Geçmiş Olsun Beyler! Erkek Modasının Gözleri Kanatan Yeni Akımı: Aynalı Kravatlar

İlginçKomik-
2 dakikada okuyabilirsiniz

Modayı takip etmek, meraklısı için bir hobi değil bir yaşam biçimi. Her gün çıkan yeni akımların peşinden koşarken yemek yemeyi unutanlar var. Üstelik sadece kadınlar değil, erkekler de bu konuyla çok ilgili. Şimdiki moda ise aynalı kravatlar. Görünce insanın hayatını bir film şeridi gibi gözlerinin önünden geçiren bu akım, yavaş yavaş bize doğru geliyor. İnşallah bu işten en az zararla çıkarız. İşte karşınızda aynalı kravatlar...

Kravat, kendisine bu kadar işkence yapılmadan çok önce doğmuş bir aksesuar. Hırvatların boyunlarına taktıkları uzun bez ya da kurdelelerden ismini almış.

Her şey gibi zamana göre kendisini yenileyen ve erkek bireylerin olmazsa olmazı kravat, bizde Osmanlı döneminde hayatımıza girdi.

Kravatı ilk kullanan padişahın Sultan Abdülmecid olduğunu söylesek? Tanzimattan sonra batılılaşma hareketlerinin de etkisiyle tüm devlet dairelerine de girmiş kravat. Yani o yüzden işe giderken böyle giyiniyorsunuz beyler.

Tamam iyi güzel hoş da bu kadar değişecek ne vardı? Sadece soruyoruz...

Tanıştırayım, bunlar aynalı kravat. Yurt dışında çok moda oldu diye bizde de satılmaya başlanmış.

Modayı kovalayarak takip eden elit (!) erkek bireyler için tasarlanmış bu kravatların altı pleksi, üstü de ayna.

Kim bulduysa acil ortaya çıksın. Bir sorunu mu vardı, canını sıkan bir şeyler mi oldu yoksa çok mu işsizdi? Bunları çözelim derhal.

Görür görmez vuruldunuz öyle değil mi? Tahmin etmiştik zaten. O zaman fiyatını da söyleyelim: 89 TL. Bu da size olacak fiyatı, yanlış anlamayın.

Bugün Amerika'ya gidin, yemin olsun aynı kravatı 125 USD'den aşağı alamazsınız. Hadi yine iyisiniz beyler...

Gerçekten de Amerika'da 125 USD'ye kapış kapış satılıyor. Allahım aklımıza mukayyet ol!

Örneğin bu model Justin Timberlake kesim. Hatta Tarkan da bu modelin aynısının kumaşlısını kullanmıştı.

Ha diyebilirsiniz ki "Biraz petrol zengini Araplar gibi görünmek istiyorum". Öyleyse size bu altın rengi aynalı olan modeli öneriyoruz.

Valla zengin durdu yalnız ha!

Hanımlar için de bulunmaz nimet. Beyinizin kravatına bakıp makyaj tazeleyebilir, bu eşsiz deneyimi bizzat yaşayabilirsiniz.

"Cıvıklıktan hiç hoşlanmam, ciddiyete hayranım" diyenler içinse şöyle bir siyah aynalı modelimiz var. Bu modelin adı Black Mirror.

Daha fazlasını isteyenler ve yetinmeyi bilmeyenler içinse şöyle bir önerimiz var düşünürseniz.

Bütün temennimiz bu modanın ülkemizi teğet geçmesi yönünde. Bakalım ilk hangi ünlü kullanacak? UV filtreli güneş gözlüklerinizi hazırlayın!

BU İÇERİĞE EMOJİYLE TEPKİ VER!
Helal olsun!
Hoş değil!
Yerim!
Çok acı...
Yok artık!
Çok iyi!
Kızgın!

FACEBOOK YORUMLARI

ONEDİO ÜYELERİ NE DİYOR?

Yorum Yazın
karacambaz

neyse ali ağaoğlu'nun hemen alıp takmasını bekliyorum :D

sbstnbjk

Hödük, görgüsüz, boş adam radarı olarak kullanılabilir. Bu kravatları kimde görürseniz o adam hödük, görgüsüz ve boş adamdır.

enk-capital

Aynalı Tahir gerçek oldu! :D Tamam la iğrenç bi espri, vurmayın!

corpse-bride

kötü

Gizli Kullanıcı

Hiç de hoş görünmüyorlar. Beğenmedim. Bızımle diğilsınn.

Başlıklar

AltınTarkankadınlar
Görüş Bildir