Aile Üyelerini Mizahlarına Alet Eden Goygoyculardan Haftanın En Eğlenceli 17 Paylaşımı

1.8bPAYLAŞIM

Aile üyelerimiz sayesinde, bu hafta da yüzümüz güldü. :)

1. Uçan kediler. :)

2. Yoktu yoktu.

3. 60'a aldım 40'a bırakırım.

4. Yine de üstünde biraz sinir var gibi ama vazgeçemiyor da. :)

5. İki dk uç da al gel.

6. Bari 2-3 kişi gelseydi.

7. Biz de burada durarak onları rahatsız edeceğiz.

8. :)

9. Yaş ne olursa olsun değişmiyor bu hareket.

10. Gerçekten ya...

11. Sürpriz sonlu.

12. Klasik anneanneler. :)

13. Araba da kafa karıştırıcıymış ama...

14. Hadi konuşalım, ne olacak ya...

15. Kızına kıyamayan babalar...

16. Minik sözü annelerin gözünde başka anlam taşıyor. :)

17. Elon Musk bu işe el at bi kardeşim.

Bu içerikler de ilginizi çekebilir:

Günlük Hayatta Yaşadıkları veya Tanık Oldukları Olaylarla Yüzümüzü Güldürecek 15 Kişi - onedio.com
Günlük Hayatta Yaşadıkları veya Tanık Oldukları Olaylarla Yüzümüzü Güldürecek 15 Kişi - onedio.com
Mesaj Kutularına Düşen Birbirinden İlginç Mesajları İfşa Ederek Hepimizi Şaşırtan 17 Kişi - onedio.com
Mesaj Kutularına Düşen Birbirinden İlginç Mesajları İfşa Ederek Hepimizi Şaşırtan 17 Kişi - onedio.com
Dünya Bizi Kıskanıyor! İşte Tüm Dünyanın Bizi Kıskanmasına(!) Neden Olan Trajikomik Alım Gücü Farkları - onedio.com
Dünya Bizi Kıskanıyor! İşte Tüm Dünyanın Bizi Kıskanmasına(!) Neden Olan Trajikomik Alım Gücü Farkları - onedio.com
Bu içerik tamamen eğlence amaçlı üretilmiş olduğundan kullanılan görsel ve metinler haber değeri taşımamaktadır.


BU İÇERİĞE EMOJİYLE TEPKİ VER!
Helal olsun!
Hoş değil!
Yerim!
Çok acı...
Yok artık!
Çok iyi!
Kızgın!

ONEDİO ÜYELERİ NE DİYOR?

Yorum Yazın
armagan-gunduz

#13 baba tarafımı satmak için üste para veririm.

busramehan

ya bu baba tarafı nedir ya, hiç memnun olup seven görmedim, hemde başka ülkelerde bile görmedim, yani bi uluslararası problemidir bu

tuba-yildirim6

sana şu kadar diyim babam öldüğünden beri tüm baba tarafım beni hayatından çıkardı.. ulan sizin ailenizden biri ölmüş onun emanetine sahip çiksanıza.. yok.. hepsini de en son cenazede gördüm.. ayrıca bilinir ki tüm halalar ve amcalar ve babaanneler sürekli olarak sevgili gelinlerine yani bizim canımız annelerimize bizim yanımızda laf sokup aşağılamaya çalışır... biz de içten içe bileniyoruz haliyle .. bak mesela yeğenimin bir teyzesi ve bir halası var. teyzesi olan bireyle yani benle ayrı şehirlerde yaşamalarına rağmen 24 saat iletişim kurabileceğini biliyor.. ama halası olan birey alt katlarında oturuyor ve yeğeninin kaçıncı sınıfa gittiğinden haberi yok 🤣🤣 e bu kız şimdi kimi sevsin 🤪

yazkkafana

sanırım ben bu konuda çok şanslıyım halalarım sanki arkadaşım gibi ne zaman yardıma ihtiyacım olsa ilk koşan onlar olur kuzenlerim deseniz kardeşim gibi hep birlikte büyüdük zaten amcalarım deseniz yine aynı ellerinde olanı asla esirgemezler arada istisnalar olabiliyor😅

kemal-kabal

Bence baba tarafı çoğunluğun iyi ama kimse baba tarafım iyidir demek ihtiyacı duymuyor. Biz hep sitemleri duyuyoruz. 10 kişiden 3 kişi beyaza siyah dese diğerleri sussa beyaz siyah mı olur? Yani genellemek çok yanlış.

ffyakuza

#13 nerde yapıyoruz işlemleri :):):) Düşünmem bile.

tuba-yildirim6

15 üzdü... aynısı değil ama bir kere ziyaretime gelmişti Eskişehir e .. biz de ev arkadaşım ve başka bir arkadaş onu yemeğe götürmüştük .. hesabı o ödemişti.. ben bir ağlayıp geliyorum..

Görüş Bildir