Aşırı Kilo Verip Etrafındakilere 'Senden Bir Tane Gitmiş!' Dedirtenlerin Yaşadığı 16 Durum

-

Fazla kilo kaybeden insanlar bilir, kilo vermek çok zordur, çok uğraş gerektirir. Bazen spor yapmak için kendinizde yeteri kadar güç bulamazsınız veya abur cubura hayır diyemezsiniz ve pes edersiniz. BuzzFeed'de rastladığımız bu durumlar azimle bıkmadan çalışıp sağlıklı bir hayata adım atanlara gelsin.

Kaynak: https://www.buzzfeed.com/danielparker/th...

1. Kendinizi ayna karşısında poz verirken bulursunuz.

Daha çok kıyafetin içine sığabileceksiniz bu yüzden birçok seçeneğiniz olacak. Ee, kendinizi ünlülerin yerine koymayacaksınız da ne yapacaksınız?

2. Bir zamanlar hayal bile edemeyeceğiniz bir şey başaracaksınız: Dar pantolonlara girmek.

3. Az önce Everest'i tırmanmış gibi hissetmeden birkaç kat merdiven çıkabileceksiniz.

4. 'Rocky' zafer sahnesini en az bir kere canlandırmadıysanız yanlış yapıyorsunuz demektir.

5. Yine de pahalı spor salonu üyelikleri gereksizdir.

Dışarı çıkın ve koşun! Emin olun çok daha iyi hissedeceksiniz.

6. Sıkı kalmak ve pes etmemek için gereken motivasyonu beklenmedik yerlerde bulabilirsiniz.

Ancak en önemlisi başlamak.

7. Abur cuburu tamamıyla kesmek zorunda değilsiniz.

Abartmadığınız sürece kendinize eziyet etmeyin.

8. Ancak sürekli ikram edilen, iki zayıfladık diye yedirilmeye çalışılan tatlılar sinir bozar.

Gerçekten anneniz sizi zayıfladı gördü diye bol kepçeden koyacaktır yemekleri, nazikçe reddedin.

9. Şekersiz yiyecek içeceklerin tadı da güzel olabilir.

10. Sağlıklı beslenmenizden rahatsız olabilecek tek insan düzenli gittiğiniz kebapçıdaki garson...

11. Sahip olduğunuz dans hareketlerinin farkına varırsınız.

Ve bayağı iyiler!

12. Elmacık kemikleriniz ve boynunuz hala yerinde duruyor. Biliyorum şaşırdınız.

Bu kadar zamandır maske takıyordunuz diyebiliriz.

13. Gardırobunuz yakında bir sürü yeni kıyafetle dolacak!

İstediğiniz kıyafeti alabilme özgürlüğü kadar güzel bir şey olamaz!

14. Küvette yatmak zahmetten çok eğlenceye dönüşür.

Su taşar mı sıçrar mı derdi yok.

15. Halk içine çıktığınızda çok daha öz güvenli hissedersiniz.

16. Kilo vermenin ne kadar faydası olsa da unutmayın, beden önemli değil.

Önemli olan tek şey kendinizi sevip mutlu olmanız. Herkes farklıdır. Herkes özgündür. ❤

BU İÇERİĞE EMOJİYLE TEPKİ VER!
Helal olsun!
Hoş değil!
Yerim!
Çok acı...
Yok artık!
Çok iyi!
Kızgın!

ONEDİO ÜYELERİ NE DİYOR?

Yorum Yazın
ladystoneheartt

okula dönüşümün çok iyi olacağına inanıyorum 17 kilo fazlam vardı şimdi 14 kilom kaldı

joelee

Kilo vermenin en kolay yolu boyunu uzatmaya çalışmaktır. Ne alakası var demeyin, boyunuz uzasın diye sürekli süt içip Danone yerseniz canınız abur-cubur çekmiyor. Deneyin valla.

ladystoneheartt

yalnız bi yaştan sonra boy uzaması duruyo

joelee

Olsun. 18 yaşına kadar serbestim.

ladystoneheartt

o zamn çabala canım çünkü 18 yaşındayım ve 176 da kaldım 180 filan olmak isterdim

joelee

Kadınsan 1.76'ya şükret bence hatta git manken falan ol o_0 Erkeksen biraz kısasın ama çok da değil, yapçak bişi yük.

ladystoneheartt

kızım,polis olacam

Gizli Kullanıcı

zayıflamaktan çok kendi sağlığını düşünüp sağlıklı beslenmeye ve spora vakit ayırsan daha iyi edersin. ayrıca danoneyi kendin yap para verme daha güzel oluyor hem. hem de bu yaşlarda alman gereken düzey kadar besinlerini al yoksa boy uzatıcam derken hasta olabilirsin. unutma ki şu anki yaşında alman gereken besinleri almazsan telafisi yok daha

edspaean

son maddeye gelip 'sağlk krşm yhaaaa.sssss' yazmazlar umarım xd

hera-sude-r

#2 hariç elverişli

Başlıklar

Kilo vermekSpor yapmakyiyecek
Görüş Bildir