Eşleriyle Yaşadıkları Komik ve Tatlı Anları Paylaşarak Herkesi Güldüren 15 Kişi

-

Evliliklerde eşlerle yaşanan komik olayları derlediğimiz bu içerikte umarız herkesi mutlu ilişkilere özendiririz. 😝 

İyi eğlenceler. 😂

1. Tek kelimeyle harika. 😂

2. Bu nasıl bir başından savma şekli kral? 😃

3. Mantıklı bir karar olmuş. 😆

4. Güzel denk gelmiş. 😆

5. Hayalimizdeki evlilik. 🤣

6. Duygusal bir an... 😄

7. Tam olarak uzun evlilik sırları...

8. Ayıkla şimdi pirincin taşını... 😂

9. 😂 😂 😂

10. Sen de biraz yardımcı olsan ev işlerine bu hale gelmezdin. 😄

11. Unutulmaz bir anı olmuş. 😁

12. Eşler birbirine işte böyle güven duymalı. 😁

13. Baya bir ilgiliymiş konuyla. 🤣

14. Haklı bir veryansın. 😁

15. Akşam evde mevzu var. 😂

Bu içerik tamamen eğlence amaçlı üretilmiş olduğundan kullanılan görsel ve metinler haber değeri taşımamaktadır.


BU İÇERİĞE EMOJİYLE TEPKİ VER!
Helal olsun!
Hoş değil!
Yerim!
Çok acı...
Yok artık!
Çok iyi!
Kızgın!

ONEDİO ÜYELERİ NE DİYOR?

Yorum Yazın
suspicious

ben, eşim benden bi şeyi yapmamı istedikten sonra 6 ayda bir hatırlatmasına uyuz oluyorum. :(

pickle.rick

2. bebeğimiz de eşim erken ve zor bir doğum yaptı. 1 ay boyunca evdeki tüm işleri ben yapmıştım , bebeği sürekli emzirmesi için ben getiriyordum ve altını değiştiriyordum. Erkekler için doğum izini 5 gün oluyor ve bitmesi için dua etmiştim gerçekten. Kadınların işi gerçekten çok zor...

emrexxx

yemek,bulaşık,ütü,çamaşır,ev temizliği hepsini kendim yapıyorum.Bunlar karşılığında dırdır çekmiyorum.Çünkü bekarım : )

nefarkederbirisi

Nereye kadar?

emrexxx

seni annem mi yolladı kız onun kelimeleri bunlar :D

Gizli Kullanıcı

hayatımın en saçma eylemiydi evlenmek 😂 haftada 3 maksimum4 gün işe gider hergün yemek yaparım makarna yapınca memnun kalmaz. temizlik filan hak getire halıya sürekli bişey döker ama asla temizlemez beni bekler. ekmek almaya gönderince yada çöp atmaya çok yorgundur telefonunu şarjdan ben getiririm. sonra yorgunum yada hastayım şu işi sen yap diyince hayır en çok ben yoruldum hastayım der yatar hayatımın özeti tam olarak bu 😂

ayseagull

Allah sabır versin

erlik

kadın dırdırı çekmem rahat ederim diye her hafta sonu evi temizliyorum, yemek yapıyorum, alışveriş vs ne varsa yapıyorum. Üzerine çocuğa bakıyorum (gece dahil) (Şikayet etmesin diye neredeyse çocuğu dahi ben doğuracaktım. Doktor etik bulmadı) Yetmiyor koca kafalı köpeğimiz ile de ben ilgileniyorum. Ulan gene yorulan o oluyor. Şikayet etme hakkı gene onda kalıyor. Yemin ederim bu işin bir formülü falan olmalı. Sokarım E=MC2'sine götü yiyen haklı çıkmanın formülünü bulsun.

col_pengueni1

Şu modelden bulamadım ya evlenirken 😂😂 Hamileyken bile hem dışarda hem evde it gibi çalıştım. Üstüne evi bile ben boyadım 😂😂😂😂

ayyuzluu

Allahım bize de böylesini nasip ett.. :))

seherlilestiremediklerimizden

Telefonu eşinize verir misiniz bi dklığına, ben üstad hangi formülü kullanıyor merak ettim:D

vemrv

ahahahaha :) bize yazarmısınız ? Belki uygulayabiliriz.

erlik

Başak burcuyum, takıntılıyım. Söylenmekten nefret ederim. Biri etrafımda söylenince gerilirim. Belki işinize yarar ;)

erlik

Bizde sizin gibi bir model arıyoruz genel olarak ama bu kadarda değil. En azından evi boyayabiliriz.

erlik

Dırdır formülünü kullanıyor efendim. Ayrıca kendileri terazi burcu olduğundan epey karasız. Her eve geldiğimde evin şeklinin değişmiş olmasından, mutfak dolaplarının içlerinin değişmiş olmasından rahatsız olduğumdan mütevellit kendim yapıyorum. Eşim işteyken hallediyorum, çıkıyorum. Değiştirmeye vakti olmuyor.

klemenjero

abi aynen ben de senin gibiyim. ama biz yine de iş bölümünü hallettik. o ortalığı toplayıp temizlik yaparken ben yemek yaparım. o işten geç çıkacaksa ben alışverişi hallederim. bir şekilde bulduk çözümü. ama söylenmelere devam ediyor o ayrı. o bitmiyor sanırım hiç.

erlik

Nerede görüdğümü hatırlamıyorum ama kadının önüne dünyayı sermişler, keşke şu tarafa doğru serseydin demiş. Bence olay kesinlikle bu :)

ayyuzluu

bende başak burcuyumm ve aynen de öyleyımdırr.. benimm erkek versiyonummm.. :) dırdır cekecegıme iş yaparım daha karlı çıkarım kalorı falan yakmıs olurum işe iyi yanından da bakmak lazım. :)

erlik

o kadar pozitif değilim ama ben :D

hatice-bay

abi sus allasen millet olan kocayı boşayacak seni görünce :) :) :)

ayyuzluu

bende degılım de kendımı oyle avutuyorum :(

erlik

Apla ama sizde susmuyorsunuz. Bizi bu hale düşürenler utansın :P

hatice-bay

hahahaha :) :)

Görüş Bildir