelisin sen! Açık fikirli ve zeki birisin. Gözlem yeteneğin çok gelişmiş. Bu yüzden kulaktan dolma bilgiler yerine deneme-yanılma yöntemini uygulamak senin en önemli özelliğin. Bir konuda fikir almak yerine yaşayıp sonuçlarını kendin görmek istiyorsun. Çok da iyi yapıyorsun. Hiçbir şey kendi deneyiminin yerini tutmaz. Belki biraz daha zorlasan büyük başarılar elde edeceksin ama sen hayatı olduğu gibi yaşamayı seviyorsun. Bizce de en iyisi bu: akışına bırakmak!

Lise!

Karşımızda tam bir liseli var! Heyecanlı, meraklı, kıpır kıpır… Sen hayatın rengine ve zevkine kendini öyle bir kaptırmışsın ki kaç yaşında olursan ol hep böyle kalacaksın. Senin için en önemli şey eğlence. Eğlence senin olmazsa olmazın ve asla taviz vermiyorsun. Analiz etmek, gözlemlemek bunlar senin için çok sıkıcı şeyler. Aslında zekisin ama dikkatin çok dağınık. Odak noktanı belirlesen kim bilir ne başarılar elde edeceksin ama nerdeeeee... Neyse olsun gencecik bir ruhun var senin. Sonuna kadar tadını çıkar.

11. 

Bu içerik Onedio üyesi kullanıcı tarafından üretilmiş, Onedio editör ekibi tarafından müdahale edilmemiştir. Siz de Onedio’da dilediğiniz şekilde içerik üretebilirsiniz.

A post shared by @onediocomtest on
BU İÇERİĞE EMOJİYLE TEPKİ VER!
Helal olsun!
Hoş değil!
Yerim!
Çok acı...
Yok artık!
Çok iyi!
Kızgın!

ONEDİO ÜYELERİ NE DİYOR?

Yorum Yazın
selin.anli

Yüksek Lisans! Lan daha yeni 6 bitti

kerem-delen

ulan 7 sınıfta üniversite çıktım mk

berat-bal

ne dontorası mk lise 4

rayif-veli-gazeloglu

benim hepsi doğru ve doktora diyor master diyenlerin kaç yanlışı var

busra-yilmaz113

master seviyesimi kardeş ben ortaokulum naptın?:D

Başlıklar

Einstein
Görüş Bildir