10 Yıllık Anneden Anneliğin Ne Kadar Kutsal ve Meşakkatli Olduğunu Gösteren 12 Çizim

-
1 dakikada okuyabilirsiniz
Bu içerik tamamen eğlence amaçlı üretilmiş olduğundan kullanılan görsel ve metinler haber değeri taşımamaktadır.

Ebeveyn olmak... Yani gülerken ağlayabilmek, kızarken sevebilmek. Bitmek bilmeyen sabır ve sevgiyle onları hayata hazırlamak. Sizce de dünyanın en kutsal şeyi değil mi? Boredpanda'da derlenen ve sizler için çevirdiğimiz bu 12 çizimde mütemadiyen gülümserken kalbinizin derinliklerinde yoğun duygulara kapılacağınızdan eminiz!

Kaynak: http://www.boredpanda.com/lets-honor-mom...

1. 7 gün 24 saat hizmetinizdeyim... 😒

2. Evet yaa bebekler çok tatlı! 😊

3. Ne diyebilirim ki... 😳

4. Saldım gitti ya. 😏

5. Mailler ve çocuklar... 😤

6. Kendine zaman ayırdığında... 😂

7. Pusetler... 😁

8. Uyudu uyudu. 💤

9. Em zir mek... 🍒

10. Bi tek pelerinleri yok. 🕶

11. Bebek bezleri... 💩

12. Tamam tamaam yine yaparsınız. 😌

BU İÇERİĞE EMOJİYLE TEPKİ VER!
Helal olsun!
Hoş değil!
Yerim!
Çok acı...
Yok artık!
Çok iyi!
Kızgın!

ONEDİO ÜYELERİ NE DİYOR?

Yorum Yazın
ege-erboz

valla ben 6 ay önce baba oldum. baba ve anne olacaklara tavsiyem. şöyle 5-6 yaşlarında, bakımları yapılmış, masrafsız bayandan temiz 2. el bi çocuk alın. çoooook zor. (şaka bir yana tek gülüşü herşeye bedel)

nebusimdi

Anneniz sağsa onu hiç bırakmayın. Kaybettiğinizde bir daha bulamıyorsunuz.

ugur-deniz-kutlu

Doğduğumda 1 ay boyunca süt emememişim (Merak etmeyin bu en kötüsü değil doğduktan 10 dk sonra "Bu çocuk fazla yaşamaz" teşhisi konuldu bana. Bugünlere kadar sapa sağlam geldim. Babaannem yanılmış). Annem ise sütü bir makinearacıyla sağıp bana içirmiş.

vele-vele

Bide su yeni cikmis disleriyle sut emerken ısıriyolar tanidigim birinin memesinin ucunun yarisi kopmustu amk. Vahşi bu cocuklar

enk-capital

Bi emaneti teslim almışsan eğer ona gözün gibi bakacaksın. Ağzına sıçılsa şikayet etmeyeceksin. Ya görevini layıkıyla yap ya da hiç o işlere kalkışma. Kimseye görevini yaptığı için minnet borçlu değiliz. Annelik de kutsal mutsal değil. Ne kutsalı? Hangi devirde yaşıyosunuz? Bi bok yemiş, bizi yapmış. İstedik mi? Elbette ki eşşek gibi bakacak!

osuranboga

Anne kutsaldır. Hatta İslama göre bunların hiçbiri annenin görevi değildir. Hadis ile sabit.

lotkkk

Enk Capital ergensin ve ergen kalacaksın.

enk-capital

lotkkkkkkkk Benim ergenliğim senin derdin değil. Profil fotosunda minion olan kişi, bunu İslama itimad edenlere söyle.

FACEBOOK YORUMLARI

Başlıklar

tatlı
Görüş Bildir