Düğün Hazırlığı Yapanların Bu Dönemde Birbirlerinden Nefret Etmemeleri İçin Bazı Tavsiyelerimiz Var!

-

Kışın evlilik teklifi alanların nişanlanıp evlilik hazırlığı sürecine girdikleri bir dönemdeyiz. Yaza bol bol düğün var yani. Bu süreç de hepinizin bildiği gibi çok sıkıntılı bir süreç. Sinirlerin gerildiği, kavgaların gırla olduğu bir dönem. Bizler de yaza düğünü olup evlilik hazırlığı içinde olanlar için hiçbir yerde bulamayacağınız tavsiyeler vermek istedik. Bu tavsiyeler kulağınıza küpe olsun. :)

Keyifli okumalar! 

Biliyorsunuz evlilik/düğün hazırlığı dediğimiz süreç çok meşakkatli.

Sizi hem ruhen hem de bedenen yoran bir dönem, yani atılan adımların çok dikkatli atılması gerekiyor. Hatta öyle ki çiftler deli gibi aşık olsalar da bu süreçte birbirlerinden nefret etme seviyesine gelip ayrılıyorlar.

Bunun birçok örneğini hem ünlüler camiasında hem de kendi hayatınızda duymuş, görmüşsünüzdür.

Biz de evlilik hazırlığı yapan çiftlerimize nasıl tavsiyeler verebiliriz diye düşündük ve nerelerde hata yaptığınıza ya da neler yapmanız gerektiğine dair kısa bir içerik hazırlamak istedik.

Yeni ev döşeme ve düğün organizasyonun yapıldığı bu evlilik hazırlığı sürecinde bakalım nelere dikkat etmelisiniz.

Öncelikle birçok sıkıntı maddi konulardan dolayı yaşandığı için harcayabileceğiniz maksimum miktarı çıkarın ve o miktarı aşmamaya çalışın.

Ve lütfen istekleriniz de bu bütçenize göre olsun. Bir kere evleniyorum deyip evin köşesinde duracak saçma bir eşyaya binlerce lira vermeyin. Cebiniz zorlandığında sizdeki sinirler de zorlanır. Haberiniz olsun.

Herhangi bir şeyle ilgili karar verirken mutlaka birbirinize danışın. Mesela eşiniz böyle bir evde oturmak istemiyor olabilir. Sonuçta sadece siz yaşamayacaksınız o evde ya da düğününüzde sadece siz olmayacaksınız. Ev sadece basit bir örnek.

Bu sürece kendi ilgi alanları olmadığı sürece ailenizi dahil etmeyin. Ben kaynatası ev alışverişine karıştığı ve her şeyi kendi seçmek istediği için ayrılan insanlar biliyorum. Aman dikkat!

Her şeyi belli bir sırayla ve düzenle yaptın. Bunu yaptığınızda her şey birbirine girmez ve rahatça telaşlanmadan bu hazırlık sürecini bitirirsiniz. Aksi olursa sinirler gerim gerim gerilir ve birbirinizi kırabilirsiniz.

Bütçenizi aşan çok da hayati önemi olmayan herhangi bir şey için ısrar etmeyin. Israr bir noktadan sonra sıkıntılı olabiliyor.

Çok tartışma yaratan gelinlik seçme konusunu da lütfen geline bırakın. Gelin zaten kendine en yakışanı seçip bu özel gününde giyecektir. Ne ailenin ne de başkasının baskı kurmasına izin vermeyin.

Her şeyin bir anda olmasını beklemeyin. "Aman şu hemen olsun, ne zaman olacak, ne zaman alıyoruz?" gibi cümlelerle partnerinizi darlamayın.

Her şeye tam anlamıyla yetişemeyebilirsiniz. Bu nedenle sakin ilerleyin.

Yani arkadaşlar anlayacağınız birbirinize karşı anlayışlı olun ve 3. şahısları bu işe dahil etmeyin. Aksi taktirde iş boka sarıp ayrılığa kadar gidiyor. Bütün emek bir anda hiç oluyor.

Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz?

Bu içerik tamamen eğlence amaçlı üretilmiş olduğundan kullanılan görsel ve metinler haber değeri taşımamaktadır.


BU İÇERİĞE EMOJİYLE TEPKİ VER!
Helal olsun!
Hoş değil!
Yerim!
Çok acı...
Yok artık!
Çok iyi!
Kızgın!

ONEDİO ÜYELERİ NE DİYOR?

Yorum Yazın
birgaripnilmeselesi

Artık düğüne para verilmesin, düğün yapmayanlar çoğalsın, üzerimizden şu baskı kalksın :D

hatice-bay

Daha ucuz ve pratik bir yolu var.. EVLENMEYİN :)

asli.unsal2

Ben evimi alıp eşyamı dizmiştim zaten bilin bakalım ne eksik.?

hevinuroj

Kadin olarak pembe eşya isteyen adamla evlenmem. Auramiz uyuşmuyordur, zaten bosanacagizdir.

jey

ya ne tatlış evler onlar öyle bayıldim😍🤣 bizim evin esyalarini esim secmisti hepsi siyah hersey siyah😒

mialiadon

Ama siyah güzeldir. Sanırım benim eşimde evimizi dizerken siyah kullanacak <3

sosyopat-tate

Benimse kusasım geldi. Ne o öyle her yer pembe, açık pembe, koyu pembe ve adını bile bilmediğim diğer pembeler asdfghjkl

lorens

yalnızım sanıyordum. siyah güzeldir. eskidiğini belli etmez.

Görüş Bildir