Barbie'nin Günlük Yaşam Hallerini ve Karanlık Yüzünü Gösteren Bu Fotoğraflar Sizde Travma Etkisi Yaratabilir!

-
Abone ol

Mariel Clayton isimli Canadalı fotoğrafçının "The prettiest girls do the ugliest things." yani "En tatlı kızlar en çirkin şeyleri yapar." sloganıyla çektiği fotoğraflar bildiğimiz Barbie'den epey farklı bir karakter ortaya koyuyor.

Tuvalette dahi pembeler saçıyor olmalı.

Dokun bana Jack!

Ups!

Evlilikten sonra her şey değişti anlaşılan.

Barbie'yi endişeli ebeveyn olarak düşünmek zor.

Ya da kendi kendine şarkılar söylerken...

Nerede?

Barbie yaramazlık yapıyor!

Porno yıldızı Barbie!

Kıllarını almak istemeyen Barbie!

Gösterişli hayattan bıkan Barbie.

Ya da katil Barbie?

Bu ışıltılı hayatı sen istemedin mi Barbie?

Bu içerik tamamen eğlence amaçlı üretilmiş olduğundan kullanılan görsel ve metinler haber değeri taşımamaktadır.


BU İÇERİĞE EMOJİYLE TEPKİ VER!
Helal olsun!
Hoş değil!
Yerim!
Çok acı...
Yok artık!
Çok iyi!
Kızgın!

ONEDİO ÜYELERİ NE DİYOR?

Yorum Yazın
utku-zayim

aradığınız yer #7

jennesis

yaratıcılığa bak

zangoccocuk

Ahhh Barbie, çocukluğumun aşkı. İlkokul 2'deyim, aile dostlarımızın evinde kalıyorum. Abla ve erkek kardeş. Ablasının bir sürü barbiesi vardı. Erkek arkadaşımla beraber ranzayı altlı üstlü paylaşmış, biz giyiniğiz ama barbieler çırılçıplak yanımızda öpüp güzel sözler söylüyoruz. Biz muhabbete dalmışken ablası sen git annelerine bebeklerimi aldılar vermiyorlar diye şikayet etmesi annelerinin zdankkkk diye kapıyı açıp napıyorsunuz siz bakiiiim diye bizi yataklardan çıkarıp hadi başka oyun oynayın deyip salona gidip babalarına anlatıp kıkır kıkır gülüşmeleri...o ara salonn kapısında nefesimizi tutmuş onları dinlerken ohhh yırttık deyişimiz...bu siteyi takip ediyorlarsa ikisine de selamlar az zaman geçirmedik.

abrakadavra

Bu içerik 1 tane votkadan sonra falan hazırlandı herhalde sağlam kafayla yapılacak iş değil :)

soyledim-gitti

Bir şeyinde b.kunu çıkartmasalar olmazdı zaten.

Görüş Bildir