Bu içerik Onedio üyesi kullanıcı tarafından üretilmiş, Onedio editör ekibi tarafından müdahale edilmemiştir. Siz de Onedio’da dilediğiniz şekilde içerik üretebilirsiniz.

Bütün Dünya Doğruluğunu Kanıtlasa Dahi Asla Kabul Etmeyeceğiniz 10 Şey

-
3 dakikada okuyabilirsiniz

1. Kimse sizden daha iyi pes yada fifa oynayamaz. Sizi yense bile sizden daha iyi değildir. Sadece balına yenmiştir.

Kol da bozuk olabilir, ya da gününüzde değilsinizdir.

2. Her içtiğinizde sarhoş olsanız bile, siz çok iyi bir içicisinizdir.

Evet hep bir bahane bulunur. 

  • Aslında sarhoş olmazdım da o gün kızla kavga etmiştik.

  • Oğlum kaç gündür yeni işin stresi ondan böyle oldu acısı çıktı hepsinin.

  • Normalde bana koymaz o kadar alkol ama bilmiyorum içki sahte miydi acaba?

  • Ya 1 aydır içmiyorum bırak da çarpsın. Yoksa biliyorsun iyi içerim.

3. Kankanıza yeni sevgilinizin fotoğrafını gösterdiğinizde, sevgiliniz o fotoğrafta çirkin çıkmıştır. yoksa normalde daha güzeldir.

Bak bu fotoğraf daha iyi ama cidden normalde daha güzel nedense çirkin fotoğraflarını koymuş hep facebook'a.

4. Evet yaşlısınız, ve gençliğinizde çok güzel ya da yakışıklıydınız. Peşinizde koşmayan erkek, tavlamadığınız kız kalmadı.

Siz benim gençliğimi görecektiniz şimdikiler ne ki? Şimdi bile hepsini cebimden çıkartırım. (çıkartamadı)

5. Mükemmel bir üniversite hayatı geçirdiniz. kırmadığınız ceviz kalmadı. Tam bir çılgındınız bir keresinde rektörün odasına bile daldınız.

  • Şimdi neden öyle değilsin peki Hamdi?

  • Gençtik işte o zamanlar

  • He Hamdi he

6. Kıyafet satın alırken denediğiniz kıyafet eğer üzerinize olmamışsa, mutlaka kıyafette sorun vardır. hatalı dikilmiştir, defoludur. ama siz asla şişman değilsinizdir.

  • Ahmet olmadı bana bu dimi? Sanki bel kısmı hatalı dikilmiş gibi baksan çok biçimsiz durdu.

  • Evet hayatım başka bakarız (yan kabinden çıkan kadında aynı kıyafeti giymiştir ve çok güzel olmuştur. ama olsun Ahmet için o kıyafet artık defoludur)

7. Sizin bildiğiniz yol her zaman en kısa ve en kestirme yoldur.

  • Abi sanki diğer taraftan gitsek daha çabuk giderdik ben hep ordan gidiyorum.

  • Saçmalama lan

  • Tamam abi

(1 saatte gittiler)

8. 80 darbesini mutlaka yaşadınız. O dönemlerde belki 1 buçuk yaşındaydınız ama olsun çok zorluklar çektiniz. Çok zordu çok...

  • Ne günlerdi be ortalık çok karışıktı dua edin şimdiki halinize

  • İyi de abi sen o zamanlar bebek değil miydin?

  • Olur mu oğlum çok çektik çok silahlar susmuyodu

(Kundaktaydı)

9. Erkek adamsınız siz. Tabi ki de hayatınızda hiç ereksiyon problemi yaşamadınız.

  • Abi düşünsen karşına şu hatun geliyo ve sende tık yok

  • Oğlum ne adamsın be bizde olmaz öyle şeyler başkaları düşünsün.

(Hala geçen geceki rezaleti düşünüyor)

10. Şimdiye kadar hiç izdivaç programı izlemediniz. Esra Erol'u tanımıyorsunuz ama bi ara anneniz izlerken denk geldi anlattığınız şeyi de oradan biliyorsunuz.

  • Geçen bi adam gördüm utanmadan zayıf kadın isterim diyodu kendisi 120 kilo

  • Aa izliyo musun sen o programı?

  • Yook yeeaa geçen annem izliyodu gözüm takıldı öyle

(Bütün sezonu takip etti)

Bu içerik Onedio üyesi kullanıcı tarafından üretilmiş, Onedio editör ekibi tarafından müdahale edilmemiştir. Siz de Onedio’da dilediğiniz şekilde içerik üretebilirsiniz.

BU İÇERİĞE EMOJİYLE TEPKİ VER!
Helal olsun!
Hoş değil!
Yerim!
Çok acı...
Yok artık!
Çok iyi!
Kızgın!

ONEDİO ÜYELERİ NE DİYOR?

Yorum Yazın

Başlıklar

FIFAFacebook
Görüş Bildir