Bu içerik Onedio üyesi kullanıcı tarafından üretilmiş, Onedio editör ekibi tarafından müdahale edilmemiştir. Siz de Onedio’da dilediğiniz şekilde içerik üretebilirsiniz.

Acayip Yorumlarla İstanbul'un En Tehlikeli 9 Semti

-

Dünya güzeli İstanbul'un her yeri Galata Kulesi , Sultanahmet , Ayasofya , Kız Kulesi gibi değil. Bi de arka yüzü var bu 561 yıllık metropolün... @srfjftc

9. Karabayır

  • geçen hafta nöbetçi eczane ararken yol sorduğumuz veledin tekinin taksinin camından elimdeki cep telefonumu kapıp kaçtığı mahalle. polis mi? az daha bizi içeri atıyordu siz oraya uyuşturucu mu almaya gittiniz diye?                                                                                                   

  • Toplumsal mesaj : 'Gusulsüz çıkma yola'

8. Kurtuluş Mahallesi

  • '' Bir adam polisin, kızkardeşine tecavüz etmesinin ardından, polislere karşı büyük kin beslemeye başlamış ve bir mağarayı kullanarak, birçok polisi öldürmüştür. (girişi kurtuluş hamamı yakınlarında olan mağaradan girip, kasımpasa' dan çıkarak cinayetlerini işler ve tekrar aynı yoldan tatavla'ya geri kaçmış). bu sırrı verdiği tek kişi olan sevgilisinin polislere ihbar etmesi sonucu, sevgilisinin evinde, polisler tarafından öldürülmüştür. '' 

  • Kurtuluş'ta normal bir gün :)

7. Kuştepe

  • bilgi universitesi nin ilgi çeken bir yönü, nerede normal şartlarda girmenin cesaret isteyeceği mahalle, mesken varsa oraya universite kampusu dikmesidir. bu yolla şehirin alt kültür olarak nitelendirilebilecek bölgelerinin gelişimini sağlamak mi gayesindeler , yoksa roman mahallesinden çok ucuza arsa bulduk aman kaçırmayalım endişesi neticesinde mi bilmem ancak 3. santral istanbul kampusunu saymazsak eğer ilk iki kampusu birkaç sene öncesine kadar belli bir saatten sonra adamın götünü kestikleri mahallelere kurulmustur.                                                                             

  • Kuştepe Cehennemi adlı entryden alınmı.....CEHENNEM nedir amk....

6. Gaziosmanpaşa (GOPP GOPP)

  • ne sikim bi yerse en işlek caddelerinden birinde adam arabayla geçerken havaya 20 mermi sıkıp devam ediyor.                                       

  • Farların işe yarama ihtimalini düşünüp alt tarafı yakmamışlar .. Akıl büyük nimet ..

5. Gülsuyu

  • bugün, yani bayramın birinci günü, üç ayrı saldırıda 9 kişinin bacağından vurularak yaralandığı mahalle.              

  • Kurban Bayramını çooook yanlış anlamışsınız siz...

4. Dolapdere

  • çevreyolunda dolapdere ara sokaklarına girince korku filmi başladı da ondan. düşünün ki bindiğimiz andan itibaren yüksek volümle müzik dinleyen o yarma taksici, taksinin iç ışığını söndürüp, radyoyu kapattı. sokakların tamamı gecenin o saati güngörmemiş tiplerle doluydu. biriyle gözgöze geliriz diye hiç bi noktaya uzun süre bakamadım. hatta öyle bişey ki ulan 15 yaşlarda çocuk yolun ortasından yürüyo diye, taksici o dar sokakta arabayı kenara kırıyo. kornaya basamıyo lan nasıl bi ortam bu anasını satayım?                                                                                   

  • Taksici mevzudan uzak olsaydı neler olurdu' adlı filmin çekimlerine başlanmıştır...

3. Tarlabaşı

  • istanbulda arabayla yanından geçerken bile korktuğum sokak aralarında çamaşırların asılı olduğu 5 yaşındaki çocukların ellerinde bıçaklarla dolaştığı 1000 çeşit insanın bir arada yaşadığı tek adres tarlabaşı için şu laf yeterli galiba 'belli bir saatten sonra tek gezilmez gruplada gezsen birşey farketmez'                       

  • Şimdi çok değişti buralar.. İnsanlar var yani artık...

2. Hacıhüsrev

  • arabanızın önü kesilip ''sigara sarıcam abi bi tane sigara versene'' dendiğinde 1 yerine yarım paket sigarayı verirseniz dönüşünde yolunuzun kesildiği mahalle. durun panik olmayın. kötü amaçlı kesmiyorlar yolunuzu. ''abi sen az evel beni boş bırakmadın ben de seni boş bırakmam'' diyerek a4 kağıda sarılmış esrarı hediye etmek için kesiyorlar. şaşkınlıklar içersinde reddederek çıkar gidersiniz o mahalleden.                                                                                                     

  • Görgü var en azından ikrama ikramla karşılık vermişler.. ( Bu arada baskını da meşhurdur ::)))

1. Gazi Mahallesi

!!! YORUM YOKKK !!!

Bu içerik Onedio üyesi kullanıcı tarafından üretilmiş, Onedio editör ekibi tarafından müdahale edilmemiştir. Siz de Onedio’da dilediğiniz şekilde içerik üretebilirsiniz.

BU İÇERİĞE EMOJİYLE TEPKİ VER!
Helal olsun!
Hoş değil!
Yerim!
Çok acı...
Yok artık!
Çok iyi!
Kızgın!

ONEDİO ÜYELERİ NE DİYOR?

Yorum Yazın
hayirli-hayirsiz

Fikirtepe de vardı Ama burda olan çoğu semt gibi temizlendi

hayirli-hayirsiz

Ulan kuştepe zaten selâ nın susmadığı bı yer

kripto-para

Sarıgöl Karabayır Kurtuluş Mahallesi Şark Kahvesi Gazi mahallesi Kara Yolları Evren Mahallesi Esenyurt Sefaköy Küçükçekmece Dolapdere Hacıhüsrev Tarlabaşı Beyoğlu sarıgazi pendik Kumkapı Gülsuyu Kuştepe

kripto-para

Yalanına sokayım pezevenk.

tc-meric-tensi

Emirgan, Bahçeköy, Galata, Üsküdar, Bebek, Çengelköy, Kuzguncuk, Tarabya ve Beykoz. Bu semtlerin disinda bombok bir sehirdir Istanbul. Birakin yasamayi adim bile atmayin diger semtlere. Tabii buralarda oturmak icin de milyoncuklar gerekiyor. En iyisi siktiredin Istanbul'u. Kent mi kalmadi koca ulkede?

kripto-para

Be göt lalesi, saydığın semtlerin de suç mahalleleri var dallama. Tarabya'nın tepeleri DHKP-C yuvasıydı. Beykoz desen varoş ve suç yeri de bol. Galata dediğin Beyoğlu yarrağam

Başlıklar

AyasofyaİstanbulKız KulesiPolisTecavüzUyuşturucumüzik
Görüş Bildir