Yüzde Kaç Hanımcı Olduğunu Söylüyoruz!

-

Hanımcılık hayat kalitesini arttırır, hanımcılık yaşatır! 

Bakalım siz yüzde kaç hanımcısınız?!

1. Hızlı bir giriş yapıyoruz: Yurtdışındaki o çok istediğin işe kabul edildin! Sevgilini arayıp ne diyeceksin?

Bavulunu toplamaya başla, gidiyoruz!
Behlül kaçar!
İşe kabul edildim, benimle gelmeni isterim ama senin sonuçta kararı sen vereceksin! Ne yapacağımızı konuşmalıyız!
Bakalım ilişkimiz uzun mesafeye de dayanabilecek mi?!

2. Hanımının yeni bir çift ayakkabıya ihtiyacı var. Sürpriz yapmak, hediye etmek istiyorsun. Seçimin nasıl olacak?

Rahat ve şirin bir şey alırım.
Seksi bir model seçerim!
Hangi ayakkabıyı istediğini zaten biliyorum, hemen gider alırım. :)
Rahat etsin cancağızım, spor ayakkabı alırım.
Bu konuda onun arkadaşlarından tavsiye isterim.
Ucuz bir şey alırım. İsraf hoş değil.

3. Sevdiceğinin gözü bir kadın arkadaşını hiç ama hiç tutmamış... Ne olacak şimdi?!

Yapacak bir şey yok, seviyorsa güvenecek. Nokta.
Onunla konuşurum, hatta arkadaşımla tanıştırırım. İçi rahat etsin.
Arkadaşımla iletişimi keserim.
Umrumda bile olmaz. Herhangi bir şey yapmam.

4. Sence hanımın senin en çok hangi özelliğine bayılıyor?

Onun en yakın arkadaşıyım, hayatı paylaşırım.
Anlayışlı ve iyi bir dinleyiciyim. Duygularını anlarım.
Bana sonuna kadar güvenebileceğini bilir. Net biriyim.
Mizah duyguma bayılır, onu hep güldürürüm.
Onun hayatına heyecan getiriyorum, bunu seviyor.
Neyimi seviyor bilmiyorum gerçekten...

5. Duygularını ve sevgini göstermek konusunda neredesin sence?

Sevgimi ve ilgimi açıkça göstermeyi sevmem. Derin ve gizlici bir yapıdayım.
Duygularımı sadece baş başayken ifade ederim.
Yerine göre sevdiğimi belli ederim ama sosyal medyada falan reklam yapmaya gerek yok!
Seven sevdiğini gösterir arkadaş! Her yerde duygularımı açarım. <3

6. Hanımının son birkaç gündür suratı sirke satıyor. Canı bir şeye sıkkın galiba. Tepkin ne olur?

Sıkılırım. Bir derdi varsa anlatsın.
Anlamaya çalışırım. Neye kızdı acaba...
Beni üzmemek için içine atıyordur. Konuşturmaya çalışırım.
Üstüme alınırım. Benimle bir sorunu olduğunu düşünürüm.

7. Peki kendini en çok hangi Yeşilçam aktörüyle özdeşleştirebilirsin?

Tarık Akan
Yılmaz Güney
Kadir İnanır
Ediz Hun
Cüneyt Arkın
Kemal Sunal

8. Son olarak da... Sence "hanımcılık" nedir?

Sevmektir! Aşktandır...
Başımız ağrımasın diye mecburen kabullendiğimiz bir dayatmadır.
Muhteşem varlıklar olan kadınlara tarih boyunca yaptığımız adaletsizlikleri en azından romantik ilişkilerde telafi etme çabasıdır.
Saygı duymaktır, eşit ve düzgün davranmaktır.

%100 Hanımcısın!

Sözlükte "hanımcı" kelimesinin karşısına senin fotoğrafın basılmalı! O derece sağlam bir hanımcısın. Sevmeyi de, sahiplenmeyi de, mutlu etmeyi de en iyi sen biliyorsun. Eninde sonunda da gönlüne göre mutluluğu verdiğin kadarıyla alıyorsun. Bu hayatı yaşayacak ve yaşatacaksın! Bravo!

%75 Hanımcısın!

Hanımına karşı olan sevgin büyük; lakin biraz kırılgan görünmekten korktuğun için hislerini ifade etmekte zorlanıyorsun. Tüm hanımcılık eylemlerini de, "sırf dırdır etmesin diye" bahanesinin arkasına sığınarak yapıyorsun ama aslında senin de içinden gelen bu! Sevdiğin insanı mutlu etmek seni de mutlu ediyor. Daha fazla direnmemeli ve kendini hanımcılığa bırakmalısın. O zaman sen de çok mutlu olacaksın.

%50 Hanımcısın!

Arada kalmışsın! Bir tarafın cayır cayır bir hanımcı, diğer tarafın ise "elalem ne der" endişesinde kalmış bir ketum! Hanımını mutlu etmek, onunla rahat rahat yaşayıp gitmek istiyorsun lakin bir taraftan da sana "hanımcı" denmesin istiyorsun. Hanımcılığın kötü bir şey olmadığını; teslimiyetin en onurlu halinin sevdiğine yapılan olduğunu kabullenmeli ve kendini mutluluğun kollarına bırakmalısın.

%30 Hanımcısın!

İçinde az biraz hanımcılık tohumları yeşermeye başlamış... Lakin daha kırk fırın ekmek yemen lazım! Bunun için öncelikle hanımcı erkeklerin mutluluğunu örnek almalı ve karşındaki kadının mutluluğunu önemsemenin, senin kendi mutluluğundan ve gururundan bir şey götürmediğini deneyimlemelisin. Sende hala umut var; mutlu bir hanımcı olabilirsin!

Hanımcı değilsin!

Maalesef sende hanımcılığın kırıntıları dahi yok. Sana tavsiyemiz birazcık bu yönde kendini eğitmen... Zira hayat kısa ve mutsuz ama "serrrt errrkek" olmaktansa, mutlu ve hanımcı olmak daha iyidir!

BU İÇERİĞE EMOJİYLE TEPKİ VER!
Helal olsun!
Hoş değil!
Yerim!
Çok acı...
Yok artık!
Çok iyi!
Kızgın!

FACEBOOK YORUMLARI

ONEDİO ÜYELERİ NE DİYOR?

Yorum Yazın
ayka-liyeva

99%

rrr

hanımcı ne biçim bi terim aq, oğlancı der gibi. iyce cozuttuk ülkecek, yeni yeni icat peşindeler

birasosyal

Sözlükte "hanımcı" kelimesinin karşısına senin fotoğrafın basılmalı! O derece sağlam bir hanımcısın. Sevmeyi de, sahiplenmeyi de, mutlu etmeyi de en iyi sen biliyorsun. Eninde sonunda da gönlüne göre mutluluğu verdiğin kadarıyla alıyorsun. Bu hayatı yaşayacak ve yaşatacaksın! Bravo!

boslafebesi

Hanımcı değilsin! Maalesef sende hanımcılığın kırıntıları dahi yok. Sana tavsiyemiz birazcık bu yönde kendini eğitmen... Zira hayat kısa ve mutsuz ama "serrrt errrkek" olmaktansa, mutlu ve hanımcı olmak daha iyidir!--- Değilim Tabi. Hanımım yok alla alla :D

sevil-bulut

Ben en çok "Hanımcı,Hanımının,Hanım" kelimelerine taktım 'Eş' , 'Kadın' demek bu kadar mı zor ? Soruları da Hanım kızımız sormuş

boslafebesi

nie Hanımın nesi var gayet manidar bi kelime

Görüş Bildir