Bu içerik Onedio üyesi kullanıcı tarafından üretilmiş, Onedio editör ekibi tarafından müdahale edilmemiştir. Siz de Onedio’da dilediğiniz şekilde içerik üretebilirsiniz.

Eski Sevgilisinin Yeni İlişkisini Öğrenen Kadınların Verdiği 13 Tepki

 > -

1. Kızı gördükten 1 saniye sonra yüzünüzde beliren "Ay bu muymuş??" ifadesi

2. Hemen ardından fotoğraflarını karıştırmak, kusurlarını gördükçe mutlu olmak

Ay resmen göbeği var yaa .s :D

3. Söz konusu kişi Miranda Kerr bile olsa "Ben daha güzelim bi kere." moduna girmek

Ben daha güzel değil miyim ama Bengisu?

4. Yeni çiftin beraber çektirdikleri fotoğraflara bakmak, ikisinden de nefret etmek

Bu kadar itici olmak zorunda değildiniz :(

5. Olgunluk seviyesine bağlı olarak "Bizim tövbe ettiklerimiz milletin duası olmuş" triplerine girmek

(Lütfen bu tarz düşüncelerimizi yazılı olarak ifade etmeyelim)

6. Eski sevgilinin bir anda kıymete binmesi ve kendini ona hatırlatmak için planlar yapmak

7. Eğer er kişinin pek umurunda olmadıysa, sevgilisine laf sokarak dikkat çekmeye çalışmak

"takıldığın bir yer olursa bana sorarsın şekerim ;))"

8. "Bak şuraya yazıyorum 1 aya kalmaz ayrılır bunlar." denilen ilişki uzadıkça gerginliğin artması

Büyü yaptı naptı lanet karı 

9. İyice hırs yapıp kızın yüzüne, fiziğine, giyim tarzına, ojesinin rengine, ayakkabı bağcığına... Kısacası her şeyine bok atmak

Gitmiş ne giymiş öyle yaa alevli meyve tabağı gibi ahahaa :D

10. Aslında farkında olmadan kendini sürekli bir başkasıyla kıyaslamak ve bu konunun takıntı haline gelmesi.

Ay şunun yeni profil fotoğrafına bak Bengisuuu :(

11. Hemen kendini kanıtlama amaçlı yeni bir sevgili yapıp eşi dostu çatlatmak

Hem güzelim, hem sevgilim var hem seni unuttum hem de sizden daha mutluyuz ezikler :))

12. Ancak başlama sebebinden ötürü, bu ilişkinin de uzun sürmemesi, yeni bir eski sevgilinizin olması, hatta onun da sevgili yapması

Ne? Bu da mı sevgili yapmış?

13. Başa Dönüş: Ay bu muymuş??

Bu diğerinden de çirkin Bengisu! :/

Bu içerik Onedio üyesi kullanıcı tarafından üretilmiş, Onedio editör ekibi tarafından müdahale edilmemiştir. Siz de Onedio’da dilediğiniz şekilde içerik üretebilirsiniz.

BU İÇERİĞE EMOJİYLE TEPKİ VER!
Helal olsun!
Hoş değil!
Yerim!
Çok acı...
Yok artık!
Çok iyi!
Kızgın!

ONEDİO ÜYELERİ NE DİYOR?

Yorum Yazın
drosela

Ay resmen göbeği var yaa .s :D

okisi

ya bu karı milletiyle alakalı değil tüm insanlık böyle elinde olanın kıymetini bilmeme demiş ya yaradan kış verdim yaz dediler yaz verdim kış dediler ne yapsam yaranamadım diye o misal elinizdekinin kıymetini gittiğinde anlayacağınızı ufakta olsa düşünüyorsanız elinizdeyken özenle saklayın çünkü kırılacak bişeydir insan en çok sevidiğine kırılır arkadaşı yapsa aynısını kırılmaz bu demek değilki arkadaşı onun gözünde daha önemli aslında sen önemlisin ki sana kırılıyo sana değer veriyo ve bu dediğini yada yaptığını dikkate alıyo ki kırılıyo onların değerini bilin kardeşler selamın aleyküm

Başlıklar

Miranda Kerrmeyve
Görüş Bildir