Bu Zorlu İlişki Testinin Son Sorusunu, Yalnızca Sevgilisine Körkütük Âşık Olanlar Görebilecek!

-

Bu testi geçebilmek için Selin Ciğerci olmak gerekiyor! 😅

1. Diğerlerine göre kolay bir soruyla başlayalım... Diyelim ki sevgilin doğum gününde şöyle bir pasta yaptırdı. Tepkin ne olurdu?

Esprisine yaptırmıştır, sorun etmem.
O ne demek ya?

2. Peki sevgilin koluna şöyle bir dövme yaptırsa?

Tamam hoşuma gitmeyebilir ama terk edecek halim de yok.
Sevgimiz kalmamıştır.

3. Diyelim ki sevgilin senin şu halini çekip Instagram'a attı...

Güler geçerim.
Allah'ın görgüsüzü.

4. Diyelim ki kendisi böyle kitaplar okuyor...

Canı ne istiyorsa okusun ya.
IQ seviyesinden şüphe ederim.

5. Noktalama işaretlerine dikkat etmese mesela...

Etmesin ya ne olacak?
İşte en zayıf noktam!

6. Ya da yüzünü boyayıp, senin doğum gününü şu şekilde kutladı diyelim...

Yani ne bileyim, çok problem olmaz.
Ben bu gerizekalıya artık tahammül edemiyorum!

7. Devam bakalım... Peki kendisi tez savunmasını şu şekilde kutlasa?

Nasıl mutlu olacaksa öyle yapsın ya.
Gözüm seğirmeye başladı bile!

8. Diyelim ki kendisi şu şekilde tweetler atıyor...

Öylesine yazmıştır, kötü bir amacı olduğunu düşünmüyorum.
İnsanlara dil uzatmak ona mı kalmış?

9. Story'e şu şekilde fotoğrafınızı atsa peki?

Bilemiyorum ama bunun için ayrılmazdım herhalde.
Başlarım sevgilisinden artık!

10. Peki insanlara Instagram'dan böyle mesajlar atsa?

Bilemiyorum, ayrılık kararı almadan önce onu bi' dinlerdim.
İşte orası kırmızı çizgim!

Senin yanında Selin Ciğerci halt etmiş!

Bu körkütük aşıklık mı, yoksa başka bir şey mi biz çözemedik açıkçası... Bunca şeye rağmen gıkın çıkmadı ya; biz şok gerçekten! Ne diyelim, helal olsun sana vallahi! 😂

Maalesef dayanamadın! E kim olsa tahammül edemezdi zaten...

Zorlu bir test olacağı baştan belliydi ancak kabul et sen de bu kadarını beklemiyordun. Bunları kabullenmek de kolay değil yani, seni çok iyi anlıyoruz; merak etme! Zaten bunun adı körkütük aşk değil, düpedüz körlük! 😂

BU İÇERİĞE EMOJİYLE TEPKİ VER!
Helal olsun!
Hoş değil!
Yerim!
Çok acı...
Yok artık!
Çok iyi!
Kızgın!

ONEDİO ÜYELERİ NE DİYOR?

Yorum Yazın
emriye-coskunsu

Sonunu görmek için kendime yaptığım şey için kendimden özür dilerim affet beni kendim 😂😂

yaren-ermis

Senin yanında Selin Ciğerci halt etmiş!

orhan-ulusoy

İlk olaydan bi dur derim valla

deniz-demir9

Sonuna kadar gideyim diye çözmeye çalıştım ama 8. Soru ne, erkek arkadaşım bunu komik diye sosyal medya hesaplarında paylassa ona tek bile etmeden her yerden engellerim, kendime de nasıl bu kadar gerizekalı biriyle sevgili oldum diye kızarım

tugcemii

4'teki gerçek mi? Gözlerim kanadı o ne be.Edebiyatımız ne hale gelmiş

Görüş Bildir