Bu içerik Onedio üyesi kullanıcı tarafından üretilmiş, Onedio editör ekibi tarafından müdahale edilmemiştir. Siz de Onedio’da dilediğiniz şekilde içerik üretebilirsiniz.

Yalnızca En Gülünmemesi Gereken Yerde Hunharca Gülen İnsanların Bildiği 13 Şey

-
3 dakikada okuyabilirsiniz

Herkesin başına gelebilecek en yaygın şeylerden biri şüphesiz en uygunsuz anlarda ve yerlerde gelen hunharca gülme isteği! Bunu bastırmak, yok saymak o anlarda siz gülerken, size ayıplayan gözlerle bakan insanların tahmin edebileceğinden daha da zordur. 

Ve işin kötü yanı ise bu gülme krizi adeta bulaşıcıdır.

İşte, yalnızca en gülünmemesi gereken yerde hunharca gülen insanların bildiği 13 şey! 😁

1. Anlık ve sebepsiz gülme krizlerinin baskın olduğu insanlar çok ciddi bir ortama girmeden önce ekseriyetle gerilirler zira akıllarındaki o malum ışık yanmıştır: İNŞALLAH GÜLMEM YA!

Bu gülünmemesi gereken yer cenaze olabilir, önemli bir toplantı olabilir, işsizliğini son buldurabilecek bir iş görüşmesi olabilir, sevgilinizin ailesiyle tanışma yemeği olabilir; kısacası her şey olabilir.

2. Böylesine önem arz eden bir ortama girmeden önce odaklanabildiğiniz tek şey GÜLME İHTİMALİNİZDİR.

3. Zira, bilirsiniz, daha önce gülmüşsünüz ve kuvvetle muhtemel yine güleceksinizdir. Bu artık bir döngü halini almıştır ve işin kötüsü, bu döngüden nasıl sıyrılacağınıza dair bir fikriniz yoktur.

Maalesef, herhalde kabullenmek en iyisi. 😅

4. Yine de, kendinize olan inancınızı yitirmezsiniz. Gideceğiniz yere varmadan yolda kendinize epeycene sağlam bir telkin konuşması yaparsınız.

5. İÇ SES: "Bak gülmen gelirse çok kötü şeyler düşün; bütün yıllık izinlerinin iptal olduğunu hatta artık yeni yönetmeliğe göre Cumartesi günü de çalışacağını düşün..."

Yol boyunca iç sesiniz size bunları söyler durur. Siz de tekrar edersiniz. 

Tamam, bu sefer gülmüyorum, ortamı mahvetmiyorum, kendimi rezil etmiyorum. (İç sesin de iç sesi: Ya gülersen de canın sağ olsun, ne kadar rezil olursak o kadar iyi!😁 )

6. Ama ortama girdiğinizde o malum sessizlik oluştuğunda, gülme krizinin ayak seslerini içinizden duymaya başlarsınız. Yükseliyor, yükseliyor, geliyor...

HAYIIIIRRRRRR.

7. Gülünecek bir şey mi var? Hayır, yoktur. Zaten olayın cilvesi de burada, bir de böyle anlarda bir önceki gülüşleriniz aklınıza gelir. Yükselip duran gülme krizi taşmak üzeredir.

8. Kaçıyooor, kaçıyooor. KAÇTIII! "Neyse ya çok gülmedim, ufacık dudağımın kenarından güldüm, hemen toparlayayım kendimi kimse görmedi zaten."

9. O küçük dudak kenarı gülüş sadece başlangıçtır asıl bunun devamı var! Belki ilk seferinde kendinizi bu kadar sıkmasaydınız muhtemelen bu küçük kaçak gülüş taşan bir sele dönüşmeyecekti...

10. Birkaç dakika aralıksız güldükten ve birtakım sivri bakışlar size yöneldikten sonra fark edersiniz; bu sefer de olmadı! Canınız sağ olsun be, gülmek gibisi var mı?!

Birkaç dakikayla sıyrıldınız şimdilik, ya yalnız olmasaydınız?

11. Yalnızken insan paçayı çabuk kurtarıyor. Peki ya beraber çokça güldüğünüz arkadaşlarınızla sessiz ve ciddi olunması gereken bir ortamdaysanız?

Gülme krizinin daha kötüsü varsa o da adeta tenis oynuyormuşçasına atışmalı gülmedir. Ve bu tüm krizlerin en tehlikeli aynı zamanda en uzun olanıdır.

12. İşte o zaman işiniz yaş. Vakit geçmez, birbirinize bakar durursunuz. İçinizden birinin gülmesi dışarı taştığı an hepinizin bittiği andır. O zaman soluksuz gülme krizi başlar.

Ve sonsuza kadar sürer...

13. Böyle zamanlarda kendinize ve arkadaşlarınıza çok yüklenmemek; gülüp geçmek en güzeli! Ne yapalım sizin de güleceğiniz varmış...

Allah ağlatmasın da gerisi kolay! 😌

Bu içerik Onedio üyesi kullanıcı tarafından üretilmiş, Onedio editör ekibi tarafından müdahale edilmemiştir. Siz de Onedio’da dilediğiniz şekilde içerik üretebilirsiniz.

BU İÇERİĞE EMOJİYLE TEPKİ VER!
Helal olsun!
Hoş değil!
Yerim!
Çok acı...
Yok artık!
Çok iyi!
Kızgın!

ONEDİO ÜYELERİ NE DİYOR?

Yorum Yazın
semihqq

bir tek bende var sanıyordum amk

voiceofvoice

Kavga falan edemiyorum, gülmeye başlıyorum hemen. Genetik bizde. Dedemin cenazesinde toplu gülme krizine girmiştik.

acilin

Öğrencilik yıllarında çok olurdu bana. Büyüdükçe gülünecek yerlerde bile çok gülemiyor insan.

cem-rasit

coupling'de bu konu hakkında bölüm vardı. çok gıcık bir şey :D

ertan-karadeniz1

Bende nerden hatirliyorum diye dusunuyodum ya eyvallah

Gizli Kullanıcı

Gülme krizine girdiğinde yaşanan karın ağrısı çok fenaa

FACEBOOK YORUMLARI

Görüş Bildir