Fiyat/Performans Oranına Bakınca Verilen Parayı Sonuna Kadar Hak Eden 23 Şey

 > -
3 dakikada okuyabilirsiniz

"Verdiğim para anasının ak sütü gibi helal olsun" dersiniz.💵 😅

1. Yazın sıcağında arkanızdan kötü konuşulmasını engelleyecek en önemli şey: Deodorant

Kesinlikle listemizin başında yer alıyor. Özellikle yaz aylarında buna bu para verilir miymiş canım? demeyin. Sizin ve toplumun hayatı için önemli bu. N'olursunuz alın?!

2. Arada bir kültürlenmekte fayda vardır. Tiyatro veya sinema bileti.

En son tiyatroya ne zaman gittiniz? Çok oldu değil mi? Gidin gidin. Boş bırakmayın tiyatro salonlarını.

3. Her satırında sizi daha çok içerisine çekecek bir kitap.

Bitirdikten sonra da kitaplığının baş köşesine koyarsın.

4. Hızıyla ve özellikleri ile sizi fıtık etmeyecek yepyeni bir bilgisayar.

İnternete bile girerken kasan bilgisayarınızdan kurtulduğunuz anda nasıl da rahatlarsınız.

5. Size yeryüzündeki özgürlüğünüzü vadeden şey: İyi bir bisiklet

Ayağınızı yerden kesmekle kalmaz. Hem spor yapmış olursunuz hem de yaptığınız yolculuktan keyif alırsınız. 🚵

6. Şehirler arası yolculuk yapan otobüslerdeki tekli koltuklar.

Rahat rahat, yayıla yayıla gidersiniz. Verdiğiniz paraya sonuna kadar değer.

7. Sövmeyeceğimiz derecede yavaş olmayan herhangi bir internet.

Bir dizi izlemek uğruna verem olmak istemiyoruz artık kardeşim! 😩

8. Spor salonu üyeliği

Düzenli gidildiği taktirde, iyi ki de o üyeliği yaptırmışım dersiniz. 

Ama gitmek şart tabii. 😅

9. Rahat bir uyku çekmenize yardımcı olacak yatak ve yastık.

Her vatandaşın ihtiyacı. 😴

10. Uzun süre üzerinde otursanız da hiçbir yerinizi ağrıtmayacak ofis koltuğu.

İnsanın çalışmasını koltuk bile etkiliyor işte. İyisi lazım. 👍

11. Gerçekten kaliteli tuvalet kağıdı.

Yemek için değil tabii ki. 😅

12. Bildiğimiz kibrit

Tartışması bile yapılmaz verilen paraya değiyor kibrit. Fiyat performans oranına bakınca az bile. 2 lira falan olması lazım fiyatı. 😌

13. Kavrulmuş yer fıstığı

Hem diğer kuru yemişler gibi çok pahalı değil hem de löp löp gidiyor.

14. Rahat mı rahat, gittiğiniz her yere sizi acısız, işkencesiz götüren bir ayakkabı.

Rahat mı rahat, gittiğiniz her yere sizi acısız, işkencesiz götüren bir ayakkabı.
Rahat mı rahat, gittiğiniz her yere sizi acısız, işkencesiz götüren bir ayakkabı.

Akılsız başın derdini ayaklar çekmesin. 🚶

15. İşini iyi bilen bir doktor tarafından yapılan diş tedavisi.

Diş ağrısı kötü şey, vahim şey. O ağrıdan kurtulunca da anlıyorsunuz böyle bir tedavinin ne kadar önemli olduğunu. 😬

16. Daha iyi görmenizi ve daha iyi görünmenizi sağlayan güneş gözlüğü.

Havanıza hava katar😎

17. Zamandan tasarruf etmenizi sağlayacak şey, uçak bileti.

Bir de rötar yapmazsa tadından yenmez. 😄

18. Denizden babam çıksa yerim diyen herkesin hayır diyemeyeceği bir lezzet: Midye dolma.

Akşam arkadaşlarla içilen ikişer bira sonrası... 🍻😍

19. Artık her köşe başında bulabileceğimiz lezzet: Çiğ köfte

Güzel yapan bir yerden yediğinizde az bile para vermişim dersiniz. 👌

20. Çalan müziği ruhunuzda hissetmenizi sağlayacak kulaklık.

🎼🎶🎶🎵🎶🎵🎵🎧

21. Üzerinizdeki stresi atmanıza yardımcı olabilen sağlam bir video oyunu.

Birine mi kızdın; gir dilediğince, özgürce oyna. Yemin ediyorum bütün stresin eriyip gidebiliyor. 🎮😁

22. Sevdiğiniz grubun, yerinizde duramayacağınız konseri.

İyi ki gitmişim dersiniz... 🎸🎤

23. Yılın tüm yorgunluğunu atacağınız yaz tatili.

Gelse de gitsek... ☀🌊

Bonus: Takımın her işine koşturan adam: Muslera

Bu sıralar takım kötü ama olsun, Muslera'nın adamlığı bize yeter. ⚽👊

BU İÇERİĞE EMOJİYLE TEPKİ VER!
Helal olsun!
Hoş değil!
Yerim!
Çok acı...
Yok artık!
Çok iyi!
Kızgın!

ONEDİO ÜYELERİ NE DİYOR?

Yorum Yazın
denizkabuklusu

#10 'daki gifi görünce yüzüme kocamaaaaan bir gülümseme yayıldı :D Bir de #2 'ye katılıyorum, tiyatro salonları boş kalmasın :))

goofy

#Muslera yaaaa :D

aylin-kayhan

18. Denizden babam çıksa yerim diyen herkesin hayır diyemeyeceği bir lezzet: Midye dolma.İşte bu

isminivermekistemeyenyazar

Lan daha yarım saat olmadı çiğ köfte yiyeli fotoğrafı görünce yine canım çekti ağzım falan sulandı :/

Gizli Kullanıcı

Bir trabzonsporlu olarak sonuncusuna katılıyorum

FACEBOOK YORUMLARI

Başlıklar

Fernando MusleraKatarKitapSinemaTiyatrodizi
Görüş Bildir