Beğendiğin Yiyeceklerden Kaç Kilo Vermen Gerektiğini Tahmin Ediyoruz!

-

Bu testimizde birbirinden lezzetli yiyeceklerden hangisini diğerlerinden daha çok beğendiğinizi soruyoruz. Testin sonunda ise kaç kilo vermen gerektiğini tahmin ediyoruz! 

Hazırsan başlayalım!

1. Öncelikle cinsiyetini öğrenelim.

Kadın
Erkek

2. Peki hangi yaş grubundasın?

3. Kahvaltılıklarla başlıyoruz.

Kuymak
Pancake
Bal/kaymak
Omlet
Mısır gevreği
Menemen

4. Kahvaltıda ne içersin?

Kahve
Süt
Çay
Portakal suyu
Su
Bitki çayı

5. Sabah kahvaltıya fazla vaktin yok diyelim. Birini seçeceksin.

Börek
Poğaça
Simit
Çörek
Kruvasan
Açma

6. Zorlaştıralım biraz işleri! Sebze tercihini sorsak?

Bamya
Brokoli
Karnabahar
Patlıcan
Pırasa
Kabak

7. Sıra geldi balıklara.

Somon
Mezgit
İstavrit
Levrek
Palamut
Hamsi

8. Şimdi de et tercihin.

Bonfile
Köfte
Kaburga
Antrikot
Pirzola
Döner

9. Peki ya bu pide çeşitlerinden hangisi?

Kıymalı
Karışık
Vejetaryen
Patatesli
Kuşbaşılı
Kaşarlı

10. Bir de çorba seç bakalım!

Domates
Mantar
Tarhana
Mercimek
Sebze
Yayla

11. Bir de makarna çeşidi seç bakalım.

Lazanya
Spagetti
Penne
Fırında makarna
Burgu
Kelebek

12. Son olarak tatlılarla testi bitirelim.

Sütlaç
Tulumba
Sufle
Baklava
Künefe
Çikolatalı calzone

Kilo vermene gerek yok!

Seçtiğin yiyeceklere göre kilo vermene gerek bir durum olmadığı ortaya çıktı. Yani senin kilo vermene gerek yok. Gayet fitsin. Gayet sağlıklısın. Kilo aldığın zamanlar elbet oluyor ama kolayca o kiloları verebiliyorsun. Bu konuda çok dengelisin. Keşke herkes senin gibi olsa da bu fazla kilolar bu kadar dert olmasa! :)

1-2 kilo!

Beğendiğin yiyeceklere göre 1-2 kilo versen yeter çıktı! Senin öyle ahım şahım fazlalıkların yok. Gayet sağlıklı, dengeli bir yapın var. O 1-2 kilo fazlalık herkeste oluyor zaten. Takma kafana. Çok rahat bu kiloları verip, olman gereken kiloya ulaşacağına eminiz. Sağlıklı ve dengeli beslenmeye aynen devam. Arada bir şeytana uyabilirsin tabii! :)

3-5 kilo!

Öyle seçimler yaptın ki bu seçimlerde sonuç olarak 3-5 kilo vermen gerektiğini gösterdi. 3-5 kilo çok fazla gibi görünmese de dikkatli olunması gereken bir sınır. Sen de bunun farkındasın zaten. Bu sınırın üstüne çıkmamak için çabalayacağını biliyoruz. Sağlıklı beslenmeye dikkat et ki sonradan sıkıntı yaşamayasın. Biz seni düşündüğümüzden söylüyoruz valla! :)

6-10 kilo!

Beğendiğin yiyeceklere göre çanlar senin için çalıyor dostum. Acilinden kendine çeki düzen verip o kilolardan kurtulmalısın. 6-10 kilo bir şey değil iki bilemedin üç ayda çok rahat verirsin bunu sen de iyi biliyorsun zaten. O yüzden saldın bu aralar. Olsun arada böyle kaçamaklar yapılır ama sonrasını da düşünmek lazım. Şimdi o sonrası kısmına geldik. Aman dikkat!

11-15 kilo!

Ne yaptın sen dostum ne yaptın? Yakışıyor mu hiç sana? Şaka şaka. Düştüysek kalkarız elbet değil mi? 11-15 kilo nedir ki? Azıcık gayret, sabır ve inançla yapamayacağımız şey yok bu dünyada. Sana inanıyoruz ve güveniyoruz. Dengeli ve sağlıklı bir şekilde verirsin o kiloları. Haydi bakalım pazartesi günü diyet başlasın!

16 kilo ve fazlası!

Arkadaşım sen bizi çok üzdün valla. Hiç beklemiyorduk böyle bir şey. Niye saldın bu kadar kendini? Sorun ne söyle yardım edelim! Daha gencecik insansın salma bu kadar kendini. Haydi gayret et de ver o kiloları. Sana güveniyoruz!

ONEDİO YEMEK SUNAR!

BU İÇERİĞE EMOJİYLE TEPKİ VER!
Helal olsun!
Hoş değil!
Yerim!
Çok acı...
Yok artık!
Çok iyi!
Yummy

ONEDİO ÜYELERİ NE DİYOR?

Yorum Yazın
gonul-coban1

11-15 kilo! oha yapma bee

nevra-kurt

oha 30 derken ben zaten 38 kiloyum 8 kilomu olayım

inci-narman

ciddimisiz

nehird2005_1903

Seçtiğin yiyeceklere göre kilo vermene gerek bir durum olmadığı ortaya çıktı. Yani senin kilo vermene gerek yok. Gayet fitsin. Gayet sağlıklısın. Kilo aldığın zamanlar elbet oluyor ama kolayca o kiloları verebiliyorsun. Bu konuda çok dengelisin. Keşke herkes senin gibi olsa da bu fazla kilolar bu kadar dert olmasa! :) KEŞKE normalde 70 kiloyum yanii yaş 13 7. sınıf (çok fazla bu kilo :((((((((((((((((((((((((((((( )

pedro-pascal

11-15 kilo! Ne yaptın sen dostum ne yaptın? Yakışıyor mu hiç sana? Şaka şaka. Düştüysek kalkarız elbet değil mi? 11-15 kilo nedir ki? Azıcık gayret, sabır ve inançla yapamayacağımız şey yok bu dünyada. Sana inanıyoruz ve güveniyoruz. Dengeli ve sağlıklı bir şekilde verirsin o kiloları. Haydi bakalım pazartesi günü diyet başlasın!

Görüş Bildir