Bu içerik Onedio üyesi kullanıcı tarafından üretilmiş, Onedio editör ekibi tarafından müdahale edilmemiştir. Siz de Onedio’da dilediğiniz şekilde içerik üretebilirsiniz.

Evrim Teorisinin Adeta İspatı Olan 23 Primat

 > -

Senelerdir çok konuşuldu, çok tartışıldı. Evrim teorisi doğru mu yoksa değil mi diye. Bu içeriği gördükten sonra maymunların insandan bir farkları olmadığına karar vereceksiniz ve evrim teorisine olan inancınız bir kat daha artacak.

1. Memintolar da tombiktoymuş

2. Taharet musluğu nerede lan?!

3. -N'aber? N'apıyorsun? -İyidir. T*şak kebabı yapıyorum. Ya sen?

4. Ne iyi yaptık yemeği dışarıda yiyerek değil mi hayatım?

5. Tony Hawk yanımda halt etmiş

6. Şimdi size Rachmaninov'dan bir eser sunacağım

7. Ay Sami Allah cezanı versin Sami bi bulaşık makinesi almadın canım çıkıyor bütün gün

8. Pardon elim çarptı

9. Bi çay getir hele yeğen

10. Counter'da 4'ün 8'ini aldım panpa

11. Vink vink

12. Hayat bana vaykiki vay vay

13. La oğlum bi dur la bi dur

14. Susadın mı?

15. O sole mio🎵

16. Sağlam kafa sağlam vücutta

17. I'm bad i'm bad🎵🎵

18. Koş koş hurdacıya okuturuz bunu

19. I know kung-fu

20. Yaa biraz da ben oynamak istiyorum

21. La la la fren tutmuyo laaaaannnnn

22. Şu bezin suyunu bi sıkıvereyim de masayı sileyim

23. Aldattı beni be Hüsnü abi aldattı kahpe

Bonus: Kesinlikle +18 açmadan önce iki kere düşünün sorumluluk kabul etmiyoruz

Bu içerik Onedio üyesi kullanıcı tarafından üretilmiş, Onedio editör ekibi tarafından müdahale edilmemiştir. Siz de Onedio’da dilediğiniz şekilde içerik üretebilirsiniz.

Bu içerik tamamen eğlence amaçlı üretilmiş olduğundan kullanılan görsel ve metinler haber değeri taşımamaktadır.


BU İÇERİĞE EMOJİYLE TEPKİ VER!
Helal olsun!
Hoş değil!
Yerim!
Çok acı...
Yok artık!
Çok iyi!
Kızgın!

ONEDİO ÜYELERİ NE DİYOR?

Yorum Yazın
--10

İnançlara saygım sonsuzdur,Müslüman olabilirsin yada Yahudi,Hristiyan,Budist aklıma gelmeyen diğer inanışlar veya ateist olabilirsin,önemli değil.Evrim gerçekmi bilemem,sonuçta teori aynı zamanda aşağıda arkadaşın söylediği gibi dinlerde teori olabilir,tek fark evrim kabul görmeyip yayılmadığı için benimsenmemiş.Ama bence bu maymunların davranışları çok çabuk benimsediklerinden,maymunlar ve evrim ile ilgili diğer teoriler doğru olabilir ama bence bu gifler kanıt değilde daha çok gülme amaçlılar *-*

muhammed-yilmaz3

İnsanlar maymunlarla ortak atadan geldik deyince neden aşağılanmış hissediyorlar anlamış değilim zaten evrimde tüm canlılar ortak atadan gelmiştir yani bir domuzla da bir hamam böceğiyle de akrabayız.Bu tüm canlıların ortak atası ise bir arke bakterisi ile normal bakterinin üremesi sonucunda olan ne arke bakterisi ne de normal bakteri olan bir canlıdır.Bu arada ''maymundan geldik'' tabiri bir kere kökten yanlış zaten insanlar da bir tür maymundur İngilizcede ''Ape'' kuyruksuz maymunları ifade eder insanlarda bu gruba dahildir ve bilimsel terminolojide hominoidea diye geçer.

oguzhanq

'Taklit' etmek ne ara evrim oldu,sayın pezevenk ?

serqan35

Evet bonusçularrr:D

cemal-durmus

sonra kiz demiski ne kadar evrimci devrimci musluman cahil saf habersiz bilgisiz mal bir toplumda yasiyoruz hpsi bilim adami din alemi ilerizekalli

Görüş Bildir