Seyahat Alışkanlıklarına Göre Psikolojini Yorumluyoruz!

-

Ne demiş Aşık Veysel "Uzun ince bir yoldayım, gidiyorum gündüz gece...". İşte hepimizin gündüzlü geceli mutlaka seyahat ettiği ya da etmek zorunda kaldığı zamanlar olmuştur. Hiç bu seyahatlerin insanın psikolojisi üzerinde ne gibi etkilerinin olacağını düşündünüz mü?

Boş verin, düşünmeyin haydi teste... :)

1. Öncelikle şunu soralım: Kısa bir yolculuk mu, yoksa uzun bir yolculuk mu?

Uzun yolculuk severim, düşünme fırsatı veriyor bana.
Yolculuk beni yoruyor, o yüzden kısa olsun.

2. Uzun bir seyahat deyince aklına ilk olarak bunlardan hangisi gelir?

İş için çıktığım sıkıcı bir yolculuk :(
Bir an önce gitmek istediğim tatile giden yol
Merakımın beni sürüklediği yere gittiğim sürprizlerle dolu yolculuk
Kaçıp uzaklaşmak istediğim için nereye gittiğimi bilmeden çıktığım seyahat -_-
Canım ailemle kavuşturacak sabırsız yolculuğum 😍

3. Şimdi de bize yolculuk esnasında bunlardan en çok hangisini yaptığını söyle hadi!

Dizi/film izlerim, zaman hızlı geçiyor o zaman.
Öyle durur dışarıyı izlerim, dalarım uzaklara…
Yol boyunca müzik dinlerim.
Kitap, belgesel falan… :)
Fosur fosur uyurum :)

4. Peki kendini en çok güvende hissettiğin seyahat şekli bunlardan hangisi?

Uçakla seyahat
Trenle seyahat
Gemiyle seyahat
Motosikletle seyahat
Otobüsle seyahat
Kendi arabamla seyahat

5. Bir de şunu merak ediyoruz: Daha önce uçakla seyahat ettin mi hiç?

Hiç binmedim malesef :(
İmkan olursa hep uçakla seyahat ederim :)
En son ne zaman bindim hatırlamıyorum O_o

6. Peki uçakla en çok seyahat ettiğin firmayı sorsak sana?

AnadoluJet
Pegasus Airlines
BoraJet
Türk Hava Yolları
Onur Air
Sun Express
Binmedim hiç niye inanmıyorsun :)

7. Peki yolculuk esnasında seni en çok rahatsız eden şey bunlardan hangisi?

Asfalt çalışması yapar gibi horlayan biri :)
Diğer…
Gereksiz bir şekilde muhabbet etmeye çalışan insanlar.
Dur durak bilmeden ağlayan küçük çocuklar! 😡
Ayakkabısını çıkarıp, etrafa sera gazı salan insanlar :)

8. Son olarak, en son ne zaman seyahate çıktığını söyle bize hadi!

Şu an seyahatteyim desem :)
Bir ay önce falan
Hatırlayamadığım kadar uzun zaman önce
Daha geçen hafta
3 ay falan oldu sanırsam

Kafan Allak Bullak Senin!

Beynindeki düşünceler arap saçına dönmüş resmen! Kafan o kadar karışmış ki ne yapacağını şaşırmış durumdasın. Bir türlü karar veremiyorsun. Bu kararsızlık da seni delirtiyor. Bilinçaltına yerleşmiş düşüncelerden kurtulamıyor, sürekli saçma sapan rüyalar görüyorsun. Biraz kafanı toplamanın, iyice düşünüp tartmanın zamanı gelmiş. Yalnız kalıp kendini toplarlayabileceğin bir tatile ihtiyacın var senin!

Psikolojik Delisin Sen!

