Erkeklerin Karakteristik Özelliklerini İğneleyici ve İronik Paylaşımlarla Yüze Vurmuş 21 Kişi

218PAYLAŞIM

Erkekler, bazı özelliklerinden ne kadar saçma ve absürt olursa olsun vazgeçemiyorlar. :)

Kaynak

1. Bu nasıl kumandaymış ya böyle?

KacmazFurkan

2. Üç metre gerilip koşana kadar yorulmak.

whereisalii

3. Almamış mıydım ben bunu ya?

CheerSx4

4. Ne ustası, ben şimdi hallederim!

boskoysanaonlar

5. Tamam, bu kadar yeter.

venusmuyumxXx

6. Bu sefer zengin oldum!

hasanceliktekin

7. Bir masada en az iki kişi otursa, saatte 2 kez dolsa, 24 saatten...

mhmmdglsrn

8. Tamam kanka bu çok iyi oldu(en kötüsünü seçti).

cokrahatsin

9. Tamam, bu fiyat uygundur. (Yüzde 0.5 fiyat düşülmüş)

Augur_0

10. Yüzlerinden okunan o mutluluk...

abidinyerebaka

11. Şimdi bittin sen!( 20 saniye sonra bir gol daha yedi.)

mstafasrkya

12. Steam hesabı açıp, ekleyip kontrol etmek lazım.

BerkeIpeek

13. Siz dua edin, ayağım takıldı da düştüm.

ibrahimbakunin

14. "Ne kardiyosu be!"

Litearyy

15. "Bak şimdi koçum!"

dosesoll

16. İyi abi iyi, hiç sıkıntı yok. Yok yok, bi daha şampuanlama...

ciritci_omer

17. Ha, nerede kalmıştık...

zekiamausengec

18. Bak kimseye söyleme.

TayfurKahraman8

19. Ne güzel maç var işte, kalsın.

bizsizidinledik

20. Dur dur ben seçerim!

bardaksatendolu

21. Gelince anlatırım kanka.

tolgaabst

Bu içerikler de ilginizi çekebilir:

Üzerinden Yıllar Geçmesine Rağmen Ölümsüzleştirdikleri Nostaljik Anılarıyla Gülümsetecek 15 Kişi - onedio.com
Üzerinden Yıllar Geçmesine Rağmen Ölümsüzleştirdikleri Nostaljik Anılarıyla Gülümsetecek 15 Kişi - onedio.com
İnternetteki Ata Sporumuz Olan Yorum Yapma Sanatının Bu Haftaki Altın Madalyalık 19 Temsilcisi - onedio.com
İnternetteki Ata Sporumuz Olan Yorum Yapma Sanatının Bu Haftaki Altın Madalyalık 19 Temsilcisi - onedio.com
Photoshop Çalışmalarıyla Geçtiğimiz Haftayı Gülmekten Kırıp Geçirmiş Kişilerden Birbirinden Eğlenceli 17 Monte - onedio.com
Photoshop Çalışmalarıyla Geçtiğimiz Haftayı Gülmekten Kırıp Geçirmiş Kişilerden Birbirinden Eğlenceli 17 Monte - onedio.com
Bu içerik tamamen eğlence amaçlı üretilmiş olduğundan kullanılan görsel ve metinler haber değeri taşımamaktadır.


BU İÇERİĞE EMOJİYLE TEPKİ VER!
Helal olsun!
Hoş değil!
Yerim!
Çok acı...
Yok artık!
Çok iyi!
Kızgın!

ONEDİO ÜYELERİ NE DİYOR?

Yorum Yazın
tc-murat-gumus

olm niye tüm sırlarımızı söylüyonuz lan

aysenur-manavci

Maddeleri okuyunca anladım ki ben erkek adammışım.

neset-baba

Tüm küfürleri kaldırdınız da #8 neden sansürsüz? Hangi lobinin işi bu?

favilla

bence gayet komik olmuş, 10 numaraya çok güldüm 🤣

bennediyomki

yazıp gömenlerin neredeyse hepsinin erkek olması?!?

Görüş Bildir