Sevgilisi Bedelli Askerlik Yapacak Olan Kadınların Uyması Gereken Bazı Tavsiyeler

-

Evet, bedelli askerlik yapılacak yerler açıklandı. Sosyal medya şu an bedelli askerlik yapacak olanların tweetleriyle doldu taştı. Tüm gözleri üzerlerine çekseler de biz 3 hafta bekleyecek olan eşlerini/sevgililerini unutmadık. Bakalım bilmeleri gereken şeyler nelermiş?

Keyifli okumalar!

"Ona giderken bir şey vereyim bakıp bakıp beni hatırlasın." romantizmine girme. İlla ki bir şey vermek istiyorsan, don ve atletten şaşma.

En çok ona ihtiyaç duyacak.

İçten içe "Bi' gitse de 3 hafta kafamı dinlesem." diye düşündüğünü allah da biliyor kul da! Bunu sezmemesi için dikkatli ol.

Artık nur topu gibi bi' borcu olan sevgilin/eşin olduğunun da farkındasındır. O borç bitene kadar topyekün mücadeleye gireceğinizi unutma.

Şu şekil girişimlerde bulunabilir. Sen aklı başında bir insan olduğun için ona bu durumun olmaması gerektiğini sakince anlat.

Sana "Canım eşim." gibi romantiklikler yapacağını düşünebilir. Düşünmesine izin ver ki hevesi kurağında kalmasın.

Günleri de boşu boşuna sayma zaten çabuk geçecek.

"Gitsin de belki akıllanır." diye düşünebilirsin. Allah aşkına 3 haftada anca uyum sağlar, sonra da gelir. Hiç o toplara girme.

Askerden döndükten sonra anılarını anlatacağı ilk kişilerden biri sen olacaksın. Bunun için gardını al. Yüzünde arada tebessüm arada da şaşırmış bir ifade olsun.

Bunlarla beraber de anlattıklarının %80'inin abartılmış olduğunu bil. Şaşırmayı çok da abartma yani. 😎

Sen bir umut uzak bir yere gitmesini beklerken yakın bir yere düştüğünü öğrenince onunla birlikte yine de sevin. 😌

Sana şu tarz fotoğraflarla dönebilir. Hangi kafayla çektirdiğini fazla sorgulama. 😂

Ona iyi arkadaşlıklar kurmasını tembihle. Eğer evlenmemişseniz bu, düğününüzde fazladan çeyrek altın demek. Geleceğe yatırım gibi düşün.

Uzun lafın kısası çok da "şaaapma!" Akışına bırak, gittiği gibi gelecek. 😎

😎😎

A post shared by Onedio Goygoy (@goygoyonedio) on
Bu içerik tamamen eğlence amaçlı üretilmiş olduğundan kullanılan görsel ve metinler haber değeri taşımamaktadır.


BU İÇERİĞE EMOJİYLE TEPKİ VER!
Helal olsun!
Hoş değil!
Yerim!
Çok acı...
Yok artık!
Çok iyi!
Kızgın!

ONEDİO ÜYELERİ NE DİYOR?

Yorum Yazın
simge-satar

gitse de kafami dinlesem diye bisi olmadi hic hatta bence o haric digerleri komikti 😂

kurabiyeprens

Bedelli oğlancıklar ordusu. :D

ashirogi-muto

Böyle düşünen kızlarla sevgili olmamanızı diliyorum. Yoksa gerçekten çok zor...

hasan-dogan-bakan

farklısı var mı

ashirogi-muto

Var tabii. Sevgisinden emin olman yeterli. Çünkü dikkat ettiysen yukarıdaki bütün maddeler adeta sevgisiz, öylesine ilişki yaşayan bir kadının ağzından yazılmış. Daha sevgililik aşamasındayken "gitse de 3 hafta kafamı dinlesem" diyen bir kadın açıkça seni sevmiyordur ve sizin bir ömrü beraber geçirmeniz mümkün değildir bu kadar net.

hasan-dogan-bakan

sevgisinden emin olmak ?? gitsede kafamı dinlesem diyen kişi yüzüne demiyeceği için bilemiyeceksin öyle olmalı diyorsun zaten bende diyorum öylesi var mı?

ashirogi-muto

Bence öylesi var çünkü sevgi hissediliyor ya. En azından ben hissediyorum. Davranışları farklı oluyor, gözleri bir başka parlıyor falan. Yüzüne demese bile anlarsın yani. Anlayamıyorsan bile anlamanın bir yolunu bulman lazım. Yoksa yalnızlığa mahkum kalırsın.

alparslan-yilmaz

bu ne dusmanlık hayırdır geyik yaparsın algı yaparsın valla normal hayatı askerlik gibi gecenler icin bedelli odul gibi siz hayatınız da 1 sene askere gidip krallık yaparken biz 20 gun dinlenip bir omur askerlik yapcaz bunu da unutmayın bedelli diye dalga gectiginiz adamlar normal hayatta saygıdan nerenizi ilikleyeceginizi sasırdıgınız adamlarıda barındırıyor.uc bes zuppe icin yine yakmıssınız herkesi.

deyyus

"normal hayatta saygıdan nerenizi ilikleyeceginizi sasırdıgınız " bu nasıl bir üsluptur ya! 1 sene askerlik yapmayı krallık olarak görüyorsan sende 1 sene yap krallar gibi! G*tüm yemiyor param var değil! Kimsenin bedelli yapanlara düşmanlık yaptığı yok. Bedelli yapacakların olayları bu kadar büyütmelerinin bir anlamı yok! Zaten içerikte bununla alakalı! Kimse SENİN önünde, önünü iliklemiyor, mecbur yada çaresiz olduğu içinn makamına saygı duyuyordur! İşte askerde bunu öğrenebilirsin kamuflajı giyince herkesin aynı olduğunu!

alparslan-yilmaz

burda dusmanlık var. dusmanlık yapılıyorsa da cevabını veririz tabi ki.uslup sorgulayıp kufur etmek de ayrı bir konu fake hesapla ergenler gibi agız dalasına girmicem. ama sunu da unutmayın sistem o kadar sacma ki polisin askerlikten muaf olması ama doktorun savcının askerden muaf olamaması bu tarz seylere gerek kalmazdı zaten.bedelli askerligi devlet cıkardı vatandas degil. dusmanlık yapılıyorsa devlete hukumete yapılıyor demektir oraya giden askerlere sitem veya hakaret etmek yasayı cıkarana hakaret etmek demektir.bu arada birisinin onunde eger onunu ilikliyorsan saygıdan mecbur oldugun icin iliklersin keyfe keder yapmazsın onu da bil dedigin cumle gereksiz olmus kompozisyon yazarken dolu dolu gozuksun diye ilkokul cocuklarının satafatlı noktalama isaretlerini kullandıgı gibi dokturmekle bisey yazdıgını sanma diye soyluyorum.

deyyus

Peki güzel kardeşim daha fazla üzerine gelip seni üzmeyeceğim.

miyavrem

ben gidicem 1 ay sonra, bu postu hazırlayanın IQ... çöp .

Başlıklar

AltınBedelli AskerlikSosyal Medya
Görüş Bildir