Her On Yılda Bir Krizden Krize Girenler İçin Naçizane 15 Öneri

 > -
2 dakikada okuyabilirsiniz

20’lere geldim, eyvah 30’lu yaşlarımdayım, kahretsin 40’lar yaklaşıyor, üzgünüm 50’leri gördüm… Sıkılmadınız mı her on yılda bir kederden kedere sürüklenmeye? Hayatınızı sürekli yaşlanıyorum, istediklerimi yapamadım, yolun yarısına geldim, bir ayağım çukurda, vb. hezeyanlarla yaşamak ne derece akıllıca? Yaşlanacağınızı bilmiyor muydunuz? Bu size tuhaf bir sürpriz mi oldu? 

20’lerde yapmanız gerkenler, 30’larda sahip olmanız gerekenler, 40’larda bilmeniz gerekenler safsatalarını bir kenara bırakın artık. Hayatınızı kendi istediğiniz, sevdiğiniz, gördüğünüz şekilde yaşayın. Hayat her geçen yıl için endişe duyamayacak kadar kısa!

1. Kaçırdığınız şeyler mutlaka olacaktır, bunlar için üzülürken yenilerini kaçırmanın alemi yok.

2. Başkalarının hayatına imrenmeyi bırakın, kendi hayatınızı istediğiniz şekilde yaşamaya gayret edin.

3. Geçmiş için pişmanlıklar duyabilirsiniz ama bunun hayatınızda yer etmesi kadar anlamsız bir şey yok!

4. Seneler sadece rakamlardan ibaret, içini hala siz dolduruyorsunuz unutmayın.

5. Senin istediğin hayatı yaşayan milyonlarca insan var, hepsine üzülecek misin?

6. Her şeyi arkada bırakıp gitmek, kaçmak, Faroe Adaları’na yerleşmek, vb. uçuk hayaller güzeldir ama sürekli bunlarla yaşamak saçmadır.

7. Yapamadıklarına odaklanmak yerine, yaptıklarına ve yapabileceklerine odaklan, karlı çıkarsın.

8. Bu güne kadar 20’li, 30’lu, 40’lı yaşlarda yapması gerekeni yapıp da mutluluğu bulan birini gördünüz mü?

9. İşin özü; bu yaşlarda yapılması, alınması, edinilmesi gereken bir şey yoktur, senin isteklerin vardır sadece.

10. Kendi şartlarında yaşadığın için kaybettiğin hiçbir şey olamaz, sadece başkalarının hayallerini yaşayamamış olursun.

11. İnternet çıktı mertlik bozuldu, internette gördüğün her yere gitmek, izlediğin her şeyi yapmak zorunda değilsin.

12. Sadece artık daha başka bir hayatın mümkün olduğunu bildiğin için kederleniyorsun, yapma!

13. Bir de asla yapamayacağın şeyler için üzülmek nedir yahu? 2 bin lira maaşla, Zanzibar’da huzurlu bir hayat hayali kurarsan tabii üzülürsün, söyletme beni!

14. Sen iyi bir hayatı, hayallerini yanlış yerde arıyorsun, benden sana abi tavsiyesi; az gerçekçi ol canımı ye!

15. Son olarak arkadaşım, aha 25 oldum, aha 30 oldum, aha 40’a geliyorum diye düzenli aralıklarla yalandan kederlenmeyi bırak. Akşam evde Muhteşem Yüzyıl izleyip, ertesi gün “25 yaşıma geldim hala Kuala Lumpur’u göremedim :’(“ ayakları çekme bize, yemiyoruz!!

BU İÇERİĞE EMOJİYLE TEPKİ VER!
Helal olsun!
Hoş değil!
Yerim!
Çok acı...
Yok artık!
Çok iyi!
Kızgın!

FACEBOOK YORUMLARI

ONEDİO ÜYELERİ NE DİYOR?

Yorum Yazın
Gizli Kullanıcı

Diapezam: ADAM' sın ama; 5 de yazım hatanmı var sanki!?

sound

25 yaşında değilim muhteşem yüzyılıda izlemişliğim yok kuala lumpur ne tarafta kalıo ? ben hiç bi bok anlamadım şuan baya karıştım ;s

Gizli Kullanıcı

4. Gif beni de öfke krizine sokmak üzereyken zor sakinleştim. AMK. Alay edecek başka konu bulamadınız mı? Vietnam savaşı napalm bombası ya da sadece şüphe için kuzey güney Vietnam savaşı sırasında başından vurularak öldürülen gençten başka alay konunuz kalmadı mı?

Başlıklar

Muhteşem Yüzyıl
Görüş Bildir