Bu içerik Onedio üyesi kullanıcı tarafından üretilmiş, Onedio editör ekibi tarafından müdahale edilmemiştir. Siz de Onedio’da dilediğiniz şekilde içerik üretebilirsiniz.

Can Sıkıntılarını Giderme Konusunda Aşırı Eğlenceli Çözümler Bulmuş 22 Hayvan

-

Gel de özenme şimdi bunlara. 😂😍

1. Her gün bedava aquapark keyfi. Hayat bu timsaha güzel. 🐊

2. Ya ama bu nasıl mümkün olabilir? 😂

3. Bahse varım, her gün canı sıkıldığında bunu yapıyordur. 😅

4. Mümkün olsa altını da değiştirir, o kadar istekli görünüyor. 🐴

5. Doğum gününde alınmasını en çok istediği hediyeyi görmüş gibi sevinen kar leoparı. 😁

6. "Çabuk çabuk, çocuklar okuldan çıkmadan biraz daha kayalım."😅

7. Çocukken kanepeden kanepeye atlamamız gibi. 🐩

8. Bunu yapmayı bırakmaya niyetleri yok gibi. 😅

9. "Anneee bak, ritmik jimnastikçi olucam ben." 🐘

10. Ne sandınız, eğlenmek kralların da en doğal hakkı. 😏

11. "Zaten şu kutu içinde tek eğlencemiz bu be Mahmut Abi." 🐹

12. Son saniyedeki smacıyla takımına turu getiriyoooorrr... 🏀

13. Uçabiliyorsun ama zevk aldığın şey bu. 😂

14. Metin-Ali-Feyyaz üçlüsüne rakip olurlar. 🦃🦃🦃

15. Arı kovanına saldırma antrenmanı. 🐻

16. Pandalar yine bildiğiniz gibi. 🐼

17. Çocukluğuma döndüğümde ben. 😅

18. Biraz daha çalışırsa kaykayı ters döndürebileceğine olan inancımız sonsuz. 😌

19. Bu muhabbet kuşları gün boyu evde olunca yeni yeni yöntemler deniyorlar tabii. 😅

20. Şu an yapmak istediğim şey. 😍

21. "Açılıııınn, Vecihi geliyor..."

22. Yalnızken de mutlu olabilmek. ☺️

Bu içerik Onedio üyesi kullanıcı tarafından üretilmiş, Onedio editör ekibi tarafından müdahale edilmemiştir. Siz de Onedio’da dilediğiniz şekilde içerik üretebilirsiniz.

😎😎

A post shared by Onedio Goygoy (@goygoyonedio) on
Bu içerik tamamen eğlence amaçlı üretilmiş olduğundan kullanılan görsel ve metinler haber değeri taşımamaktadır.


BU İÇERİĞE EMOJİYLE TEPKİ VER!
Helal olsun!
Hoş değil!
Yerim!
Çok acı...
Yok artık!
Çok iyi!
Kızgın!

ONEDİO ÜYELERİ NE DİYOR?

Yorum Yazın
dilara-ozkilic

Hayvanlara karşı acımasız olan, iyi bir insan olamaz. Şüphesiz dünyanın en güzel varlıkları hayvanlar. ♥

aysegul-karka

cok tatlılar yaa

fatihsema2645

Ördek efsane ya çok cool =D

ozzggee

Çok masumlar <3

hudanur-karaoglu

Sondaki köpeği kaçırıp eve götüresim geldi. Allah'ım nasıl bir tatlılık o öyle!

Görüş Bildir