Görüş Bildir

Uzmanlık Alanları Hakkında Karşılaştıkları En Klişe Sözleri Paylaşarak Bizim de İçimizi Daraltacak 21 Kişi

Anasayfa > Goygoy

Bu alanlarda uzman olmasak da, bu klişe söz ve diyaloglar içimizi daraltmaya yetti de arttı bile. :)

Twitter'da 'kerencenar' adlı kullanıcının bu sorusu üzerine herkes eteğindeki tüm taşları döktü. :)

1. "Bir cevap verin ya..."

1. "Bir cevap verin ya..."

SosyolojikDsnce

2. Hatta Çin'de kullanılmaya başlanmış bile.

2. Hatta Çin'de kullanılmaya başlanmış bile.

yigit_erkul

3. Ne kodu yazıyorsunuz şimdi mesela? Instagram hack yapabiliyor musunuz?

3. Ne kodu yazıyorsunuz şimdi mesela? Instagram hack yapabiliyor musunuz?

eskibiharbiyeli

4. Evde süper ama burada heyecanlanıyor işte..

4. Evde süper ama burada heyecanlanıyor işte..

tekerleklibavul

5. Rekor kıracak diyorum ya!

5. Rekor kıracak diyorum ya!

_Kadir_Yilmaz

6. Ama bu olayı yanlış biliyorsunuz hocam...

6. Ama bu olayı yanlış biliyorsunuz hocam...

jeandpardaillan

7. Yani tam olarak nasıl reklam, hangi reklam?

7. Yani tam olarak nasıl reklam, hangi reklam?

ArzuMildan

8. "Ehehehehe" şeklinde gülmeler eşliğinde gelen boşanma esprileri. :)

8. "Ehehehehe" şeklinde gülmeler eşliğinde gelen boşanma esprileri. :)

M_UfukTekin

9. "Gerçi terzi kendi söküğünü dikemezmiş" şeklinde bir tamamlama cümlesi de gelebilir devamında.

9. "Gerçi terzi kendi söküğünü dikemezmiş" şeklinde bir tamamlama cümlesi de gelebilir devamında.

benvirane

10. Klasik...

10. Klasik...

YmNErp

11. Yardımcı rol falan yok mu ya. :)

11. Yardımcı rol falan yok mu ya. :)

behtul

12. Sektörde de batışlar çok oluyor diyorlar?

12. Sektörde de batışlar çok oluyor diyorlar?

bugundegilyarin

13. Ama merak ediyoruz. :)

13. Ama merak ediyoruz. :)

epiphanieismene

14. 'Masa başı iyidir, sen onu bir düşün..."

14. 'Masa başı iyidir, sen onu bir düşün..."

galina_kales

15. Aslında ben de yapardım ama vakit yok(YAPAMADI).

15. Aslında ben de yapardım ama vakit yok(YAPAMADI).

zeygdn

16. Japonca biliyorsan Çince de bilmen gerekiyor!!!!

16. Japonca biliyorsan Çince de bilmen gerekiyor!!!!

Yorgun_Samuray

17. İlkokulda tiyatro oynamayan var mıydı zaten.

17. İlkokulda tiyatro oynamayan var mıydı zaten.

erendinler

18. "Sizin bu her limanda bir sevgili olayı doğru mu ya..."

18. "Sizin bu her limanda bir sevgili olayı doğru mu ya..."

boxshipcaptain

19. O zaman çekilişimiz var, 300 tl'lik ürün alana bilgisayar çekilişi. Belki çıkar...

19. O zaman çekilişimiz var, 300 tl'lik ürün alana bilgisayar çekilişi. Belki çıkar...

noyanaydin

20. 'Logo orada tam olmamış sanki ya...'

20. 'Logo orada tam olmamış sanki ya...'

FiseyinM

21. Klasikleşti. :)

21. Klasikleşti. :)

hasanbasricifci

Bu içerikler de ilginizi çekebilir:

BU İÇERİĞE EMOJİYLE TEPKİ VER!
33
28
8
3
3
2
1
ONEDİO ÜYELERİ NE DİYOR?
miss.av

"Ablo Türkiye'de hugug mu kaldı yaaağğğğ"

Pasif Kullanıcı

Valla bi işim düşmemişse eğer kimsenin mesleğiyle ilgilenmem yorum da yapmam. Çünkü sikimde değil sizin işiniz.

nitz

gemi mühendisi olarak bana sorulan sorular - oh hem dünyayı geziyorsunuz hem para kazanıyorsunuz. -gemi suda nasıl yüzüyor? -her limanda bir sevgilin vard... Devamını Gör

Pasif Kullanıcı

köpekbalığı ve yüzme bilmeyen insan sorusu çok mantıklı yalnız. gerçekten yüzme bilsen bile kurtulacağının garantisi yokken kötü bir durumda yüzme bilmeyen i... Devamını Gör