Hangi Efsane Çift Senin Rüyalarındaki İlişkiyi Yansıtıyor?

-

Kimi tutkulu ve romantik bir aşkın, kimi zengin kocanın peşinde. Kimi kendinden genç ve çıtır bir kadınla yaşlanmak, kimi sadece mantık evliliği yapmak istiyor. Bakalım sorularımızla senin rüya ilişkine yaklaşabilecek miyiz?

1. Öncelikle şunu soralım, aşka inanıyor musun?

Evlen gitsin, böyle şeyleri düşünmeyin.
İnanırım. Sevgiye dönüşse bile mükemmel!
Yani... Mantık da çok önemli bir etken.
İnanmak mı? Aşk dünyaya gelme sebebimiz.

2. Diyelim bir sevgilin var, nasıl zaman geçirmekten hoşlanırsın?

Mümkünse geçirmeyelim, geçirirsek de bana ilişmesin.
Yemek yeriz, içki içeriz, biraz sevişiriz. Gaayet iyi.
Sevişmekten konuşamadığımız zamanlar olur herhalde...
Beraber olalım da önemli değil. Eğleneceğimiz her şey!

3. "Sevgi anlaşmak değildir, nedensiz de sevilir" sözüne nasıl bakıyorsun?

Her konuda anlaşmak gerekmez ama bu kadar da değil!
Çok doğru, çok zıttım birine de aşık olabilirim.
Olur mu, en yakın arkadaşın kadar aynı olursun o kişiyle.
Gerek yok, anlaşmak pek mühim değil.

4. Evliliğe bakış açını öğrenelim. Ne düşünüyorsun?

Evlilik aşkı öldürür, ne evliliği!
Bir düzeninin olması her zaman iyidir.
Doğru insanı bulursam, sonsuza kadar onunlayım.
Evlenilmesi gerekiyorsa, evlenilir.

5. Yaş farkı bu kadar yüksek bir ilişkiyi düşünür müydüm? Hangi cevap sana daha yakın?

Sevgi her şeyden önce gelir. Pek benlik değil ama güzeller.
Onları çok tutkulu hayal edemiyorum...
Erkek kadından büyük olacak. Ama 3-5 yaş.
Gayet tatlılar, yaşın hiç önemi yok.

6. Sizi arkadaşlarınız, çevreniz nasıl tanımlamalı?

"Ara sıra kapışıyorlar ama sevimliler"
"Tavşan gibiler mübarek"
"Gördüğüm en uyumlu çift"
"İnşaallah birbirlerini seviyorlardır..."

7. Sizin dansınız...

E tutkunun dansı tango tabii ki...
Kesin ve net bir şekilde halay.
Beraber saçmalayamayacaksak ne önemi var?
Standart dans işte...

8. Muhtemel tatil seçeneğiniz peki?

9. Onu telefonuna nasıl kaydederdin?

Bey / Hanım - Herif / Hatun
Tatlışkolattası
Başka başka şeyler
İsimle
Aşkım

10. Favori ev aktiviteniz nasıl olurdu?

Televizyon izlemek.
Değişik yemekler denemek.
Konsol veya masa oyunları.
Seks:)

Jay & Gloria (Modern Family)

Sen aşka kesinlikle inanıyorsun! Senin için ne çiftlerden birinin kilolu diğerinin zayıf olması, ne yaş farkı, ne sosyal statü; hiçbiri önemli değil. Önemli olmanın ruh eşini bulmak ve keyfini çıkarmak olduğunu çok iyi biliyorsun. Hem de cıvımadan, aşkımtolattış gibi hitaplar kullanmadan.

Bihter & Behlül (Aşk-ı Memnu)

Efendim sevişmeden 5 dakika durabildiğiniz ve bu testi çözdüğünüz için teşekkürler! Tam bir tutku ve romantizm bağımlısısın. İlişkin mutlaka bu dinamik üzerinden ilerlemeli. Beraber vakit geçirirmenin sizin için ne anlama geldiğini biliyoruz. Ama bir gün aşkın sevgiye dönüşeceğini, senin de buna hazırlıklı olman gerektiğini unutma...

Marshall & Lilly (How I Met Your Mother)

Eğer böyle bir partner bulmayı başarırsan, en mutlu sen olacaksın! Beraber eğlenmek, her şeyden konuşabilmek, kalabalık mutlu ortamlar, gerektiğinde doludizgin romantizm ve her şey... Bu ilişkide güzel olan her şey var. İstediğin buysa hemen bul lütfen!

Erman & Abiye Kuzu (Türk Malı)

Offfffff bu ilişkiye hiç başlamasan olmaz mı? Zaten öyle istediğinden falan değil, sırf bir ilişkin, evliliğin olsun diye bir adım atmak niyetindesin. Hatta daha da kötüsü, belki de böyle bir ilişki yaşıyorsun. Koltukta oturup televizyon izlemek, kuruyemiş yemek, muhabbet etmeden bütün geceyi geçirmek....İçim şişti!

A post shared by @onediocomtest on
BU İÇERİĞE EMOJİYLE TEPKİ VER!
Helal olsun!
Hoş değil!
Yerim!
Çok acı...
Yok artık!
Çok iyi!
Kızgın!

ONEDİO ÜYELERİ NE DİYOR?

Yorum Yazın
btsazerbaijan77

Marshall & Lilly (How I Met Your Mother) Eğer böyle bir partner bulmayı başarırsan, en mutlu sen olacaksın! Beraber eğlenmek, her şeyden konuşabilmek, kalabalık mutlu ortamlar, gerektiğinde doludizgin romantizm ve her şey... Bu ilişkide güzel olan her şey var. İstediğin buysa hemen bul lütfen!

r5fanraura

marshall ve lily himym :))))))))))))

moonsity

mondler için geldim sonuçlarda yokmuş :(

orhan-ulusoy

Marshall & Lilly (How I Met Your Mother) Nasıl bi ikili olduklarını bilemediğimden kafam karışık..

_dilay_damla_

marshall ve lily himym😍😍😍

Başlıklar

Aşk-ı MemnuHow I Met Your Mothertatil
Görüş Bildir