Kim Kardashian'ın 'Moda Böyle Bir şey Değil' Dedirten Birbirinden Kötü 17 Kıyafeti

-

Elbette kimsenin ne giydiğine, ne giyeceğine kimse karışamaz. Ama göz var izan var be güzel kardeşim.

Not: Amacımız yargılamak değil, biraz göz kanatmak sadece. 

Gelin hep birlikte o 17 kıyafete bir göz atalım...

Daha önce de size Kim Kardashian'ın outfit'lerinden bahsetmiştik;

Kim Kardashian'ın 'Olmaz Olsun Böyle Moda' Dedirten Birbirinden Kötü 22 Kıyafeti - onedio.com
Kim Kardashian'ın 'Olmaz Olsun Böyle Moda' Dedirten Birbirinden Kötü 22 Kıyafeti - onedio.com

1. Ama geçen 3 yıla rağmen hiçbir şeyin değişmediğini gördük. 😂

2. O kadar paran var yav.

3. Bunu keşke görmeseydik. 🤢

4. Çok mu parıltılı? 😶

5. İnanılmaz işler bunlar...

6. Farkındaysanız file ve transparana bayılıyor...

7. Geçen 3 yılda hiçbir şey değişmemiş resmen...

8. 🤔

9. Hele bu elbisesi yok mu...

10. Şakacı Kim ya! 😜

11. 🤷♂️

12. Bunda kararsız kaldık. 😝

13. Ama her giydiğiyle gündem olduğu gerçeği de var maalesef ki...

14. İnsan içinden "Modaya bu mu yön veriyor?" diyor.

15. Evet.

16. İster sevelim, ister sevmeyelim; başarıyor!

17. Siz ne düşünüyorsunuz?

BU İÇERİĞE EMOJİYLE TEPKİ VER!
Helal olsun!
Hoş değil!
Yerim!
Çok acı...
Yok artık!
Çok iyi!
Kızgın!

ONEDİO ÜYELERİ NE DİYOR?

Yorum Yazın
unfuckwithable

sıradan bi kadın...görgüsüz olanından tabi,bir çok kadın çok daha güzel bundan niye bu kadar popüler oluyor bu tip insanlar anlamıyorum

red-factor

Ben kendisinin yürüyen su kabağı olduğunu düşünüyorum.

ebediyatci

kıskanıyosun bukadar belli etmene gerek . niteliksiz içerik sırf yapılmak için yapılmış , kim k. oldugu için onaylanmış . yani hergün gazete alma alışkanlıgım olsa onedio girmememeye sukadar kaldı .

savas-oztekin

2-niye parası olan altına sıçamıyo mu aq

enk-capital

Üstad Aziz Nesin ne demiş: sağlam olsun, bul kendine bi yer/yücelere yükselmekten sakın/hiç düşmemek istiyorsan eğer/olsun daim kıçın yere yakın

Başlıklar

Kim Kardashiangündem
Görüş Bildir