Bu içerik Onedio üyesi kullanıcı tarafından üretilmiş, Onedio editör ekibi tarafından müdahale edilmemiştir. Siz de Onedio’da dilediğiniz şekilde içerik üretebilirsiniz.

Umumi Tuvaletlerde Gelip Dizimizin Dibinde İşeyenleri Tiye Alan 15 Caps

99PAYLAŞIM

Hayatımızın bir evresinde mutlaka karşılaştığımız bu hadiseyi sosyal medya capslere döktü. İşte birbirinden komik paylaşımlar :)

1. Oğuzhan maestro

benimdayimmafya

2. Hukuk

Arslan_ahmett

3. Selanik göçmeni

lmervee

4. Otel mi?

bozukpeskolu

5. Sen neler söylüyorsun?

tnrvrdofficial

6. Hizmet

seymabkgz

7. Ehi ehi

alperenyalc

8. İbretlik

atasozutok

9. Bi rahat ver kardeşim

bnymnsntrknu

10. Aynen dayı

11. Bu yanlış

emreparlakonly

12. Dany sen misin?

lev_gs

13. Hoşgeldin

ozifap

14. Söylediğin iyi oldu

tkmkkf

15. Error

simerazzi

Bu içerik Onedio üyesi kullanıcı tarafından üretilmiş, Onedio editör ekibi tarafından müdahale edilmemiştir. Siz de Onedio’da dilediğiniz şekilde içerik üretebilirsiniz.

Bu içerik tamamen eğlence amaçlı üretilmiş olduğundan kullanılan görsel ve metinler haber değeri taşımamaktadır.


Dio İçerik Altı Banner
BU İÇERİĞE EMOJİYLE TEPKİ VER!
Helal olsun!
Hoş değil!
Yerim!
Çok acı...
Yok artık!
Çok iyi!
Kızgın!

ONEDİO ÜYELERİ NE DİYOR?

Yorum Yazın
alperen-a.kaya

valla sırf bu yüzden pisuvara işemiyorum sikiyle konuşanlara falan denk geldim zamanında...

Gizli Kullanıcı

ne diyorlar. " Müdür sende çok çektin ya " falan mı :D

mstfagncc

bu oğuzhan size ne ettiiiiii

sude-rumeysa-sahin

Bazıları komikti kabul etmek lazım :D

denizsizzz

bu ne şimdi..

zeynep-kansu

gülmedim..

Görüş Bildir