Ne acayip bi' şeysin sen öyle! Biz senin kafanı anlamadık ne yalan söyleyelim, insanlar seni nasıl anlıyor biz anlamış değiliz. Mutluluktan havalara uçarken bir anda ağlamaya başlayacak bir potansiyelin var. Modunun bu kadar hızlı değişmesi normal değil :) Ama olsun sen de çok normal bi' insan değilsin zaten. Sana bir şey diyelim mi? Kendini hiç bozma, sen hiç olmazsa orijinal bir insansın ve seni insanlar böyle seviyor.

Psikolojin Kaya gibi Sağlam!

Mental olarak budist keşişler kadar sağlam bir zihnin ve psikolojin var. Düşünce ve kararların oldukça açık ve şeffaf. İnsanlarla ilişkilerinde de bu yüzden çok sağlıklı ve dengeli davranıyorsun. Gereksiz gördüğün hiç bir şeyi yapmıyor ve gerekli gördüklerinde ise kararlılık gösteriyorsun. Ne demişler zaten sağlam kafa sağlam vücutta bulunur. Senin de kafanın rahatlığı dış görünüşüne yansıyor. Pozitif enerji santrali gibi geziyorsun ortalıkta!

Devreleri Yakmak Üzeresin!

Kafandan dumanlar çıkmaya başlamış, yakacaksın beyni dikkat et! Bu kadar çok şeyi kafana takıp, hepsine aynı anda çözüm bulmaya çalışıyorsun da keçileri kaçırırsın bak, bizden demesi. Her şeyi kafana takma, hayat fıstık gibi tadını çıkar biraz ya. Gez, toz, eğlen kafanı dağıt... Ruhun gencecik, onu beyin parmaklıklarının ardına hapsetme.

BU İÇERİĞE EMOJİYLE TEPKİ VER!
Helal olsun!
Hoş değil!
Yerim!
Çok acı...
Yok artık!
Çok iyi!
Kızgın!

ONEDİO ÜYELERİ NE DİYOR?

Yorum Yazın
kadir-yildirim15

Astral Seyahat - Parapsikoloji - Lucid rüya ilgilenenler takip edebilirler. https://www.instagram.com/psisikbilim/

tipikteraziii

Mental olarak budist keşişler kadar sağlam bir zihnin ve psikolojin var. Düşünce ve kararların oldukça açık ve şeffaf. İnsanlarla ilişkilerinde de bu yüzden çok sağlıklı ve dengeli davranıyorsun. Gereksiz gördüğün hiç bir şeyi yapmıyor ve gerekli gördüklerinde ise kararlılık gösteriyorsun. Ne demişler zaten sağlam kafa sağlam vücutta bulunur. Senin de kafanın rahatlığı dış görünüşüne yansıyor. Pozitif enerji santrali gibi geziyorsun ortalıkta!

tulin-eroglu

Kafandan dumanlar çıkmaya başlamış, yakacaksın beyni dikkat et! Bu kadar çok şeyi kafana takıp, hepsine aynı anda çözüm bulmaya çalışıyorsun da keçileri kaçırırsın bak, bizden demesi. Her şeyi kafana takma, hayat fıstık gibi tadını çıkar biraz ya. Gez, toz, eğlen kafanı dağıt... Ruhun gencecik, onu beyin parmaklıklarının ardına hapsetme.

nurcii

Ne acayip bi' şeysin sen öyle! Biz senin kafanı anlamadık ne yalan söyleyelim, insanlar seni nasıl anlıyor biz anlamış değiliz. Mutluluktan havalara uçarken bir anda ağlamaya başlayacak bir potansiyelin var. Modunun bu kadar hızlı değişmesi normal değil :) Ama olsun sen de çok normal bi' insan değilsin zaten. Sana bir şey diyelim mi? Kendini hiç bozma, sen hiç olmazsa orijinal bir insansın ve seni insanlar böyle seviyor.

Gizli Kullanıcı

Psikolojik deli mantikli bu ulkede hayallerimin pesinden kosuyorum ve bilim yapicam dusunsene :)))

FACEBOOK YORUMLARI

Başlıklar

et
Görüş Bildir