Anne ve Babanızdan Sıklıkla Duyduğunuz 13 Şey ve Aslında Ne Anlama Geldikleri

-
2 dakikada okuyabilirsiniz

Zaman zaman anne ve babamızı darlıyor muyuz? "Yapmasalarmış kardeşim o/" dediğinizi duyar gibiyim. Önce o eli bi indirin. Daha sonra da bir düşünün. Doğumumuzla birlikte değiştirdiğimiz hayatlarını, yine bizim isteklerimize göre yaşamalarını beklerken, hala daha kibarlıklarını koruyor olmaları takdire şayan değil mi? Çünkü o kibar mesajların altında başka şeyler yatıyor :(

1. Ben sadece senin iyiliğini düşünüyorum...

Anlamı: Sana x'i yapmanı yasakladım çünkü bütün gün işte canım çıkıyor. Bırak bari geceleri senin saçmalıklarını düşünmeden rahat rahat uyuyayım.

2. Evet canım, haklısın...

Anlamı: O kadar mantıksız konuşuyosun ki dinlemiyorum.

3. Ben senden çok bir şey istemiyorum ki...

Anlamı: Bütün söylediklerimi harfiyen yapmazsan burnundan fitil fitil getiririm.

4. Sana güveniyorum ama etrafa güvenmiyorum...

Anlamı: Saat 12'den önce evde ol.

5. Ben sana karışmıyorum, ne istersen onu yap.

Anlamı: Hele bi yap da ömür billah laf sokayım.

6. Çok kısa bir şey söylemek istiyorum, sonra rahat bırakıcam...

Anlamı: Telefon faturalarından kredi kartı ekstrelerine kadar hepsini saatlerce konuşarak sizi darlamak istiyorum.

7. Aaa çok ilginçmiş...

Anlamı: Bu saçma sapan şeyleri nerden öğreniyosun acaba?

8. Tabii ki kardeşinle senin aranda bir ayrım yapmıyorum...

Anlamı: Baksana küçücük sevimli çocuk, koskoca halinle seni mi kucaklayayım?

9. İyi ki sizi yapmışız...

Anlamı: Neden yaptık bunu neden neden neden......

10. Biz seninle anne-kız değil, arkadaşız...

Anlamı: Başka türlü sırlarını öğrenemiyorum ^^

11. Bana her zaman güvenebilirsin...

Anlamı: Yaptıklarımızı annene söylemezsen ben de seninkileri söylemem...

12. Erkek arkadaşın iyi bir çocuğa benziyor...

Anlamı: Nerden buldun bu at hırsızını?

13. Kız arkadaşına bayıldım!

Anlamı: Bu çarpık bacaklıdan başka kız bulamadın mı?

BU İÇERİĞE EMOJİYLE TEPKİ VER!
Helal olsun!
Hoş değil!
Yerim!
Çok acı...
Yok artık!
Çok iyi!
Kızgın!

ONEDİO ÜYELERİ NE DİYOR?

Yorum Yazın
elif-tozar

bana hiç haklısın demediler aq

subzer0

Melek gibi kız beklerken peşmerge dünyaya getirdik :D

ezgisen

bide ben demiştim var..

Gizli Kullanıcı

#4 >> Benimkiler söylediğinde en gıcık olduğum sözdür. Grrr.

koala-neco

tamam sakin ol easy boy easy boy -.-

cakma-trakyali

ben kardeşinle senin aranda ayrım yapmıyorum ,biz seninle arkadaşız,bana güvenebilirsin evet bunlar var ama sakın bana güvenebilirsin dediğinde onunla her şeyi paylaşabilirsiniz gibi düşünmeyin hayır bu bir tuzak :)

FACEBOOK YORUMLARI

Başlıklar

Kredi Kartıanne
Görüş Bildir