Ağzıyla Kuş Tutsa Kimseye Yaranamayan Besyocuları Goygoyuna Katarak Güldüren 15 Kişi

-

BESYO yani uzun adıyla Beden Eğitimi Ve Spor Yüksekokulu okuyanlar için genelde kolay bir iş yaptıkları gibi gib kanı var toplumumuzda. Biz de buradan yola çıkarak içeriği oluşturduk. Canımız besyocuların alınmaması umuduyla. İyi eğlenceler. 😁

1. Kendilerini hep zinde hissederler...

2. Benzememiş desek yalan olur. 😀

3. Merak ediyoruz! 🤣

4. Spor aşığıdır. 😍

5. 😂 😂 😂

6. İlk sırada BESYO var farkındaysanız. 😅

7. Haklılık payı var. 😅

8. Öyle demeyelim de şimdi. 🤣

9. Her dersin kendine has bir zorluğu vardır...

10. Zor olduğunu kanıtlamak zorunda bırakıyorsunuz insanları. 😃

11. Sınava yeteri kadar hazırlanmış işte. 🤣

12. Yapma bunu. 🤣

13. Genelde öyleler. 😬

14. Valla güzel iş. 😅

15. Ve askerlik uzar...

😎😎

A post shared by Onedio Goygoy (@goygoyonedio) on
Bu içerik tamamen eğlence amaçlı üretilmiş olduğundan kullanılan görsel ve metinler haber değeri taşımamaktadır.


BU İÇERİĞE EMOJİYLE TEPKİ VER!
Helal olsun!
Hoş değil!
Yerim!
Çok acı...
Yok artık!
Çok iyi!
Kızgın!

ONEDİO ÜYELERİ NE DİYOR?

Yorum Yazın
dude123

kuzen sınava hazırlanırdı, dayım beni ders çalışırken gördüğünde sen niye çalışmıyosun lan derdi, kuzen de çalıştım 100 barfiks çektim diyodu, ders bu işte :D

nurcuxd

manitam personel trainer ama ben buna çok güldüm

ahc-the-real-one

Kusura bakmayın besyocular ama beden eğitimi öğretmeni, milli sporcu olmak için bölüm okunmaz. Kendi ana dalının yanında sporla profesyonel olarak ilgilenebilir insanlar yine de. Sporcu yetişmez demeyin, şu anda da yetişmiyor. Ancak yetişen ülkelerde sporcuların %99'unun okumuş olduğu başka bir meslek vardır. Sporcu bölüm okumakla olunmaz. Sizde haklısınız gidip erzincan'da işletme okuyup işsiz kalacağıma bedensel kuvvetimle bari açıkta kalmayayım diyorsunuz. İhtiyaç fazlası oluşacak/oluştu benden söylemesi.

bukeet_kocaoglu

küçümsediğiniz bölümü ben yaz kış demeden antrenman yaparak kazadım ve bununlada gurur duyuyorum!! Aldığımız eğitim gördüğümüz dersler kesinlikle yetersiz ve boş değil. gördüğümüz tek teorik ders anatomide değil. Vize final haftalarında ben ve arkadaşlarım 2 saatlik uykuyla okula gidiyorsak çiftetelli oynayıp takla atıp sınıf geçemiyoruz demektir. Ayrıca ülkemizde hareketsiz yaşamla beraber artan obezite, kalp damar hastalıkları, omurga, kemik hastalıkları ve daha bir çok sağlık sorunun temeli ülkemizde spora ve sporcuya verilen değerin göstergesidir!! Orda burda bölümümü küçümseyen arkadaşlar ağustos sıcağında şubat soğuğunda kilometrelerce koştularmı yada koşabilirlermi acaba?? Ne şartlarda okul kazandığımızı sadece bu bölümü okuyanlar ve hazırlananlar bilirler !!

hasan-can-orhan

kardes niye bu kadar ciddiye aldin yaa? yarin sozelcilere, oburgun muhendislere takilirlar. uzme kendini boyle seyler icin ;)

erlik

Mühendise sıkar. Malum kurucu mühendis. O yüzden sürekli besyo, sözele giydiriyorlar ;)

beyazkurtelric

niye koşsunlar kilometrelerce beyinlerini sınırsızca koşturabilmek varken?

zafer43471598

tamam tamam inandik :)

bukeet_kocaoglu

üzüldüm...

bukeet_kocaoglu

sen beynini koştur o zaman güzel kardeşim

telvin-namli

Fazla alınganlık yapmışsın :D Bünyeye zarar bak bu kadarı :-)

polaris

Arkadaş nasıl bi bölüm okuduysam , şu içerikte bile ucundan bölümlerime giydirmişsiniz.Edi laf söylemeyeceğim.Söylersem mizaha falan bakmam ciddi gömerim.

Görüş Bildir